Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛢

Øker til 5000 aksjer i dag - rundt og fint tall…gav 28,96.

Hadde jeg hatt cash hadde jeg gjort det samme

2 Likes

Jeg hørte nettopp på Q1 presentasjonen, og i Q&A’en bekreftes det at Barossa ikke er/blir nevneverdig påvirket av råvareinflasjonen.
Så, da er ikke det noen excuse for prisingen av selskapet heller - greit å vite.

1 Like

På nippet til å fylle på litt i dag, men valgte å vente litt til.

1 Like

Akkurat nå er det digg å ha mye tørt krutt.

Litt trøkk nå. Får se hvor lenge det varierer. Sålenge oljeprisen har en månedsmedian på 65usd så tror ikke jeg oljeprisen betyr allverdens.

1 Like

PE på ca 1,6 nå gitt eps i q1 21.
Sjukt.

1 Like

PE et sted på 6 tallet i følge Tradingview. EPS 4,88.
Så ja driter litt i kursen. Så lenge det ikke dukker opp nye overraskelser, så kommer jeg til å holde på denne.

Ser først nå at resultatet i Q1 er kraftig påvirket av positive skatteeffekter…sløvt av meg.
Uansett solide tall.

1 Like

God driv i det meste av olje aksjer i dag. Spørsmålet er hvor lenge dette varer.

Ganske sur stemning for olje relaterte aksjer i dag. Skikkelig for BWO. Ser brent har hentet seg godt inn sammen med de toneangivende børsene i USA.
Hva skal vi forvente i morgen?

Bwo er skikkelig jojo, har ingen aksjer her nå. Men må vel rote meg til å kjøpe :slight_smile:

Har litt selv var på nippet til å kjøpe mer i dag på lod, men avventer som følge av usikkerheten i markedet.

Kjøper om den kommer ned til 29 blank :slight_smile:

Er ikke så lenge til halvårsrapport - 24. aug. Med såpas høy oljeprismedian som det har vært gjennom Q2 forventer jeg god økning i ebita og utbytte.

Det bør bli gode tall :slight_smile: Får se om man tar noen lodd i morgen :slight_smile:

Paradokset er at utbytte ved Q2 20 var bedre enn det vi har sett sålangt i år - rett meg om jeg husker feil. Da til en oljepris betydelig laver enn pr. dd. Tror jeg solgte det jeg hadde av bwo primo juni 20 til 42-43. Det var riktig nok en annen tid.

1 Like

Olje er jo blitt sortmalt i media, det forandrer jo segmentet en god del.

Dessverre har du rett;) verdiene håper jeg synliggjøres med tiden ikke bare for bwo, men sektoren generelt.

1 Like

I tillegg så er BWO i Investtech sin hold-deg-unna-portefølje. De har jo også en viss makt over småsparere, dessverre. Har ikke aksjer her nå, men er sugen på en inngang her eller/og i Pnor.

2 Likes