Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Har tradet denne litt siden den er volatil. Gjort en krone per aksje rett som det er. Tok gevinst på fredag, men får satse på at den blir billig igjen.

1 Like

Slutta 1.27 US i kveld. Tilsvarer rundt 10.8.
I AH er den oppe å tester 1.3

Skal mye høyere og snart får vi trolig hjelp av noen kontrakter

Har du link på det?

Gå inn på hjemmesiden så ser du når inneværende kontrakter går ut. Flere som utløper i mars. Jeg vil anta at flere av disse for nye kontrakter når Borr har sagt at de merker bedring i markedet

Deilig om de lettskremte som solgte idag kan få litt ris imorra. Sterk foreløpig i US, og olja viser vei👌

1 Like

Mulig det er et dumt spørsmål, men finnes det noe mulighet for å sjekke antall aksjer BORR hadde utstedt i mai 2018 når kursen lå på rundt 190,-? Tenker det kan være interessant for å prøve og sammenligne hva dagens kurs med dagens antall aksjer tilsvarer sammenlignet med dette.

Sterk interesse på slutten så her ble nok kursen styrt under 1.30 med overlegg. Artig aksje å følge. Nesten like volatil som Purus🤌

Bommet på den siste oppgangen her, men tror jeg venter med å kjøpe inn igjen til Q4 resultatene blir lagt fram. Vet ikke helt hva en kan forvente av Q4, men effekten av bedret marked kommer vel først i Q1 eller kanskje så seint som Q2/Q3?

Et elendig q4 må jo være priset inn. Guiding for resten av året er mer interessant . Sveaas og co gikk vel også inn når ureviderte tall for q4 forelå, uten at det skremte dem bort.

tja var kanskje priset inn på 7.30. Nå på 10-11 så vet jeg ikke :sweat_smile:

Samme her, trader denne mye, og fant utgang på 10.50 kroner greit når jeg var inn på 7.3

Men denne kan fort gå til 20 kroner igjen, så her må man utelukkende ha traderfokuset og være fornøyd med hver gevinst som kommer inn, for her er det fort gjort å ikke få med seg toppen.

Et tilnærmet ferdig refinansiert riggselskap med premium rigger er ikke det dummeste å eie hvis oljeprisen skal fortsette det kjøret her.

Forventer en ganske solid oppgang idag, kanskje vi tom. skal opp å teste 11 kr🤌

Som jeg påpekte tidligere i denne tråden, ble det solid oppgang i Borr etter emisjonen ble satt.
Vi får dog ikke den ekspolosive oppgangen vi så i juni 2020, dette tror jeg i hovedsak kan tilskrives at short selgeren ikke fikk mye tildeling i den emisjonen i juni og måtte da kjøpe aksjer i markedet for og dekke seg.
Det positive med denne stigning er at den har substans og ikke en short squeeze, i short squeeze forsvinner momentumet strakts short selgerene har dekket seg inn og aksjen fall i sammen igjen.

P&F target i denne omgangen er 14,8kr, men tenker at denne kan dra videre, hvor høyt? Hvor langt er et tau?

30 innen sommeren ?

Skikkelig reprising på gang her nå! Er det compliance med nyse som tiltrekker hordene?

Borr Drilling Limited - Invitation to webcast and conference call Q4 2020 results

Har day tradet den litt. Gikk bra i går og ut litt i minus i dag. Har en hyggepost inne i tilfelle det skulle komme gode nyheter i Q4 :slight_smile:

Borr Drilling Limited Regains Compliance with NYSE Continued Listing Standard

Borr Drilling Limited Announces Preliminary Results for the Fourth Quarter and Full Year of 2020