For de som har fulgt min fondsporteføljetrådhttps://tekinvestor.no/t/brent-biotekinvestors-fondsportefoljetrad/33758, så husker dere kanskje at det opprinnelig var en aksjeporteføljetråd. Men som de fleste andre her så ble jeg kraftig brent på fingrene av Nano, PCIB, Hubro, Ultimo, Targovax mfl. Så ble en ganske lang pause uten særlig investeringer i enkeltaksjer. Har i 2025 startet opp med ganske beskjedne midler og ettersom avkastning i løpet av året har begynt å komme opp på et meget bra nivå, tenkte jeg det kanskje kunne være av interesse for andre at jeg deler noen ideer. Kommer ikke til å dele alt her, må ha noen hemmeligheter.
Som alltid så gjelder denen disclaimeren:
Informasjonen som presenteres her er ikke ment som, og skal ikke tolkes som, investeringsanbefalinger i henhold til Lov om verdipapirhandel av 29. juni 2007 med tilhørende forskrifter. Innholdet anses heller ikke som investeringsanalyser i samsvar med samme lovverk. Leseren oppfordres til å gjøre egne vurderinger og søke profesjonell rådgivning der det er nødvendig før investeringsbeslutninger tas.