Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Rått

Det er bare mitt system som legger inn ordre for å holde en ok spread dersom noen ønsker å selge en chunk. Den er capped til 25k per ordre på ADA akkurat nå. (Jeg er mm på miraiex og stiller likviditet på alle markeder der inklusive ADANOK)

Hehe okay, lot meg fascinere

1 Like

Nesten ~5t med Lex Fridman og Charles Hoskinson :ok_hand:
Helt greit å ha det i bakgrunnen mens man gjør andre ting.

Interesant rant om BTC som har vel gått litt viralt allerede:

Bitcoin is ‘own worst enemy’ and will lose to Ethereum

3 Likes

En del gode nyheter rundt Cardano denne uken :ok_hand::sweat_smile:

4 Likes

Hører rykter om at EUs digitale valuta kan være på Cardanos infrastruktur? Er det noe hold i dette eller bare ett rykte foreløpig?

1 Like

Det står en cray maskin og venter på deg på teknisk museum
https://digitaltmuseum.no/011024226846/datamaskin

Det er en benk :stuck_out_tongue:
“CRAY X-MP/24 var en del av et nasjonalt prosjekt som het “Superdatamaskin til norsk forskning”. Prosjektet ble videreført med en ny og hurtigere superdatamaskin. Også denne er plassert ved SINTEF.”

De sa forøvrig i 1990 at 90% av verdens viteskapsmenn var annsatt innen miletærert. fun fact fra museet…

1 Like

OHS i cardano på monthly nå? @Nocturne

O for omvendt?

1 Like

Yes, får se hvordan det har gått når vi står opp :thinking:

Hvorfor går denne så mye nå?

Er vel blant annet pga.:

1. ETH og BTC som stiger og smitter over på andre coins
  2. Alonzo upgrade som er underveis og positive nyheter gir alltid en burst.
  3. ETH gas fees har ikke droppet noe særlig enda etter London hard fork og heller motsatt de har steget. Noe som tegner et mer positivt bilde for ADA som lover lavere gas fees.
2 Likes
3 Likes

Cardano Could Be Ready to Retest All-Time Highs | Crypto Briefing :rocket:

3 Likes

Går uffattelig bra for tiden. Stor hype for Alanzo lanseringen. Spent på hva mr Hoskinson kommer ut med.

6 Likes

Først leste jeg 50% oppgang, så så jeg 50x litt optimistisk men sier ikke nei til det :rocket: :laughing:

2 Likes

5 x så er den like stor som Ethereum, tror ikke man skal forvente så mye mer enn det i nærmeste fremtid.

2 Likes

Ja tenker det samme, står vel at det minste han Lark Davis spår i artikkelen er 6x dagens pris.
Så tror nok enig med det du sier der, som det og nevnes i artikkelen er antall transaksjoner på nettverket en viktig faktor. Antall transakskjoner per nettverk som nevnes i artikkelen:

• Cardano 35k
  • Bitcoin 240k
  • Polygon 4.6m
  • ETH 1.22m

Tror dette er en viktig indikator på prisingen til ADA framover.