Er vel ingen grunn til å juble før listene forteller hvor aksjene ender opp. Men runway i + 12 måneder gir ro om ikke annet. Hadde forventet mer denne gangen.
Men nå slipper du klaginga om atlas😅
Dette er vel langt over hva man har sett noen gang tidligere i dette selskapet og dermed et sterkt signal hva?
Jeg trodde konsensus i tråden var at det var ro ettersom “noen” betaler for feasability studien. Hele gjengen her inne mente jo at de har fått disse pengene upfront, at det var nok til å drifte selskapet.
Enkelte har nok fantasert om mye upfront. Men at “noen” betaler for feasability studien er jo børsmeldt solskimm 
Jeg er ikke med. Deltakelse i emisjoner i norsk bio har jeg slutta med for lenge siden. Aner jo denne gangen også at det er stor avstand mellom adjektivene og realitetene. Tror ikke jeg har påstått at feasibility-studien skulle være redninga akkurat. Har vel senest påpekt at omfanget ikke kan regnes som stort. Det er meldeplikten om evt upfront som jeg har ment ikke er nødvendig etter MAR.
Hvordan det går an å sitte med aksjer etter åpning i dag og samtidig ikke ville være med på den kommende emisjonen er beyond me 
Tar meg den luksusen å se hvordan markedet priser selskapet etter dette. Har ingen ambisjoner om at jeg må forsvare min relative posisjon.
bare å selge her å ta på 1 kr i emien eller etterpå
Ja, for dogme nr. 1 i norsk biotek er “Man skal alltid under emi-kurs” 
Kanskje vi skal ta en slik som Pcib i 2016? Det har blitt guidet flere avtaler innen kost tid
Ble ikke drømmescenarioet, men ble heller ikke noe krise-scenario. Nå er vi kvitt Atlas for godt (antakeligvis). Emisjonskurs satt på 1kr i motsetning til 0,6kr som vi har handlet på en stund nå. Jeg skal delta med så mye jeg får💪
Husk at du også får en “warrant” om du deltar i emisjonen, og den har også en verdi (og kan handles) 
Ja, gulrot for å delta i emisjonen. Litt overrasket over at kursen holder seg såpass over emisjonskursen, er vel greit å lette seg litt for å ha mer krutt til emisjonen 
Synes alle her burde sende en mail til Philip Ohlsson og takke pent. For det er han som legger hodet på blokka for både selskapet og aksjonærene. En enorm risiko han tar for å ende opp med en haug med overprisede aksjer
Send heller en takk til Wiklund som er stolt av prosjektene og blir med i emisjonen for 1/8 del av årslønna 

Antar Ohlsson har satt seg godt inn i caset. Bidrar med bridge loan inntil emisjonen er på plass også.
Mye vann som skal renne i havet før 12 januar. Selge på 1,1, kjøpe forhåpentligvis nær emisjonskursen, på 1nok, og gå glipp av warrants? Da kan man like gjerne selge seg ut nå, og vente til emisjon, tildelingsløpet og warrantperioden er over. Høres ut som et perfekt selvskadingsøvelse ved bare en liten go`melding. Ikke sitte nå etter siste måneders momentbygging? Utenkelig
Noen som har erfaring med å flytte sine tegningsretter mellom to kontoer hos forskjellige meglere, altså samle alt på samme plass. Pleier det å gå greit?
Noterer den (ubegrunnede) påstanden om “overprisede aksjer”. La oss se tilbake om, tja, 1/2 år eller 1 år om den viser seg å stemme? Eller bare er, som den framstår, en “Shareville style” baissen påstand…