Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Ny ATH

6 Likes

For en natt… men alt i alt er jeg sjeleglad jeg gikk mer over til cardano i det siste.
Ser denne fra Twitter tråden til musk …

(Ser og at den hadde ekstrem rekyl når det roer seg litt)

1 Like

Hadde hørt på deg og solgt på 2,45 så hadde denne truffet toppen spott on! :wink:
men tar ikke så store sjangser med 18x

Handlet ny long 4x på 1,17, relativt nære liquidation, men berget akkurat :sweat_smile:

Lagt inn litt gevinstsikring på 1,60.

Cardano holders er psykopater! :stuck_out_tongue: Markedet er “halvert”, mens 99,3% av ADA ligger stabilt i POOLs uten å røre seg. En idealistisk bevegelse jeg liker

3 Likes

Veldig mange som staker Ada, og da kan man ikke selge om de er låst. Jeg er i den båsen, men har shortet Bitcoin så redder meg greit der. Men det vil nok styrke forholdet til andre kryptovalutaer at såpass mange staker.

Ja du er tøffere en meg. Jeg ende ned stop loss på 1.75 ish. Men har cash nå. Veldig usikker på veien videre. Som regel faller den og så kommer vel Sucker Rally og så sidelengs.

Hvis USA får ekstrem inflasjon så vil folk få mindre penger og mindre penger går inn i aksjemarkeder og krypto.
Oslo børs er på all time high og USA.
Jeg har solgt mesteparten av aksjer og cashet inn gjeld så har noen poster igjen men tror jeg sjal ned med risiko over hele fjøla.
Da blir det Fond…(kjedelig) men til beste krise har jeg bunkret opp store mengder med cash. :+1:t2:

Var ikke meningen å være tøff, men du traff faktisk toppen med det tallet der spott on og 4 dager senere kunne du handle den for 1 dollar. å være tøff er som regel ikke lønnsomt i lengden for folk flest.
Tenker selv å bevege meg mer over i fond på sikt, men har troen på ett par kryptovalutaer på lang sikt også. :slight_smile:

1 Like

Tenker vi skal opp og teste nedgående trenden etter hvert, kanskje en kort tur ned først. Target på 1,79 enn så lenge.

2 Likes

Er det buy the dip ?

Kjører den taktikken her, kjøper inn litt nå og sparer litt krutt til ett eventuelt besøk til 1,30. Ikke troen på att det er helt over ennå

Jeg og kjøpte men halverte. Har nå 50% investert og 50% cash .fikk 1.5 dollar med 5% av total cash… (men den synker videre) … er vi i bear marked er kanskje dette bare starten og cash is king…

Kjøpte en gang til 1.36… ikke bra … nå er cash på 40%…

Trekker meg helt ut av crypto nå. Solgte siste rest . Tror kanskje toppen har vært og en pause er sunt.

Endte opp i 0 til slutt…:joy: men for en reise opp og ned igjen…

1 Like

Du har i hvertfall fått mye spenning for valutaen😊

Ja jeg har lært enormt på denne reisen.
Men at ting går 1-5000 ganger er for godt til og være sant. Nå blir det følge med, investere i gull og kjedelige ting :scream:

Nå snur det ser du :wink:

Ja det er slik når jeg selger så dere må takke meg. Jeg fikk 1.5287 for mine cardano. Det er litt trist men ett standpunkt.

Det har aldri i historien skjedd at de rike kommer i bakleksa når det kommer til å tjene mye på noe. Krypto har tilsynelatende vært noe for “folket”, kanskje en rørelse mot overmakten? Men, når de "store stygge"mobiliserer så skjer deres vilje, og det er ingenting vi kan gjøre? De store har begynt å ta plass, og de største skal inn i tiden fremover. Tillater de å betale mye for inngang? Tror ikke det.

Omg… snakk om og hoppe av i fart…
Jeg tror dette er starten på ekstrem nedtur. Husk nå går bull marked over til bear

Godt mulig at det kan være noe manipulering av markedet på gang og, men hvor lenge kan det holde på. Kryptospace er langt mer public enn stock markedet, og det er mindre sannsynelig at innside trading og deling av info skjer skjult, det meste av nyheter og alt i Kryptverden skjer via såkalte Ask Me Anything (AMA) og i communities discord, forums, etc . Mulig noen token er mer utsatt for den slags hvor det er mer hedgefonds inn i bildet som er med på drive et token. Men så er det jo BTC.d (dominansen) som og trigger inn, dersom dominansen til BTC avtar så vil det og være vanskeligere å manipulere markedet hvis dette er tilfellet.

Syntes Charles Hoskins er inne på et godt poeng her

You Guys Can’t Get 900% Gains Without Expecting Some Pullbacks

Får håpe vi treffer bunnen snart og kan håpe på en sakte og gradvis stigning igjen :crossed_fingers:

1 Like

Dette er nok særdeles naivt. Det er enormt mye innsidetrading i kryptomarkedet og store aktører har mest sannsynlig innsyn i ordrebøker og marginnivå hos de største kryptobørsene.

1 Like