Hej
Mit kursmål er stadig 250, og vi burde være der allerede.
Markedspotensialet er minimum Blockbusters. Prisen blev 127.000 $ op fra 57.000$ som var consensus blandt bankerne.
Calliditas har allerede en funktionelle salgsorganisation i USA, opbygget over et par år. De virker at have veldig god kontakt til Col’s og vigtige pasient interesse organisationer. De har gjort et stort marketing job, både med at indsamle oplysninger men også i å uddanne markedet med Tarpeyo.
I det hele taget jobber CALTX særdeles profetionelt på alle områder.
Jeg tror derfor at når de nu går igang så vil vi raskt se en stærk omsætnings vækst. Jeg så på et tidspunkt at de havde gjort en survej på hvor mange av lægerne som ville anbefale Tarpeyo overfor deres pasienter og ud fra huskern var de vel omkring 60%. Så det kan give en særdeles god start.
Kursmæssig er det tydelig at se hvordan shorten jobber for å mindske tapet. Jeg tror ikke det varer så lenge før det går hull på den byld.
Jeg kommer på ingen måde til å selge meg ut når vi når 250, jeg er sikker på at vi på et par år sikt skal langt op og 4-500 er for meg helt realistisk over en 3 års periode.