Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BW Energy

Ekstremt med penger de skulle bruke da… Håper de får finansiering til alt dette fremfor enda en emisjon.

Har på følelsen av at Arnet har solgt BWO for å smelle alt inn i neste emisjon. Kjøpte ingenting igår blant annet.

Ja, jeg mistenker det jeg og. I meldingen om Golfinho feltet stod det spesifikt hvordan det skulle finansieres. Her stod det ingenting. Selv med nedbetalingsplanen er det styggmye penger som skal ut, og de har mye andre store kostnader fremover også. Men det koster å vokse og produksjon/inntjening vil jo vokse enormt de neste årene.

1 Like

BW Energy: Mandatory notification of trade

Flott utvikling. Henda i været de som er med meg ned i hengemyra i denne. (Og BWO🤬)

2 Likes

Kjøpte mer bwo i dag👊
Tålmodig som f

900 fat mindre pr. dag enn i 1. kvartal enda de hadde 12 dagers vedlikehold på BW Adolo i 1. kvartal🤔.
På tide at de får litt fart på sakene. Hjelper vel med ny kompressor etterhvert. Synd med Borr rigg utsettelsen også… Synes det har buttet i mot lenge nå. Men noen få år frem så snakker vi.

1 Like

@pdx, mulig å fjerne IPO fra heading - begynner å bli noe tid siden IPO…

Edit: @pdx, ty!

1 Like

BW Energy: Signs Inaugural Reserve Based Lending Facility of up to USD 300 million

1 Like

“Bortfaller” fare for emisjon (hvis det overhode har vært aktuelt) når denne lånefasilisjonen er signert…?

Det kan se ut til at kursen har etablert seg over 200 dagers snitt nå… mulig den vil bryte opp igjennom 50 og 100 dagers også. Ser ut som økende moment.
Spennende aksje.

Ikke 100%, men et ekstremt viktig steg på veien.

1 Like

BWE har i all hovedsak holde seg mellom 22 og 31.
Så lenge den holder seg her og konsolidere så skal ein ikkje sjå for mye på forskjellige ma.
Emisjon ser eg ikkje som noe fare i BWE. Ein emisjon i BWE kan være positivt men det kommer an på hva pengene skal brukes på. Det viktige er at ting går som planlagt på Dussafu. Skjønt er det mye ant interessant i BWE

1 Like

BW Energy: Invitation to Q2 2022 Presentation 25 August

BW Energy: BW MaBoMo commenced transit to Gabon

BW Energy: Second Quarter and First-Half 2022 Results

BW ENERGY LTD - Shareholding Threshold Reached

BW Energy: Mandatory notifications of trade by primary insiders and close associates

BW Energy: Q3 2022 trading and financial update

BW Energy: Invitation to Q3 2022 Presentation 17 November

BW Energy: Third Quarter 2022 Results