“The new gold rush in the pharmaceutical industry is for the “blockbuster platform”, the foundational technology that can generate not just one, but a whole pipeline of cures.”
Circio har to plattformer, AAV og LNP/DNA 
“The new gold rush in the pharmaceutical industry is for the “blockbuster platform”, the foundational technology that can generate not just one, but a whole pipeline of cures.”
Circio har to plattformer, AAV og LNP/DNA 
Her på hausse tråden fortsetter eventyrene i dag. Les igjennom hva det linkes til (personlig skum leser jeg).Crna sammenlignes til hver eneste suksess historie som finnes.
Leste på shareville. Der er det fornuft innimellom idiotien av algoritme snakk og leke poster. Lattermildt hva disse forumene produserer.
Tja plt er nok ikke moden for min del å investere i per dags dato. Takk for tips
Hvor mye penger har du tapt i Circio egentlig, makan til hevngjerrighet er det lenge siden jeg har sett 
Nuff said…
Men Polight synes du det er innafor å hausse, uten gode begrunnelse, go figure…
Herlighet for et oppgulp av bitterhet og dårlige erfaringer (min tolkning…) Gjør deg selv og oss andre en tjeneste: løft nivået, eller finn deg andre steder å øse ut av din frustrasjon! Her så mange utrolig dyktige og saklige skribenter, så litt respekt for hva mange legger ned av tid for å opplyse oss andre takk.
Folkens: Herr @anon63515099 er kanskje litt spiss i tonen mot caset, men han skriver typ 1-2 innlegg i tråden om dagen. Så lenge han ikke er ufin mot andre brukere foreslår jeg at dere fokuserer på caset, og bare tar det ganske så kjølig at det finnes bearish stemmer i en aksje.
Ikke krangle i tråden, bruk flagging hvis det er innlegg dere mener strider mot forumreglene.
Det går an å ignorere brukere. Det har jeg gjort 
Være negativ er ikke ensidig med tap i en aksje.
Det skrives ikke bare om caset her inne. Det er fantasi og drømmer basert på hva andre selskaper har oppnådd. Et kunstig positivt bilde for å friste andre både til holde, øke eller kjøpe seg inn?
Så man kan heller spørre: hvor hardt i klisteret sitter dere som aser dere opp? Kastet vann på møllen 40% over dagens kurs?
Atlas styrer denne skuten og skal etter alt å dømmes styre videre fremover og pøse ut billig aksjer. Markedsverdien kan sveve kunstig før den justerer seg etter hvert som selskapet ikke leverer annet enn luft- aksjonærene tar støyten mens utvanning gradvis sørger for at 1,5kr blir utfordrende å oppnå igjen.
Dette scenarioet ser langt mer realistisk ut enn å måle selskapet mot peers og drømme seg vekk per dags dato. “Kommer til å starte 50% opp” ble det skrevet her en morgen på nyhet. Fasiten ble kursen raste, og det basert på hva jeg plukket ut av den meldingen og delte til stor motstand. Sier litt om forståelse og evne til å lese en børsmelding.
Ny finansiering skulle i boks. Beklager jeg har ikke tillit til en ledelse som uttaler så bombastisk å trekker seg.
Dette ekko kammeret dere forsøker skape hvor kritiske røster skal sjikaneres og innlegg rapporteres sier mye…
Småsparere flytter ikke kurs opp ,men de topper listene i Crna og kan krasje den.
Aksjen er av skyhøy risiko og langt i fra dette drømme scenarioet som presenteres her
Ok. Nå har du fått sagt det, alt ser mørkt ut, det går til helvete. 
Så kan investorene gjøre seg opp sin egen mening. Prøv å ikke kjør tråden utfor noen kant.
Skjønner - risiko må ikke belyses
Poenget er at du bruker drøyt mye tid på å snakke ned et selskap, det finnes ingen andre grunner enn et hevn motiv fordi du tidligere har tapt penger i enten targovax eller circio.
Fortsett å slå inn de åpne dørene, velkommen til biotech…
Jeg snakker ikke ned selskapet. Jeg belyser risiko med atlas som finansiering og snakker imot falske håp og drømmer.
Mye tid bruker jeg ikke her. Kan gå dager og uker før jeg gidder dette 
God jul 
TAKK !
God jul, håper du får en skinnende rustning som passer til din ridder persona
Vi er alle jomfruer i nød her på TI
Oppsummert lørdag kveld: Er ikke helt sikker på det der om at alle er jomfruer🤣 forøvrig: 7,98% på Atlas (onsdag), null bonds og andre aksjonærer eier 92,02%. Og BP inngår Feasibility avtale basert på luft.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Jeg tåler ikke synet av blod og besvimer bare jeg ser en rød flekk.
Heldigvis har vi norsk biotec som et verktøy for sofistikert selvskading og som ikke gir andre arr enn mentale sår i hodet.
Sitter du short fortsatt?