Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Calliditas Therapeutics AB (CALTX)

Hold deg våken til 2300 i dag :slightly_smiling_face:

Ja, det blir nok det. Har noen penger å handle for på amerikanske børser. Men hadde et lite håp om å kunne trade nyheten i det norske markedet
Det virker som kurser er mye billigere i Norge. I usa ligger den på 16usd

Ligger 2 aksjer i en adr. Så 16$/2*usdsek

Der var svaret ja. Tenkte det var noe feil med så stor prisdifferanse

Lykke til :crossed_fingers:

Caltx er 20% opp i øyeblikket i Usa, løsrevet fra Svenske børsen.

3 Likes

Handelen stoppet i Usa. Nyhetene kommer snart

Å fy faen…

1 Like

Calliditas Therapeutics: FDA beviljar Calliditas accelererat godkännande för behandling av patienter med primär IgA-nefrit med risk för snabb sjukdomsprogression

20 Likes

Gratulerer så mye alle sammen!!

Jeg reduserte litt idag men fikk med en god del aksjer over mållinjen. Dette var deilig

Investor presentation December 16, 8:00 ET / 14:00 CET

3 Likes

Meget hyggelig for alle parter! Gratulerer!

Fortsatt billig å handle denne på nasse. 10 % opp er vel ingen ting. Vanskeligere å si hvordan den går i stockholm.

Gratulerer til dere som var inne. Jeg er ikke inne og har ikke likvider å handle for.

Den er pauset på Nasse

Virkelig cool.

Godt jobbet av teamet i calliditas. Nu er det bare å sitte å nyte det en stund. Vi skal opp.

4 Likes

Jeg ser det nå. Beklager. Gratulerer. Beklager. Gratulerer.

Gratulerer til alle! Føles utrolig deilig. Hva gjør folk i morgen? Hva har man for kursmål ved godkjenning?

Opp over 60 % i etterhandelen i USA

30 USD p.t

4 Likes

Dumt å være short i denne nå, hvordan ligger de an med det? Kan bli krevende å dekke seg inn nå😆

1 Like

Det er vel ikke utenkelig at mamman til michelle sin tweet egentlig var er verktøy for at short skulle få dekket inn billig?
Mistenkelig god timing på den.

1 Like