Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circa Group AS (CIRCA)

2 Likes

Spennende selskap!

Hva driver di med?

Ikke peiling men burde stå her:

1 Like

Biomasse ----> Biokjemi

Kjøpte på hype igår, og solgte idag. Men jeg lurer litt på om jeg skal lese meg litt grundigere opp og ta et long lodd her, caset virker spennende :thinking:

Kjøpte meg inn på 21 blank i dag. So far so good.

3 Likes

Tok gevinst her dagen etter kjøpet, og har sett etter ny inngang, men liker ikke om vi closer under denne stigende trendlinjen her i dag. Da kan vi nok få denne under 20 blank :slight_smile:

Foreløpig ser det ut som støtten holder, så forsøker meg her med en thight stop :slight_smile:

mulig aksjeanalyser skal pumpe denne kommende dager da den skal inn i portefølgen dems, muligens circa slik jeg tolker teksten og 10x kursmålet som kom der for litt siden stemmer med det de skriver:

3 Likes

Interessant. Jeg tok gevinst her på brudd opp av trekanten men tenker å gå inn igjen på pullback.
Vil bare ha re-test av bruddet for å bekrefte + jeg synes den ser litt extended ut på lavere timeframes.

1 Like

Pent! :clap:

2 Likes

Gidder du å se på CIRCA @anon80503862 ? Weekly eller Daily.

Vurderer om den kan bounce herfra… :thinking:

Den bouncet her forrige runde, men høyere opp. Jeg liker ikke at den nå konsoliderer på ett lavere nivå enn 14. - 15. april. Det virker mer som som en pause på vei ned. En close over 20kr to dager på rad kan sende ett annet signal.

Ved første øyekast kan det se ut som om selgerne er litt ferdige, men at det ikke er kjøpere på vei inn heller. Jeg kjenner ikke selskapet, så vet ingenting om det fundamentale.

3 Likes

Takk! Vi er ganske enige da. Jeg sitter og venter på den skal løfte seg med volum. Momentindikatorene mine nærmer seg kjøp men jeg liker heller ikke at den trader lavere enn lowen i april. (Jeg tradet deler av den bevegelsen der hvor den gikk 40% - fikk bare 10% da men… :smile: ).

Kjøpte meg inn i går med en liten lyttepost, so far so good. Lyst å øke over 21.50.

2 Likes

Ikke så mye nytt på GF, Circa klarer seg greit med penger fremover etter hva de hentet inn i IPO, ingen forsinkelser med fabrikken i Frankrike og de er sikre på at Cyrin vil bli presset inn i markedet av myndigheter som ønsker mindre CO2 trykk.

Grei pris nå om man er langsiktig, liker caset svært godt. Kan nok bli enda bedre inngang før fabrikken i Frankrike er oppe og går.

2 Likes

Følger fremdeles med på denne men føler ikke den er helt “klar” enda… Men langsiktig er jeg ikke uenig med deg. Har falt ganske mye fra toppen nå.

Bunn rundt 14,5. Kan hende den skal ned dit igjen med mindre nytheter på vei. Vurder er å laste opp mer hvis den fortsetter å stige.