Bør beklage til alle du lurer inn.
Dagens beste tips før åpning fikk du påpekt av meg
Slutt å rør.
kl er 1200 og du har fasiten.
Fasit?
Dere hyler og skriker. Nye 50% I dag før åpning.
Nå kommer 10-20-30kr.
Hva er poenget med denne haussingen?
Ingen som er tjent med det. Kursen beveger seg ikke uten seriøse investorer.
Kun forsøk på å holde og trekke opp kursen ved å lure de som ikke vet bedre…
Trengs neppe 20+ innlegg for dagen i repeterende innlegg
Jeg deler ikke oppfatningen din. De fleste innleggene på TekInvestor er faglige og saklige. Snakkes ikke fryktelig mye om kurs hit og dit, men om selskapets teknologi. Jeg kan være enig i at Shareville oppleves ekstremt useriøst, men her inne synes jeg det er en god balanse.
Jeg mener det mest sannsynlige er at Circio er i pågående prosesser de ikke kan snakke om
→ enten med:
• den store pharma-aktøren,
• de to uannonserte partnerne,
• eller en mulig lisens/utvidelse med Entos eller Certest.
Når man presenterer sterke vevsspesifikke data i samme uke som man:
• annonserer ny big-pharma feasibility
• holder en “teknologi-presentasjon”
• skal inn i DNB-konferansen tirsdag
→ da kutter man ikke Q&A uten grunn.
Dette heller mot bevisst informasjonskontroll og reduserer sjansen for å “skli ut”.
Frs, skal bli interessant å se om selskapet kutter ut Q&A på DnB konferansen - tror ikke det nei 
Mye bra . Men hvert innlegg som påpeker kursen vil ikke gå blir møtt med stor motstand. Mao er det haussende undertone og ingen form for belysning av den skyhøye risiko. Det er pre klinisk fase. Veien til noe som helst er lang og dyr
Risikoen har vært kommunisert flere ganger. Altas har blitt pratet om til det kjedsommelige. Så er det alltid sånn på et forum at dersom kursen går 150-200% blir folk happy og skriver med en «lettere tone» (mildt sagt)
100% opp på 3 mnd er vel bra?
Mange her skjønner hvor selskapet er hen rent utviklingsmessig. Hvis man ikke har forståelse for de ulike fasene av medisinutvikling, så er det klart man da mangler mye informasjon som andre sitter på.
Det er fint å belyse, men det er litt som å gjentatte ganger si at paven tror på Gud. Vi vet det!
Vet også at det er høy risiko.
Det som gjør det interessant, er at dette er plattform teknologi. Det kan være løsningen for genetiske sykdommer i CNS, hjerte, øye og mer. I tillegg onkologi med CART. Så mulighetene er nær uendelige. Men du må kanskje google for å vite hva CNS og car-t er.
Når de da ikke svarer på spørsmål i dag, tror jeg det er fordi at risikoen for å si noe som er dekket av en NDA er for stor.
Så nå kan du slutte å mase om hvor stor risiko det er. Vi vet det alle sammen.
syntes de leverer bra. De som klager p at det ikke var q&a blir besvart. de sier at aktuelle spørsmål blir besvart så langt det lar seg gjøre. Det vil si at de spørsmåplene man hadde hatt mest sannsynlig ikke hadde blitt besvart skikkelig uansett.
|Citibank, N.A.||15,920,483|11.08%|Ja
Atlas-beholdning per fredag. Hvor mye har de solgt i dag??? Bør få en flagging i morgen under 10% (om de gidder - forsinket som vanlig?) Legger helt klart en stooor demping på kursen, men nå nærmer vi oss…
Tror dette var pr onsdag
Skal ikke kimse av en god baconpølse Bob, det har vi råd til uten å selge aksjer 
Jeg tror markedet misforstår dagens webcast noe. Tidslinjen er ikke forskjøvet slik som flere tror. 2027 guiding om M&A/lisensiering gjelder Danon og in vivo CAR-T. Plattformløpet er uendret, og AAV-lisensiering kan fortsatt komme i 1H 2026, og dette ble bekreftet i webcasten.
I tillegg har man feasibility-studien som pågår, og resultatet der bør komme til våren. Ved gode resultater bør man kunne se lisensiering/upfront.
korrekt oppfattet:)
Haha … tålig akkurat hva jeg sa forrige uke.
Atlas er nok ned mot 15mill etter handel onsdag .
Er under 10 mill nå vil jeg tro ja… og flaggheising , nei jeg mener flaggmelding bør komme før åpning imorgen!
Skjønner ikke helt misnøyen jeg og dagens fall !
Mye positivt og knallsterke data de leverer 
Mcap er virkelig lav ift hva selskapet presterer og leverer 

Er det ingen analytikere som følger selskapet lenger? F.eks Geir Holom i DnB?
Det tror jeg ikke at det er