Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cereno Scientific CRNO-B

Der smalt det ned gitt. Gevinstsikring eller noe spesifikt som ikke er børsmeldt?

Nä men det kommer en rapport strax och resultat presentation strax. Många som inte vill sitta över resultat. Min gissning

3 Likes

Cereno_EN_250525.pdf (1,1 MB)
Cereno_SE_250525.pdf (1,0 MB)
Uppdaterad sammanfattning för Cereno.
Det ser minst sagt lovande ut.

4 Likes

2 Likes

Med antallet aksjer i selskapet , og potensialet med blodfortynnende med mindre blødningsrisiko, tror jeg nok dette selskapet står foran noe stort.
Dagens aksjeprising er nok en vits.

1 Like

Og nå ca 6 mnd senere så er kursen ~30% lavere.
~14 mnd siden topline på CS1 og selskapet har annonsert fase 2b som neste steg. Men hvor blir den av??

2 Likes

Mycket snack och liten verkstad kallas det

Fase IIb er planlagt startet H126. Men som CEO Sten Sørensen sa på Q2/Halvårsrapporten: «We have entered the second half of the year with strong momentum with a line of sight to multiple value-driving milestones ahead».

Mitt bett: partneravtale/utlisensiering før året er omme (… we have ongoing discussions with several big pharmas…) :blush:

1 Like

Ja det begynner å haste med partner som selvfølgelig ønsker være med når designet og protokollene for studien skal landes. Og med potensiell oppstart H1-26 så må en partner inn snarest, så avtale nå sent 25 eller veeeldig tidlig 26 må til, ellers er sannsynlighet for partnervatale liten vil jeg si hvis dette drar ut i tid.

1 Like

Rundt årskiftet Sten snakket om at det vil komme neste slipp av offentlig data fra EAP exstension studien.
Håper de selv har tilgang underveis og kan dele med potensielle partnere. Med både cardiomems data og hjerte/lunge bilder. Kan det være det som trengs for å lukke en partner til høy nok sum for at Sten sier ja.

Er vel rundt 6mnd data på de med minst tid i den studien rundt årsskifte. Så grunnlag for 24uker data som de sikkert sammenlignens hardt mot. Pasientene som har vært med i EAP fra start nærmer seg da rundt 1 år data

Blir det ikke partner innen ferdigstilling av plan for fase2b, så går det vel mot å kjøre studien selv.

1 Like

Og der er planen ferdig å sendes til FDA - uten partner. Kan sikkert være noen som biter på med oppdaterte data tidlig 26, men her virker det mest sannsynlig som Cereno kommer til å kjøre studien selv og dermed må hente kapital.

Trenger MYE cash då :rofl:

Tja, hva trenger de til en fase 2b?
300-ish mill?

Men ja, virker litt merkelig hente kapital selv og også merkelig partner ikke er med på studieoppsett.

Får bare vente å se.

1 Like

Kanske bara inte är lika bra som många vill framställa det helt enkelt