Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ce live stream

Blir feil å klage på ting de spesifikt sier blir fikset til EA.

1 Like

Jeg har mine tvil på at de klarer å fikse mange av feilene godt nok.

Som i AI og våpen som svinger i lufta og blir skadet?

De brukte redusert avstand og invisible cloak for å sørge for å kunne vise frem det de ønsket. Det forklarer ganske mye. Mistenker likevel de har litt å jobbe med på AI. Hvis en ser på tilbakemeldingene sålangt på youtube klipp så ser det ut til at folk er veldig positive.

Det er jo bare Funcom som tar grinding til et nytt nivå :wink:

Det er ca 5 uker med utvikling igjen før EA og tror Funcom leverer et akseptabelt spill da ( til å være EA). Hvis de ikke viser fram pvp i neste stream skal jeg heller begynne å bli litt skeptisk :slight_smile:

2 Likes

Hvor skal du inn da ? WRE ?

3 Likes

Den var vel under beltestedet? :wink:

1 Like

Med aksjer i WRE og Star Vault blir du ikke tatt seriøst hos meg :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg tror jo også del vil levere greit (noen over har tydeligvis lagt litt vel mye i utsagnet mitt), men som du sier, det er kort tid igjen. Hadde alt vært lett å fikse, så hadde vi ikke sett masse av småfeilene vi ser nå, 48 dager før lansering. :slight_smile:

Det var da voldsomt å hårsåre vi var her inne da. Må da være lov å være skeptisk til Funcom etter at de har feilet 5 siste spillene sine de 5 siste årene?

Jeg er her for å tjene penger, som alle andre. Mange sitter å gleder seg til å selge før launch, sånn er det bare :slight_smile:

4 Likes

Tror de kun fokuserer på å få det de har stabilt & “bugfritt” fram mot EA. Nå har de jo vist bygging, crafting og trellsystemet så hvis de ikke viser noe pvp i neste stream så kommer jeg til å bli skeptisk :slight_smile:

Hør på streamen da. De sier jo at de vil ha en bedre AI enn de andre spillene, en AI som skiller seg ut. De vil ikke ha en AI der fienden løper mot deg med en gang den ser deg, kun for å bli drept. At Joel benytter en usynlighetscloak store deler av streamen har vel påvirket en smule det også?

Det er noe som er positivt, ikke negativt. Det er en smule irriterende når enkelte velger å overhøre hva som blir sagt.

3 Likes

Nå har jeg også sett streamen og dette var en klar forbedring fra forrige gang. Jeg har tidligere nevnt et godt nok combatsystem er nødvendig for suksess og dette systemet virker bra nok. AI-en trenger litt fiksing og det nevnte Joel også ville bli gjort før EA. Bygginga så god nok ut. Spennende threll-system. Nå mangler det en demonstrasjon av pvp og det kommer også før EA så Joel. Optimist her.

6 Likes

Hvis alt spillutviklere sier om spillerne sine var sant, så hadde vi hatt masse bugfrie spill. Dessverre er det ikke en realitet.

At de får fikset mye av det vi har sett av bugs er jo sannsynlig. Det jeg tenker er at masse bugs som kommer opp når de skal vise fram spillet hinter til at det er mange av dem.

2 Likes

De har kjørt en stil til nå hvor de ønsker å være ærlige mot spillerne. Ser ikke at noe skulle være endret på i forhold til dette.

Og når det gjelder dette med våpen som blir ødelagt i lufta, så er det jo opplagt at dette blir fikset!

1 Like

Jeg tror vi bare må være enige om å være uenige om mengden feil det vil være ved EA lanseringen.

2 Likes

Du mener AI er som i stream og at våpen ødelegges i lufta, når spillet slippes i EA?

Er enig i at det vil være mye bugs, hvis det er det du mener.

1 Like

Jeg mente ikke at feilene vi så nødvendigvis vil være i spillet ved EA lansering.

Jeg prøvde å si at de er en indikator på at de har mye jobb igjen. Jeg spilte i TSW closed beta, lenge før lansering, og det var vesentlig mindre buggy.

1 Like

Husk at dette er early access. Closed beta vil egentlig være 6 måneder frem i tid om de ikke hadee hatt ea

1 Like