Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cannabis-selskaper - generell tråd

Kun teknisk vff faller på? Eller noe mer juicy pågang?

Citron shorter. Kursmål $1 :rocket:

https://twitter.com/search?q=vff&src=typd

1 Like

Se der ja

Burde man utnytte dippen eller har Citron peiling?

Hvor mye som ligger i rapporten vet jeg ikke, men de har i hvert fall veldig stor markedsmakt, og dette kan påvirke aksjen over en periode. Regner med selskapet vil komme med et motsvar, hvordan markedet tolker det svaret vil ha stor påvirkning på videre kortsiktige retning.

Dette er veldig kjipt for eksisterende aksjonærer, men kan bli en gavepakke for langsiktige med fundamental tro på VFF som selskap.

Ser ut som det enda er full stopp i handelen. Da åpner den vel rett ned eller opp når handelen starter igjen

Hvor ser du? Handles for fullt.

Hmmz, sjekka bare infront. Mylig bugg

2 Likes

Ser den flytter på seg nå, fikk bare alle ordrene mine sletta insta isted før jeg stakk ut å trente.

Traff greit på ene inngangen tidligere :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hva ble utgangen?

Regner med fra 13,750(?) og opp :stuck_out_tongue:

Jepp, snitt på 14.05 på utgangen. Fikk bare delvis fyll.

nice, Ser ut som infronten min er i buggemodus ikveld og RT forsvant, så da blir det ikke mye trading her :stuck_out_tongue:

Kjipt. Men blir flere gode tradingmuligheter her de neste dagene.

Godt jeg skal på fjellet :wink:

Øl i solveggen. Du burde startet et fond! :smiley:

Hehe, tja. Strenge regler rundt å trade for andres peng.

1 Like

Desverre ja.

Både og.

UCITS fond er veldig godt regulert av EU. UCITS fond er kollektive verdipapirfond som det er lov å markedsføre, det stilles relativt sterke krav til eksempelvis portefølje sammensetning og rapportering.

Det er ikke veldig vanskelig å sette opp strukturer om man ønsker ett lukket fond, under visse terskelverdier er det ikke konsesjonsplikt.

2 Likes