Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ce live stream

Jeg var også i TSW beta, og det var et spill som ikke ble sluppet i Early Access, men var ment å være ferdig.

Det var for øvrig denne uttalelsen din jeg reagerte på:

Det er jo ikke spillbart når dolken din går i småbiter etter å ha veivet den i lufta fem ganger.

De benyttet et Titan X kort og kunne da spille med 60-80 fps på 1920x1080 med alle settings på ultra/max. De sa ikke om det var Titan X eller Titan X Pascal, regner med at det var et pascal kort.

DET LIKER JEG!

DVS om jeg ikke tar helt feil, at folk med f.eks GTX 1060 bør klare å få go spillflyt på medium/high settings.

Ref tehcpowerup sin performace summary for 1920x1080 der et GTX Titan X Pascal er 85% raskere enn et GTX 1060 kort.

https://www.techpowerup.com/gpudb/2862/geforce-gtx-1060-6-gb

5 Likes

Jeg vil tro de for optimalisert det vesentlig framover. Satser egentlig på det, for det er veldig mange spillere med vesentlig dårligere kort enn 1060.

Alternativt at det skalerer bra nedover. F.eks som Far cry primal. Det kjørte greit på et radeon 5850 og så da overraskende bra ut.

Kan nok fint dra det på både gtx 770 og opp. Det drar gta5 på full HD max, tror vi dette blir tyngre?

Det ser ut til at det kommer til å bli muligheter til å kjøpe flere kart fremover i spillet, for øyeblikket snakket de om det rundt 36 min i streamen på youtube. De lanserer med 1 buy your own map på EA

5 Likes

Kommer flere biomer, det har de sagt fra dag 1, de blir gratis

1 Like

Det de sa var at kartet vil utvides post EA med flere biomer, de sa ikke noe om at det skulle være flere kart eller at man kunne kjøpe kart.

Ørken biomen er OK, men jeg gleder meg til å se vinterlandskap med snø og mamuter!

3 Likes

De har vel sagt at det ikke skulle være DLC-er, men jeg vet ikke helt hvordan man skal tolke det. Er en ny biome en DLC eller en utvidelse av spillet? Hver ny biome kan jo ha sine helt egne regler. F.eks. hvordan det fungerer med A.I. raid osv.

Jeg liker egentlig veldig godt at de bare kjører på med en biome til å starte med. De kan helt klart bruke slippet av nye biomer til å drive salg av spillet sammen med en rabatt-helg for å få til puls-salg ala Payday 2.

I Payday 2, så kan du spille utvidelser andre har, hvis de hoster et game. Den modellen vil neppe fungere like bra for CE. Der det er 4 spillere hvor en må ha kjøpt utvidelsen, mens i det i CE nok vil være et betraktelig høyere antall spillere pr server.

Et kart kan ha flere biomer, det er snakk om å utvide det eksisterende kartet.

3 Likes

Da har jeg nok misforstått litt ja. :stuck_out_tongue:

1 Like

53k sett stream 2, 90% happy

2 Likes

en vesentlig årsak til at combat ai så dårlig ut var at joel hadde usynlighetskappe på.Da forstod ikke mobsene helt hva som skjedde da de ble angrepet.detection range var også satt litt lavt.
det ironiske var at dette skjedde fordi de prøvde å forberede seg før streamen og løp igjennom løypa de skulle presentere på streamen.da hadde de kappa på,men glemte å ta den av da streamen begynte.

1 Like

Sammenlign med Rust og Ark så er det ikke så galt :wink:

1 Like

et godt combat system pluss npcs kan gjøre dette spillet til en hit også i singleplayer.blir noen kr av det og selv om pvp er veldig viktig.

3 Likes

Veldig enig, blir spennende å se hva sluttproduktet blir.

1 Like

Det er akkurat som om de kødder til for seg selv med vilje. Jeg er hverken fornøyd eller imponert over hvordan Funcom har opptrått. Men jeg tror ikke de klarer å ødelegge spillets sjangser før de lanserer. Neste stream blir nok helmaks!!..

2 Likes

Nå sa vi etter forrige steam att den neste blir nok bra… En eller annen på forumet her som er flink på spill burde skrive inn til Funcom og rettlede dem litt før neste steam. Viss denne kappen egentlig skulle være tatt av er det utrolig amatørmessig å “glemme” å ta den av.
Jeg synes att Bylos og den andre fyren godt kan være med på streamen fordi de kjenner CE inn og ut, men lei inn en eller annen som er vandt til å være i en slik setting til å lede streamen og la Bylos gjøre det han er god til. Nemelig å svare på spørsmål angående CE, disse kan bestemmes på forhånd og Bylos vil være godt forbredt angående dagens streamtema. De må slutte med denne “fomlingen”. De trenger ikke leie inn folk som skal ha hauevis med penger for denne jobben, få tak i en som er vandt til settingen og har peil på spill.

4 Likes

7 Likes

community manager forteller på steam forumet at den idiotiske bugen med våpen som går i stykker ved å slå i løse lufta er nå blitt fikset i en ny build.

5 Likes