Tja, etter kjøpet av Relivo kan det bli mye oppside fremover; og ikke minst hype
Om di ikkje selger det igjen til noen få prosent. Skal ikkje si eg er heeeilt overbevist, men di har nok fått høre det har di forandret noe i staben sin også eller er det samme crewet?
Skikkelig pop med hasj no for tiden (fra legalisering til dd) , ser for meg at det blir en solid oppsving ila noen mnd, kanskje et par år
Har ikke satt meg så godt inn i kjøpet til Aurora , men så dette intervjuet på Fast Money som ikke var så imponert over det.
Gevinstsikret litt VFF i går; 20% opp i dag
“Aurora Cannabis (ACB) announced it was going to cut 500 jobs, with 25 percent of them being corporate positions, while taking impairment charges of about $752.79 million. It also announced CEO Terry Booth would be stepping down from his position, with executive chairman Michael Singer taking over leadership of the company until a new CEO is found.”
Helt klart, flere og flere blir åpne for å prøve, legalisering stadig nye steder, og ikke minst kommer flere og flere til å ha mye fritid å kaste bort. I tillegg blir mange avhengige av stoffet. Kan godt se for meg at en del har blitt introdusert til dette i løpet av koronakrisen også…
Kan også tenkes at det legitime cannabis-markedet klarer å holde svartemarkedet prismessig i sjakk også nå pga importvanskene til mafiosoen; dette er også positivt. I cannada hvor det har vært legalisert en stund nå sliter man fortsatt med svartemarkedet.
VFF 14% i går og 20%+ på fredagen; over 85% opp på 1 uke.
Håper det var flere enn meg som fikk med seg denne oppgangen? Alle piler peker opp, all TA peker opp nå - Vurderer faktisk å fylle på litt mer.
OOOF! Dette kommer til å svi over hele sektoren
$DANCAN Dansk spekulasjonpost innfor Q1-Q2.
Selskaps verdi 62 MDKK, kassa 40 MDKK, skulder 4.6 MDKK. TO konvertibel september 2021 på 6 kr, kurs idag 3.25. VD eier 25% av aksjer. Helt ok trigger liste men ingen forvented sales.
Pågående pilot projekt som største risk (?)
Noteres på 4.5 kr, ned ca 30% med støtte rundt 3 kr? Kjøpte ett gjeng aksjer idag på ren spekulasjon. Men det skal sies at jeg ikke kan noe som helst om cannabis sektoren. Kanskje noen andre har gunstig info å bidra med?
Usikker horisont på posisjonen, har stopp under all time low.
Hva er atl?
All time low
Ja det vet jeg, men hva er ATL kursen
2.83.
Personligen ser jeg ikke hvorfor selskapet skal handles til EV 20 MDKK idag? Ser ikke hvorfor denne pent kan gå 100% motivert. Ren spekulasjon idag, men om den tar ut 4.5 kr på sikt så øker jeg.
Har du triggere som kommer neste 3-4 måneder
Foreløpig sliter jeg med å handle den via pareto
Haha det er fair enough, hade håpet på en kommentar angående selskapet cannabis ikke min beste sektor. Skjønner ikke helt vurderingen sett i relasjon mot Q1.
Eier noen aksjer i denne, de har byttet ut en del i ledelsen og ser ut til å ha fått på plass et team som har snudd om på driften.