Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Mitt tips Roche eller Eli lilly

1 Like

Lilly har allerede investert tungt i circRNA. Bl.a i Orna/Circular Genomics og har valgt Capsida som sitt AAV-Program. Har mer fokus på CNS enn muskel, og det tror jeg passer Circio dårlig når teknologien skal valideres. Men det er bare noe jeg tror. Vet heller ikke om fokuset på BP topp 10 er riktig heller.

Finnes selskap som kanskje ikke kan defineres som major global pharmaceutical corporation, men som sitter mye verre til når det gjelder patenter. F.eks Regeneron og Sarepta. I tillegg til Bayer.

Lilly vokser veldig første selsakap med mcap over 1000 milliarder nylig. Orna er syntetisk circRNA. De driver stort m gen også i muskel

1 Like

Skulle jo tro at alle BP`ene vil leke med Circio på billig salg, men den gang ei.

26:45

"And we foresee several commercial and partnering opportunities both in the near term future here. "

Syntes det er verdt å fremheve.

Virker ikke som det er snakket noe om denne kommentaren her.

7 Likes

Enig, men d er bare kjøpe mer når en kan .

Som nevnt tidligere , fokus er ATLAS

De har levert både partnerskap og 50%,bedring på circvec 4.0 og vi har gått fra 0,94 til 1,09 :sweat_smile:🫣

6 Likes

Ja men de har vel aldri sagt noe slikt før: we foresee commercial partnership in the near time future. Det betyr cash?I neste øyeblikk går ceo over til å snakke om disse milliard dealene og svakhetene med deres teknologi ift circvec.

Ja har brent meg før på noen ceo med store ord. Men alikevel verdt å merke seg.

7 Likes

Som etter all sannsynlighet var akkurat hva AZ forsøkte med PCIB sin FimaNAc-teknologi :pensive:

2 Likes

Tror nvidia er verdsatt til over 4000 mrd. :man_shrugging:

Edit: men innen farma stemmer det vel at eli lilly er første over 1000 mrd. :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Det som er synd er at ledelsen i Circio ikke klarte å forhandle fram en bitteliten og helt symbolsk sum for at BP-et skulle få teste CircVec - når alle parter forstår hvilken transformasjon av verdsettingen og økte muligheter for finansiering en slik nyhet ville innebære. Men det er klart, da ville man vel også måtte navngi BPet.

Men det er jo feil å si at Wiklund ikke allerede har landet et “commercial partnership”:

Edit: Det siste der skjønner jeg selv at er 99% bare irriterende :ghost:

…det første mener jeg

2 Likes

Soug sin skyld det :grinning:

image

Fornøyd med serveringa. Bananer og vann.

1 Like

Anbefaler alle å kjøpe julekalenderen til CRNA i år. Det er bare å glede ser til å åpne lukene hver dag i desember og åpne julegaven fra Atlas som er pent pakket inn med påskrift «til hobbyinvestorer» med ønske om God Jul.

1 Like

Vi vet jo hvem som er nissen her inne.

1 Like

Fjordland var det. Ikke rart at`n var fornøyd.

1 Like

All forandring fryder, har begynt gå lei de årlige ERNA - kalenderne…

Edit: selv jeg synes det må være grenser for hvor mye Høyre-mann man skal være…

1 Like

Hehe!
Ikke lov å snakke om nedside i aksjen til haussekameratene.
Nå er småsparere her via Nordnet snart nest største eier. Tar ikke mange dager å ta over tronen i og med de spiser aksjene til atlas- til ingen nytte.

Bra nivå på diskusjonen iallefall…

41:11 E.W. : “All of these data points we channel into ongoing R&D-discussions with partners and we expect to enter more R&D-collaborations like the one we announced with a Big Pharma, in the coming months.”

9 Likes