Øker til 5000 aksjer i dag - rundt og fint tall…gav 28,96.
Hadde jeg hatt cash hadde jeg gjort det samme
Jeg hørte nettopp på Q1 presentasjonen, og i Q&A’en bekreftes det at Barossa ikke er/blir nevneverdig påvirket av råvareinflasjonen.
Så, da er ikke det noen excuse for prisingen av selskapet heller - greit å vite.
På nippet til å fylle på litt i dag, men valgte å vente litt til.
Akkurat nå er det digg å ha mye tørt krutt.
Litt trøkk nå. Får se hvor lenge det varierer. Sålenge oljeprisen har en månedsmedian på 65usd så tror ikke jeg oljeprisen betyr allverdens.
PE på ca 1,6 nå gitt eps i q1 21.
Sjukt.
PE et sted på 6 tallet i følge Tradingview. EPS 4,88.
Så ja driter litt i kursen. Så lenge det ikke dukker opp nye overraskelser, så kommer jeg til å holde på denne.
Ser først nå at resultatet i Q1 er kraftig påvirket av positive skatteeffekter…sløvt av meg.
Uansett solide tall.
God driv i det meste av olje aksjer i dag. Spørsmålet er hvor lenge dette varer.
Ganske sur stemning for olje relaterte aksjer i dag. Skikkelig for BWO. Ser brent har hentet seg godt inn sammen med de toneangivende børsene i USA.
Hva skal vi forvente i morgen?
Bwo er skikkelig jojo, har ingen aksjer her nå. Men må vel rote meg til å kjøpe
Har litt selv var på nippet til å kjøpe mer i dag på lod, men avventer som følge av usikkerheten i markedet.
Kjøper om den kommer ned til 29 blank
Er ikke så lenge til halvårsrapport - 24. aug. Med såpas høy oljeprismedian som det har vært gjennom Q2 forventer jeg god økning i ebita og utbytte.
Det bør bli gode tall Får se om man tar noen lodd i morgen
Paradokset er at utbytte ved Q2 20 var bedre enn det vi har sett sålangt i år - rett meg om jeg husker feil. Da til en oljepris betydelig laver enn pr. dd. Tror jeg solgte det jeg hadde av bwo primo juni 20 til 42-43. Det var riktig nok en annen tid.
Olje er jo blitt sortmalt i media, det forandrer jo segmentet en god del.
Dessverre har du rett;) verdiene håper jeg synliggjøres med tiden ikke bare for bwo, men sektoren generelt.
I tillegg så er BWO i Investtech sin hold-deg-unna-portefølje. De har jo også en viss makt over småsparere, dessverre. Har ikke aksjer her nå, men er sugen på en inngang her eller/og i Pnor.