Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Digger og har troa på Cardano i det lange løp, men tviler på at Cardano blir en ETH killer som man hadde sett for seg.

Er veldig mange andre bra blockchains der ute og stor konkurranse og en del som har etablert seg bra som blant annet Polkadot og Solana med flere. Mange bra etablert i DeFi, Crosschain og Desentralisert Exchange. BSC, Polygon, Fantom, {InsertName}Swap.

Tviler sterkt ETH forsvinner og, de hvilte nok på laurbærene en stund men de har tatt seg sammen og fått fart på utviklingen selv om de ikke er 100% på plass med ETH 2.0 så har de klart å hente seg inn og jobbet sterkt med gas fee problematikken.

Tror nok Cardano tar en del av markedet men den konkurrere med mange andre om det samme :man_shrugging:

Det beste hadde vært om Cardano blir en ETH killer, da slutter jeg å jobbe :sweat_smile::ok_hand:, men man må nok erkjenne at det er nok en utopi. Men godt mulig at jeg er tar feil og ikke klarer å se Cardano for det det er :man_shrugging:

1 Like

Slik jeg har hørt så fokuserer jo cardano på u land og få ting til der, menst etherium er mer i land. At de er størst og har ekstreme muligheter er sikkert. Men cardano har jeg hørt er veldig forseggjort og solide, så det er god plass til begge. Jeg har 42% etherium og 32 % cardano pr i dag. (Cardano gir meg 5% nye aksjer per år i fir for stacking) men håper etherium 2.0 vil gjøre det samme i slutten av året.

Jeg tror cardano kan stige nest neste 3-6 mnd så får vi se.(etherium har jo gått sinnsykt)

Kjøpte litt mer i dag… håper det var bunn…

.

2 Likes

Omg skal vi klare 2 dollar…

1 Like

Ekstremt bull!

1 Like

Ryker 2 dollar tror jeg den går rett opp til 2.5 (samme dom bitcoin på 20000)
Men skal den teste her flere ganger ?

Får ikke hjelp av bitcoin nei…

Er spennende. Rykker stadig nærmere for hver dag. Bare spm om tid. Stadig høyere bunner og topper. Ikke minst var den meget sterk når alle de andre store falt etter Musk gate😅

Kan være noe motstand før 2, selv om det ikke burde være alt for mye

Champagnen står på kjøling…:scream: blir det lagrings champagne eller ferskvare :cold_face:

1 Like

Ser ekstremt bull ut ja, forventer at denne kan bryte opp fra den stigende trendlinjen også :slight_smile:

Noen med ett kortsiktig mål?

1 Like

2.5 dollar er neste motstand. Etter 2 dollar

1 Like

Tror når den bryter 2, så går det fort til 2.5 så tror jeg det firt kan gå til 3 også. Litt Eth run fra 2000 til 4000

Så en live stream igår hvor han pratet om at vi var på 2.06. Men han brukte Coinbase, så det er ikke noen som har satt opp automatisk arbitrage algoritmer mellom Coinbase og Binance… :thinking:

Jeg ser og forskjell på eToro fra coinbase. Men stoler mest på denne:

Dette var ATH med 1.99 (med se de volumene tror dette går veien )

1 Like

Stanger mot 4000 satoshi. Litt overkjøpt på 5min, så må nok ned og lade raketten litt.

Ikke langt unna toppen på den stigende trendlinjen det. Det er vell første motstandnivå der ja, men håper den bryter opp fra denne :slight_smile:

Har satt en 18X på denne med target på 2,05 selv så får vi se hvordan denne utvikler seg ila natten :upside_down_face:

2 Likes

Har aldri gearet krypto, bruker du margin på Binance? Og må du ha assets i Bnb.?

Tror jeg fant det…

Derivater på Bitfinex. Det er ikke akkurat huset som står i den gearingen der nei :upside_down_face:
Sjelden over 5X

1 Like

Tar du våken-natt eller våkner du imorgen og ser hvordan det har gått?

5.000.000 Ada ligger til salgs på 2.0 (på Binance)

Konge. Da blir det en solid støtte på andre siden av 2-tallet. Ikke noe som er bedre enn solid volum på bruddet opp.