Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Bare så hva han skrev på krypto 2. Men da er det bare at jeg ikke skjønner sarkasme på nett :man_shrugging:

Han argumenterer for at ADA er en god investering der. Nok om det. Gap opp i BTC og greier, dette lover godt :blush:

La det ikke være noen tvil om at det er godt med hype i Cardano om dagen, men det skal jo også bare mangle da Alonzo er noe av det største innen krypto i 2021. Forvent mye volatilitet og sell-offs fremover, men husk at volatilitet ikke er det samme som risiko. Cardano er kvalitet all-round.

Når det er sagt, adoption og dermed prisutviklingen det neste året vil avhenge 100% av en vellykket lansering av smart contracts.

Forresten aldri vært i en sekt før. Betaler ganske godt.

2 Likes

Diger Cup-and Handle aktig formasjon, SpartaBTC er verdt å følge, veldig god TA generelt. ADA / USD Main trend (part). Chalice (Phase 4) Psychology for BINANCE:ADAUSD by SpartaBTC — TradingView

Edit: selv tror jeg vi får en fin korreksjon i alle coins om ikke alt for lenge, med masse FUD, og SÅ får vi oppgangen, med tanke på ADA kan det da bli et skikkelig håndtak å holde i.

Skjedd saker siden starten av denne posten da jubelen stod i taket når kursen bykset opp til 0,06 usd :rocket:

Får du hanker som peker skrått opp? :wink:

Nei hvis markedet går ned så går håndtaket ned.

Men kanskje det allerede er for sent - i så fall er det jo et mini håndtak der :sweat_smile:

Sant det, spørs da om markedet kneler, eller om de dytter inn mer penger og skylder på delta :man_shrugging: tror ikke på første

Hmm ja vanskelig å si, jeg tenker det er mange som vil inn billigere…! Jeg tenker vi KAN se 20k før bullrun. Men er ganske fullastet fra før (i krypto generelt, ikke særlig i btc).

Altså av de store gutta som vet å manipulere markeder.

Jo det kan de nok, men til hvilken pris, da er de feks avhengig å få med seg politikere til å spre rykter om at det blir ulovlig osv og skape så mye negativitet til at folk mister trua. Jeg tror ikke på noe krakk nå, nesten uansett, det er kommet for langt og det er det “alle” forventer. Tikker sakte men sikkert opp tror jeg fort kan bli scenarioet denne gangen

Du sier noe, jeg er enig i at det kan gå oppover og, men om det skulle bli en eller annen form for “krise” som sender alle markedene ned så følger krypto også, gjerne mer enn de andre, jeg tenker bare en wick i så fall. Men vi får se - jeg har brent meg på å være for pessimistisk før - og omvendt for optimistisk…!

2 Likes

Tidligere år så har krypto vært noe som kan brukes til noe i fremtiden hvis de får det til, nå begynner det å materialisere seg og få en faktisk funksjon/ verdi utover det å bare være ett bett på fremtiden. Det tror jeg også stabiliserer sektoren for de som får det til fremover. Det kommer flere korreksjoner men det vil også være nyheter om nye implementeringen /bruksområder osv som for utvalgte coins som jeg tror vil løsrive det å dilte etter bitcoin, synes vi ser mer av det allerede?! Derfor kan det kanskje bli mindre svingninger i prosent enn tidligere, da det i større grad var spekulasjoner, tro og håp?

2 Likes

Går virkelig unna nå

4 Likes

Var gira på å se over 3 dollar, men men.

Kommer den iløpet av uka

Får se når Ada kan handles i Japan, bør kunne gi noe ekstra boost

Noen som har en formening om saken rundt Binance, og hvorfor SEPA overføring er midlertidig nede?

Den er permanent nede. Kommer ikke opp igjen før binance får konsesjon