Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cannabix Technologies Inc (BLOZF) 🍀

Cannabix is developing tools for law enforcement and the workplace to detect THC in breath.

1 Like

Kursen ligger nå på $0,59 og jeg vurderer sterkt å gå inn med litt i dette selskapet.

Legg ned djevelskapet :wink: haha

2 Likes

MAN KJØPER IKKE AKSJER I DETTE SELSKAPET… Desutten legaliseres denne Guds plante over helle verden med tiden…

@Morti @novalusus Tror dere har missforstått hva dette selskapet står for.

Cannabix Technologies Inc. is a leader in marijuana breathalyzer development for law enforcement and the workplace. Cannabix is actively developing breath testing technologies in the pursuit of bringing durable, portable tools to market to enhance detection of marijuana impaired driving offences on roads at a time when marijuana is becoming legal in many jurisdictions globally. Cannabix is working to develop drug-testing devices that will detect Tetrahydrocannabinol (THC- the psychoactive component of marijuana that causes intoxication) using breath samples. These devices would be used to provide detection of THC at roadside and identify drivers under the influence of marijuana. In particular, Cannabix is focused on developing breath testing devices for THC detection that would target recent use of THC, (within a two hour time period at time of testing) in contrast to saliva or urine testing for THC which can be invasive and take a considerable amount of time for laboratory analysis. The devices will also be useful for other practical applications such as testing employees in the workplace where intoxication by THC can be hazardous.

2 Likes

Og med legalisering kommer det regler for bruk når man kjører :wink:

ganske strenge regler også.

1 Like

Interessant… :slight_smile:

Vil det si at du kan røyke på lørdagen og kjøre på mandagen?

Å kjøre i påvirket tilstand bør være straffbart, akkurat som med alkohol er idag.

En som røyker kan ha spor av marihuana i kroppen i opptil 6 uker… Uten og være ruset… Så om de kan finne en måte å kvalifiesere “fylla kjøring” ved å røyke pot… Vil det være en fordel for de som velger marihuana som rusmiddel kontra alkohol…

Peace… And love… For earth

1 Like

en kompis av meg røykte en nattis og måtte blåse på vei til jobb morningen etterpå. Han fikk ingen utslag. Han hadde bare pusset tennene; så eg tror det er endel “workarounds” på den pinnen de stikker i munnen din. Spise mat, pusse tenna, drikke kaffe, munnskyld etc etc…

  • Foreløbig slår de veldig hardt ned på det, dessverre. Håper også de finner en nøyaktig metode så de “uskyldige” slipper utslag og en følgendes shitstorm :open_mouth:
2 Likes

Takk. Mange Takk.

En aksje for personer som har en edge innen cannabis? Cannabis er vel det naturlige legemiddelet legeidustrien frykter mest…

1 Like

Med patenter er det svært få som frytker noe som helst. Hadde det hadde mye effekt ville det vært pantentert og kommersialisert for lenge siden. Vi snakker her om bransje som dealer produkter som egentlig er heroin og speed uten å blunke. Eneste grunn til at bransjen bryr seg om canabis nå er det finnes ekstremt mye mennesker som tror det virker… og det er nok for å tjene cash :wink:

Ekstremt mange mennesker + cash, er vel grunn nok til bekymring med eller uten patenter?

Bekymring for noe man kan tjene penger på? Tviler

Kan aldri håndheves med sikkre garantier, dette her er sånn stalin gestapo drit,… folk med diabetes får jo kjøre bil, diabetiker som ikkje har sukker i bilen feks, midt i fløyfjellstunellen kl 15. Det finnes mangen myye bedre måter og kriminalisere folk… hvor påvirket man er har med hva kroppen tåler til hver enkelt, ikkje antall enheter. uforsvarlig og dømme folk sånn opp ned… da kunne di heller brukt den gå beint noen meter og tell baklengs… di duppedittene her tar menneskligheten bort fra oss…

1 Like

Ja… det er noe drit å måtte skippe styrepilsen når man skal ut i trafikken om morran. Føler meg ofte litt dehumanisert da.

1 Like

Dette produktet brukes både hvor det er ulovlig og legalistert :smiley:
Spørsmålet er vel hva korrekt prising av dette selskapet kan være… Jeg har ikke sett på tallene enda, og de har vel konkurenter også antar jeg…?

Finnes flere som jobber med det samme. Men dagens løsninger krever spyttprøver eller lignende og tar et par minutter før resultatet foreligger.