Passerte 2 halvforfjamset, skyter ikke I været med det første ser det ut som… Vet ikke om ordren ble fjernet eller kjøpt… Høres uansett bull ut at det gikk så lett forbi selv med den ordren der.
Yessss 2.15
Fantastisk. Jeg bruker aldring leveraging det er farlig i krypto og du Jan fort brenne deg…
Hvorfor satte du stop på 2.05. Vi ser jo det at når den bryter er det rett opp. Jeg ville heller satt stop på 2.45 eller 1.95. Bryter den 2.5 vil det gå videre til 3-4.
Da er jeg likt på cardano og etherium i verdi. Jeg Tror vi ser 5 dollar før dette er over. Den har lagt etter alle og nå har vi brutt ut.
Møtte 2,05 som øvre motstandsnivå i den stigende trenden. Den kunne fort ha gått ned etter test av denne og spist opp gevinsten ila natten.
Liker ikke å sitte med 18X i langt tid Selv om veien opp ser lovende ut. Har stor andel i ADA uten gearing også
Interessant , men hvorfor ikke sett 2.03 (har jo ofte sett at de kommer nesten opp før de snur)
Gratulerer med fantastisk trade!
Takk for tipset, tok en 4x selv på det som ikke var i Ada fra før, kommer til å sitte på det litt til👍
Har sett litt og det ser ut som folk begynner og flytte mer av eth de har over til cardano. Det kan jo bli meget spennende frem over (jeg gjorde det samme med litt 10%)
Men har fortsatt like mye pr i dag i hver så får vi se hvem som vinner dette kappløpet…
Dot går ganske bra også, folk beveger seg vel sakte vekk fra proof of work… Er vel sannsynlig med en tilsvarende breakout hos dot. Eller er det bare snakk om å hente inn den siste bevegelsen til Eth🤷♀️
ADA har jo enda ikke tatt det store bykset som Eth og Bitcoin har hatt enda. Men kan virke som det lades opp til det nå som folk flytter verdiene sine. Tror de neste ukene blir særdeles gøy for ADA. Skal ikke se bort ifra at 3 er passert da.
Jeg ser litt risiko i at Bitcoin ser såpass bearish ut… Kan dra med seg Cardano også. Vi trenger en flippening til noe som er proof of stake… Sånn sett hadde det vært positivt for alle minus Bitcoin om Eth fikk til oppgraderingen til Eth 2.0 snart…
Prisen er fin, bare husk at dette er selv uten smart contrakts ferdig utbygd. Kun en hype, det tekniske kommer snart, og det vil gi enda mer tyngde
Har bare en liten sum her. Kommer til å hodl bare i cardano i flere år frem
Jeg flytte alt bitcoin over til cardano i morges. Har en god slump.
Nå som markedet har fått øynene opp for Cardano, er det FOMO for alle penga.
Har forandre seg etter det. Jeg flyttet mye inn i eth og var 60% der. Nå har jeg gått inn mer og kun i Ada siste tiden. Men hadde 0.06 btc i dag morges og de gikk inn i cardano. Nå er det 40cardano og 30eth og så altcoins.
Vel, dette er ikke helt riktig.
Det siste året er ADA opp 49X og
BTC er opp 4,3X
Regner med det er % du snakker om, hvis ikke ville jeg diversifisert litt mer 30 ETH er liksom litt mer enn 40 ADA…
Hehe ja % hadde jeg hatt 30 eth hadde det vært god gang…
Jeg har kjøpt 30eth mang en gang, skulle bare beholdt dem…!