Vi for drømme at noe melding er på vei, og derfor pause. 
Nå blir det hypotetisk, men ved et evt oppkjøp, vil kjøper måtte kjøpe ut warrants?
Akkurat det lurer jeg på også
Må nok kjøpe dem til 20% av oppkjøpskurs den dagen det evt kommer et oppkjøp.
Solgte denne oppgangen, 120% ble for godt til å takke nei til. Årsaken til salget er generelt dårlig makro.
Kjenner på en skikkelig fomo allerede… Planen er å kjøpe meg inn igjen før neste runde med data mellom slutten av q2/q3. Hvis ikke en partner/ oppkjøp kommer meg i forkjøpet, lykke til alle.
Var ikke klar over at Hansen mottok denne prisen. Antar Novo Nordisk følger med på Circio, med bakgrunn fra Aarhus… 
I 2014 mottok Hansen ST Science Award for å ha vært «one of the greatest pioneers worldwide in circular RNA». To år senere tildelte Novo Nordisk Foundation ham det prestisjetunge Hallas-Møller-stipendet på 11 millioner danske kroner for videre forskning på sirkulært RNA i nervesystemet.
Markedssentiment: Den relative styrkeindeksen (RSI) er for tiden over 70, noe som gjenspeiler sterk optimisme fra investorer og en betydelig oppadgående trend i kapitalstrømmene.
Jeg gikk i vannet da jeg ikke ventet sluttkurs over 3 kr idag uten nyheter.
bruddet gjennom 3 kroner kan øke stigningstakten oppover mot neste nivå.
På tretallet ligger det vel gaps fra 2024 som nå kan lukkes ved å smette opp over 4. Det vil bekrefte at det er reprising her.
I starten av Radium podcast #349 sier Elisabeth at de har avtalt med EDW til den 17.3.
Jeg har i utgangspunktet lite tro på linjalgnukking, men i denne aksjen er det i hvert fall meningsløst å gnukke på linjaler med chart som går tilbake til 2024. Da var prisingen fullstendig løsrevet fra sannsynligheten for at teknologien vil finne en plass i pipelinen til et BP og 100% definert av et dødsspirallån. Alt ble rebootet på det tidspunktet de annonserte en emisjon som var garantert.
Det er nettopp det at selskapet er ute av den økonomiske ørkenvandringen de siste par årene, pluss verifiseringen av teknologien, som betyr at det gir mening å gappe opp igjen fra kursbølgedalen.
Så kan man diskutere om det er relevant å trekke så lange linjer som tilbake i 2024. Man kan si at dagens CRNA kan betraktes som et nytt selskap. Relevansen ligger i at selskapet allerede i 2024 var i gang med circRNA-satsingen, men var tynget av pengetørke og at circRNA-teknoloigien ikke var like moden og verifisert som i dag.
Det som er vanskelig å ta stilling til pr nå, men som vil tvinge seg frem når tegningsperioden for aksjene eid gjennom warrants starter opp, er arbitrasjemuligheten og når dagens aksjeeiere vil begynne å selge ut aksjer for å kjøpe de med 20 % rabatt.
Det blir en ufattelige spennende periode og klarer selskapet å time nyhetsflowen slik at nye aksjonærer fortsatt vil kjøpe aksjer direkte i markedet, kan man legge til en god ekstraavkastning på potten sin med 20 % discount.
Det fremstår, i alle fall for meg, helt uinteressant å selge unna warrants, selv om de har gitt god avkastning i seg selv. Det veddemålet skal jeg stå igjennom, selv om jeg valgte å ta ut 1/3 av longpotten just nu. Jeg skal tåle angre på det senere, jeg kjenner ingen som har blitt fattigere av å sikre slike absurde gevinster på så kort tid 
For selskapet er det aller viktigste nå at kursen ikke synker med 20% fra 22 mai til 9. juni. Det betyr om kassabeholdningen forblir konstant eller tredoblet(!). Jeg tar det for gitt at de sparer (et positivt) dataslipp til den perioden.
mye bedre å kjøpe aksjer til lavere kurs nå
Det du og mange andre ikke forstår i forhold til warrantene (for det er prisingen av dem nå beviset på) er at man er eksponert med over x12 beløpet i det samme antallet aksjer som warrants. 22. mai vil prisen på warrant garantert komme veldig nærme 20% av aksjekursen. Om aksjekursen er høyere så vil du tjene mer i % på warrantene. Om aksjekursen er lavere vil du tape et mindre beløp om du har det samme antallet. Og så kan man tilpasse antallet warrants man kjøper nå til et sted i mellom
Du får ta med at dersom det kommer et overraskende oppkjøp før tegningsperioden, vil jeg anta at warrantseierne vil bli kompensert med 20 % av tilbudskursen
Någon som vet om det finns en Discord grupp för Circio?