Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Calliditas Therapeutics AB (CALTX)

Enda i pluss, godt under indeks i avkastning.
Stay long, stay strong :sweat_smile::gun:

2 Likes

Satser på at vi lukker gapet på 111,9kr i morgen😊 Eventuelt 111kr på hourly. Skal fylle opp litt mer ved gap-close.

1 Like

Ble kastet rett ut igjen her, gitt.

Hva driver denne nedover med en så jevn strøm av good news?

Psykologi og utålmodighet

Når den kan masseres i det uendelige av en hyperaktig shortposisjon på ca. 500mSEK skjer dette:

Jeg tipper du tok et lite tap på posisjonen din?

Forward P/E på mellom 5,5 og 7,3 (avhengige av estimater). Og her selger folk😂

Hærlig utvikling :sweat_smile:
Jeg rir stormen! Tragisk prising :slightly_smiling_face:

Burde jo egentlig være interessant å legge inn bud på denne no fra BP!

Helt minimalt. Manuell stop loss etter første nedtur på fredag.

Man kan jo lese av kursgrafen at denne herjes med. Ønsker meg ny inngang, så jeg får følge med.

Det virker som om noen vil ha den under 100 igjen.

Det blir i så fall er waiting game om jeg tar ny posisjon her. Den er så volatil at det blir tull å følge med fra dag til dag.

Jeg tror kanskje ikke BP gjør noe, men det er nok noen som er interesserte i fremtidig cashflow

3 Likes

Håper bounce på støtten i dag ender med videre opptur i morgen så vi får litt Psykisk opptur :sweat_smile::+1:

Blir interessant å høre om det blir gitt en guiding på q4 presentasjonen. Håper at CEO minimum guider for SEK 2 milliarder til 2,5. Det burde vel gi kursløft.

1 Like

https://www.abnewswire.com/pressreleases/primary-biliary-cholangitis-pbc-market-to-observe-stunning-growth-during-the-forecast-period-202332-delveinsight-calliditas-chemomab-cymabay-eli-lilly-gannex-genfit-gilead-merck_686801.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Delt på Caltx Discord :+1:

1 Like

Det må da begynne å gå opp for Short at de kanskje er i feil papir når det kommer til gevinst. Føler det er for mange fundamentale sider ved selskapet som bremser for mulighetene til short :slightly_smiling_face:

Er ikke få som mener Caltx er en av de selskapene med størst vekstmuligheter :slightly_smiling_face:

Q4 rapporten kan være startstreken :crossed_fingers:

Dette er ikke annet enn tanker og spekulasjon, Ingen anbefalling :slightly_smiling_face: Short har bremset oss sålangt :sweat_smile:

3 Likes

Ser ut til å bunne ut på disse nivåene! Redeye med base case på 280kr… 2024 blir året hvor Calliditas går!

3 Likes

Håper kjøpet jeg gjorde i dag svarer seg :crossed_fingers::sweat_smile:

Blitt min største post dette no :grimacing: Rebalanserer mellom Ulti og Caltx jevnlig men følte litt for å gå inn mer i Caltx før rapportene da jeg tenker Caltx rapport er mer eksplosiv enn Ulti, Har dog mega tro på Initium avlesing i mars så har planer om å rebalansere litt igjen før det :crossed_fingers: :slightly_smiling_face:

3 Likes

Sakset fra discorden.

9 Likes

Flere som har benyttet nedturen til å kjøpe seg litt mer opp? :slightly_smiling_face:

Syns denne aksjen er underpriset som fy :sweat_smile: Det er så mange piler i riktig retning her, Er det noe jeg ikke ser?

2 Likes

Jeg har kjøpt meg mer opp og Calle er nå en alt for stor posisjon i porteføljen😂 2024 blir nok et bra år, men er nok ikke før slutten av året vi ser kraftig bedring i resultat. Uansett skal dette prises inn tidligere dersom enrolments er gode.

3 Likes

Tatt fra Discorden:

Tenker dere Calle kan bli kjøpt opp?
Syns prising og utsikter med IP osv ser bra ut :slightly_smiling_face: