Besynderlig dette ustoppelige salget.
Inkludert i dag har 11 av 15 børsdager etter den gode Q2-rapporten og påfølgende ytterligere innsidekjøp vært røde. Noen som skal ut hver bidige dag – på stadig lavere kurser.
Ikke lett å bli klok på hva som skal til for å snu dette.
Tipper det er noen som tegner streker
Virker som om det er en algomagnet rundt 50
Helt tragikomisk. -12% siden Q2 nå. Basert på kursutviklingen kunne man nesten få inntrykk av at det har vært innsidesalg ikke kjøp som var gjort i ettertid. Og uten lister er man dessverre helt i blinde om hvem som herjer med kursen.
Syns også at det er rart at den ofte virker som den svakeste av CADLR, ORSTED og VWS.
Ja, svar fra IR her:
Hi,
BW Group purchased c. 2 million shares in the market, then transferred them (at cost) to BW Altor.
Best,
Alexander
BW Group har mange aksjer i CADLR nå. De eier vel i overkant av 30%.
Cadeler signs firm contract with Ocean Winds for WTG installation at the BC-Wind offshore wind farm in Poland
Finfint
Oversikt fra DNB (som selv har TP 90kr). Mener å huske at en analytiker har TP 120kr også, men husker ikke hvem det er i farta. Ser konsensus er 81kr (+51,62%).
Hva skjedde nå?
Har den oransje mannen uttalt seg om vindkraft eller noe?
Kastes jo ut aksjer på best som om noe brenner.
6x dagsomsetning i sluttauksjonen og omsetning på 60mnok…
Var indexendring på fredag vel så en del volum rundt om. Jeg solgte selv på fredag. Var lei, og sikret litt gevinstsmuler etter å ha gitt tilbake altfor mye. Ser an til uka om jeg plukker tilbake.
Prøvde å plukke litt tilbake her i dag (men mindre enn jeg hadde i forrige uke).
Det var for tidlig ja…
Fortsatt litt uforståelig at vi skal ned til 50 igjen. De har jo en pipeline som tilsier en helt annen prising
Ja. Fundamentalt henger det ikke på greip i mitt hode. Men, sentimentet i sektoren generelt er jo bad, og er nok short som jobber her.
CADLR er en snodig krabat. Det virker ikke å spille noen rolle om de melder kontrakter, økt guiding eller massive innsidekjøp. Lurer på hva som egentlig skal til for at den klare å bryte opp av range 
Tipper det holder at vi selger 
Pleier å være sånn ja. Holder tydeligvis i hvert fall ikke at vi kjøper 
Nok en svak close
Short er uendret.