En unik faktor på TI vs andre forum er at man klarer å skille mellom et seriøst forum på dagtid og de mer ikke børs relaterte diskusjonene på ettermiddag/kveldstid. JEg tror dette også er grunnen til at mange trives på TI. Alt er ikke børs hele tiden. Emojis er en fin del av forumet men kan som alt annet missbrukes. Jeg tror dog de som missbruker emojis havner i samme gruppe som de som blir sterkt krenket. Dvs de er i ekstremt mindretall.
Som moderator er det enkelt å sparke ut brukere som missbruker emojis, og de avslører seg selv rimelig enkelt. Minuset er at man ikke kan rapportere en emoji spammet post, men send PM til moderator teamet så fikser vi.
Jeg tror det ville vært et tap om man måtte begynne å fjerne enkelte emojis fordi noen kunne bli såret. Emojis er litt som humor, den er ikke alltid like lett å forstå eller oppfatte skriftlig på et forum. Beste eksempelet er jo eggplant som kan bety STÅ(LL) Bull, Eller du er en kuk. Men dette løses med at folk ikke legger verste mening i alt som skrives, samtidig som at folk viser litt mer hensyn. Så plukker vi heller ut de som ikke kan oppføre seg.
Ja til å fortsette TI slik det har vært de siste 1000 dagene!. Seriøst når det trengs, akkuratt passe seriøst på kveldstid!. ( så får heller noen opprette en safespace hvor alt er polstrert en annen plass).