Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Kassa er tom. Hadde ikke noe valg. Mellomfinansieringa sier sitt om det (konspiratorisk, noe gikk skeis i tolvte time ?)

se intervjuet med lubor sist uke så skjønner du at noe større er på gang…

Ja, ser slik ut

Da hadde de ikke kjørt emisjon nå/på dette nivået. Det er poenget mitt.
Da ville det svart seg og trukket mer på Atlas (ut Q1-26 for eksempel).

1 Like

Vice verca konspiratorisk: big pharma bruker økonomisk situasjon grunnlag for stor rabatt. Selskapet svarer med å sette en emisjon

3 Likes

Godt mulig noe har gått skeis - det er vanskelig å vite fra utsiden. Kan like gjerne være at de har brukt pengene fra feasability til daglig drift så lenge det lot seg gjøre. Vi visste jo alle at de trengte penger på ett eller annet tidspunkt.

Hvis kursen i løpet av januar etablerer seg over emisjonskursen, så kan man ihvertfall sette to streker under at en bunn foreløpig er satt. Frem til alt er oppgjort er det jo mye gjøgling og vakuumhandel da.

2 Likes

dette kan kun tolkes positivt i min verden. atlas er ute, de henter kapital, de har banebrytende teknologi, big pharma er inne…javel

Det kan i alle fall også tolkes slik at tidslinjen er ytterlig forskjøvet. I går tenkte jeg det motsatte.
Men man får se.

Enig i det. Haters gonna hate uansett. Nå er selskapet fritatt fra Atlas - og det er bra! Så får vi bare se om de leverer fremover eller ikke. Styrket forhandlingsposisjon har de fått i dag, og mulighet for å kjøre på i større grad.

2 Likes

Det kan man være enig i. De har vært et mareritt i lang tid.
Det positive her, er at man i alle fall har fått inn en (eller flere) langsiktige aksjonærer.

1 Like

Emisjonen har gjort det mulig å hamstre 10 mill aksjer (foreløpig) uten å løfte kursen.

Dette må da være en elegant måte å loppe småsparere som selger i panikk?

Vi snakker norsk biotek-emisjon her…
Vis de andre selskapene som har klart å replikere et kursløft på 60 % og satt en emisjon der i ettertid?

Har man heller lyst på en Onco-variant, hvor man snur hele storyen og går fra kurs 1,5 NOK til å sette en emisjon på 50 øre?

12 Likes

her kan kursen gå til 5 - 10 kr når som helst…

1 Like

Gikk en post på 930k aksjer på 1,160

2 Likes

stort kjøps interesse…

1 Like

Er Atlas ute kanskje?

1 Like

Forhåpentligvis heller en fin måte å tyne wünderbaum-kameratene i Shareville og XI på :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Jeg synes dagens melding har de-risket en stor del ved Circio.

Det er ikke gitt at de lykkes rent fundamentalt, men nå har de avklart at finanseringen er på plass for 2026 og man slipper at en 100 % umotivert eier av aksjene stadig vekk skal kvitte seg med aksjer. Ingen garanti for at mr Olson fra Sverige eller småaksjonærene vil hjelpe kursen, men nå kan man som eier fokusere mer på fundamental utvikling versus hvor mange aksjer Atlas selger fra dag til dag…

Jeg har mer lyst til å kjøpe Circio i dag enn i går.

8 Likes