Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BW Energy

BW Energy: Mandatory notifications of trade by primary insiders and close associates

BW Energy: First Hibiscus production well spudded

BW Energy: Q4 2022 trading and financial update

BW Energy: Invitation to Q4 2022 Presentation 28 February

Bw Energy: Fourth Quarter and Full Year Results 2022

BW Energy: Golfinho transactions impacted by temporary suspension of Petrobras divestment program

Voldsom overreaksjon på både Q4 og denne meldingen.

1 Like

Seacrest fikk juling av samme forhold

Nå begynner denne å se fin ut for inngang igjen. BWE har flere assets, så den får ufortjent mye juling for Petrobras-saken. Seacrest er utelukkende på land i Brasil og er derfor totalavhengig av Brasilianske myndigheter for videre vekst. Seacrest bør derfor relativt sett gå ned mer på økt usikkerhet.

Det kommer utbytteaksjer fra BWO snart, om BWE får en dipp til da tror jeg det blir en fin kjøpsanledning.

1 Like

BW Energy: Notification of Major Holdings

BW Energy: Golfinho transactions proceeds towards closing

2 Likes

Er vi forbi bunnen for denne gang, etter gode nyheter fra Brasil og stans i raset i oljepris. Jeg mente det jeg sa om at Seacrest burde rammes hardere av usikkerheten i Brasil enn BWE, men Seacrest har for lengst snudd. Samtidig ser det ut som at børsmeldingen i dag var en oppvekker for markedet hva angår BWE.

Jeg gikk inn i BWE igjen nå på morgenen med kurs like under 25. (medregnet utbytteaksjer fra BWO er GAV like over 25)

BW Energy: Notification of trade

BW Energy: Drilling operations completed on first Hibiscus production well

BW Energy: First oil from Hibiscus / Ruche development

1 Like

De bommet litt på end of Q1, men produksjon en uke etter boring som stabilt ligger på 6000 fat er veldig lovende. BWE er betydelig de-risket og ligger an til flott cashflow fremover. Det er òg annen utvikling i vente, gas-lift compressor, Golfinho-dealen, og flere brønner utenfor Gabon.
Om ikke BWE øker betydelig tirsdag morgen vil jeg øke posisjonen min.

Edit: Knappe 4% er ikke betydelig nok. Jeg økte på i dag, sammen med forrige kjøp nær bunn sitter jeg med ny snitt kostpris 26.7; jeg har god tro på denne.

1 Like

2023 Annual General Meeting - Notice

BW Energy: Q1 2023 trading and financial update

Ja, nå får vi håpe det snur snart. Lenge siden de imponerte med noe her nå. Produserer mindre og mindre og dertil høyere kost pr. fat selvfølgelig.
Men, NÅ må de vel få litt fart på sakene i Q2. Spennende å se hvor mye den nye gass løft kompressoren utgjør på Tortue feltet.

BW Energy: Invitation to Q1 2023 Presentation 24 May