Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Borr Drilling Limited - Q4 2020 Presentation

Det er en fin dag for oss med interesser i Borr Drilling. Opp 22% i dag. På mandag går den kanskje ned 15% igjen.

Den er volatil, men tendensen de siste ukene er klart opp. Fortsatt stigende oljepris og litt mer optimisme i næringen, så kan dette bli riktig så hyggelig!

Borr oppfattes kanskje for tida mest som en tradingaksje, men med litt forbedrede omstendigheter som nevnt, så vil kanskje flere se at det faktisk befinner seg et selskap her, godt posisjonert om det kommer en aldri så liten oljeboom!

Jeg er ihvertfall long i Borr Drilling og satser på at det kommer en grå/sort bølge nå etter at det er snipp snapp snute for det grønne eventyret.

Det kommer nok dype bølgedaler som vanlig i Borr, men det kommer garantert også strålende høye tinder!

Mest av det siste!

1 Like

Borr Drilling Limited - Notification of PDMR Trades

Borr Drilling Limited - Securing additional activity

BORR: Flaggemelding Borr Drilling

Flaggemelding Borr Drilling

https://www.nasdaq.com/articles/the-7-hottest-small-cap-stocks-to-buy-for-april-2021-04-07

1 Like

Borr Drilling Limited files its 2020 Annual Report on Form 20-F and releases its Sustainability Report and Corporate Governance report for 2020

Borr Drilling Limited - 2021 Annual General Meeting

Financial calendar

Borr Drilling Limited - Notice of Annual General Meeting 2021

Syns det begynner å ligne på noe nå i Borr. Kvartalsrapport og må vel snart komme nyheter i forhold til aktivitet også. Sitter i ro for egen del og har gjort det en stund.

Spørsmålet er vel om q1 tallene er priset inn. Bør jo i utgangspunktet være bedre en q4. Finnes det noe konsensus?

Antar den fort skal opp på 8.60 ish for å teste motstand som tidligere.

Estimatene som jeg kan finne er på linje med Q4 20. Nå betaler ikke jeg for tilgang til dette. Tror derfor at de kan overraske litt selv om jeg tror at Q1 fortsatt er negativt. Lignende selskaper har vel rapportert bedring fra Q4 til Q1, om enn kanskje i forskjellige rigg segmenter. Er vel kanskje noen andre som har dypere innsikt og kan tilføre mer kvalitets informasjon på dette?

Borr Drilling Limited Announces Trading Update Including Key Financial Information For First Quarter 2021

Trøims Borr Drilling har begynt å leke med tall igjen

1 Like
1 Like

Borr Drilling Limited - 2021 AGM Results Notification

BORR: Flaggemelding Borr Drilling

Flaggemelding i Borr Drilling