Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Calliditas Therapeutics AB (CALTX)

Så kjørte de et stoploss raid i tillegg så ble nok mye dekket inn ja. Motbydelige de folka der.

2 Likes

Kempen upprepar Köp & höjer TP till 320 kr (300).

5 Likes

hvor høyt går vi idag mon tro? jeg lastet opp mer nå
vanvittig omsetning allerede
hadde forventet enda høyere ut av åpning

Ser overraskende svak ut, voldsomt salgspress.

Vi får se hvordan det går etter amatørtimen er over.

Men viktig å ha i mente at denne aksjen er gjennommanipulert

Syns synd på dem som fikk stop loss utløst igår rett før den spratt opp igjen og vi fikk Ja fra FDA.
nesten så jeg ble tatt selv på den.

er galskap å ha stoploss i svenske aksjer med tilknyttede derivater som står ovenfor en binær avgjørelse :crazy_face:

4 Likes

Calliditas said the drug is the first FDA-approved treatment for the rare condition. It added that continued approval may be contingent on verification and description of clinical benefit in a confirmatory clinical study.

denne så jeg ikke før nå. hva tenker dere om det?

1 Like

Er jo standard ved AA-løp det

5 Likes

Litt av en kamp idag. Omsetning allerede på 463 732 635SEK.
Lager et lite bullflag nå.
Skjønner meg ikke på dem som selger. Vi er enda lavere enn vi var i Sep før avgjørelsen som skulle komme da.

Oppdatering fra Penser:

4 Likes

der våknet USA. Breakout premarket
opp mot 27usd på godt volum

Investerarpresentation

Calliditas arrangerar en investerar-webcast angående Tarpeyo-godkännandet, med presentationer av VD Renée Aguiar-Lucander och Andrew Udell, President of North America, den 16 december kl 14:00 CET.

Länk till webbsändning: Press conference audiocast december 2021

Nå trenger ikke alle sammen lete etter linken…

5 Likes

1 Like

håper vi får litt fart fra USA nå, ser volumet tar seg opp nå. litt skuffet over at vi ikke gikk høyere til nå, men antar det er mye markedsmanipulasjon

1 Like
3 Likes

Calliditas justerar upp priset till 125k per cykel, upp från tidigare 60-85k

det skal nok hjelpe på aksjekursen
forventer oppdaterte kursmål

3 Likes

Meget interessant denne aksjen. Hva tenker dere som har vært i aksjen lenge og kjenner selskapet godt om kursen den handles på nå?

Markedet er ikke enig og sender kursen ned🤔

Overrasket over den svake kursutviklingen i dag

Enig… men vi får ingen drahjelp. Alle indekser er negative i Usa idag og da er det ikke så mange aksjer som går høyt

Må uansett si meg veldig skuffet. Jeg så for meg en 80% nedside ved nei, og så fikk vi kun 50% oppside på ja
Dårlig risk uttelling

1 Like