Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bruk av negative emojis på innlegg 🤦‍♂️

Jeg har i det siste blitt krenket av profilbildene ulike folk har… Dette inkluderer blant annet @evilfreud sin halo-maske, @Nocturne sin tidligere planet of the apes logo… hvorfor har han en apekatt? tror han jeg er en apekatt?! er han for eller imot darwinisme? har han tenkt på hvordan oss religiøse ser på denne krenkelsen? Krenker meg også at @Fornybar har bilde av en vindmølle på en eng… har han i det hele tatt peiling på hvor mye fugleliv som har gått tapt p.g.a den pompøse “grønne” energien han har tatt som sitt profilbildet?

Håper vi kan opprette en ny post i morgen om disse negative profilbildene, og hvilke regler vi skal ha på disse

7 Likes

Du er ikke noe bedre du.
Jeg blir personlig krenket av at du har ett bilde av en fnysende Tom Cruise.
Er det sånn at vi skal føle oss mindreverdige siden vi ikke alltid smiler sånn og til slutt ville underkaste oss Scientologien?
DET tror jeg det er - garantert det er det du vil - og det gir meg ubehag.
(Ekkelt at du bruker et positivt bilde for å egentlig være stygg med oss).

1 Like

#mfw ingen har nevnt det hillary clinton mener er en nazifrosk

1 Like

Dette er tull! For å være med i scientology kreves det penger… noe dere funcom-folk neppe har!

Untitled-12

Shots fired… :sweat_drops:

1 Like

Känns lite som att diskussionen har kommit i mål. Och även om det är sjukt underhållande ( :grin: ) @pdx; kan man få dämpat tråden på något sätt? Jag försökte i mina egna inställningar, men det verkar inte gå att muta tekinvestor-ämnen…

Edit: Eventuellt så kan man bara posta ett :policeman: - inlägg så tvärdör diskussionen :grin: :

Han her? :wink:

Haha, ja - det er hysterisk morsomt hvordan 4chan fikk en presidentkandidat og hele amerikanske MSM til å utpeke en tegneseriefrosk som nazist og symbol for høyrekstreme :ok_hand:

6 Likes

Du kan da strengt tatt gjøre som politikerne, drite i hva menigmann sier og kjøre på :beers:

2 Likes

Folk haaaater endring, det burde du da vite. :smiley:

1 Like

Liker at du heiv inn det nye tegnet for høyreekstreme :smiley:

thatsthejoke.jpg (samt at det er 4chan trolling på samme nivå som Pepe)

Enig i at vi er i mål med denne diskusjonen. Jeg gir meg og :eggplant: og co. er lov igjen. MEN, uvettig bruk/mobbing vil fortsatt bli slått hardt ned på. Så, bruk de med fornuft :slight_smile:

With great emoji-power comes great responsibility

18 Likes