Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Inngang nå på denne mcap og i tillegg sikre seg flere aksjer på kurs kr. 1,- pluss warrents om en måneds tid kan vel være et godt bet?

Jeg tror kursen kommer til å gå oppover for man kan kjøpe til betydelig høyere kurs nå og likevel få mulighet til å sitte igjen med fin GAV etter emisjonen.

2 Likes

Jeg tipper at pre subscribers har kapacitet til at tage flere aktier, altså afvente markedets reaktion inden tegningsdato, og efterfølgende udnytte tildelte tegningsretter jfr. eksisterende positioner.

Jo flere aktier man ejer, jo flere tegningsretter (og aktier) på 1,00 NOK.

når emisjonen er ferdig så vil jo man sitte i et selskap med en vanvittig oppside…

1 Like

er ikkje Atlas ute no,så vil ikkje dei ut :sweat_smile: :wink:

2 Likes

Hørte jeg “ny higher low” og mer sylfrekk trend i chartet…? :partying_face:

3 Likes

Imponerende bounce på 50 dages gennemsnit (SMA).

3 Likes

Det er imponerende hvordan Erik har lykkes med å skape tillit og momentum blant småaksjonærer! En ekte biotech folkeaksje som jeg håper vil lykkes de neste årene!

6 Likes

circvec verdi pr nuh. Sånn sirka MUSD 17. Fortsatt ekstrem asymetrisk R/R.

2 Likes

Tror kanskje det smarteste som selskapet kunne ha gjort på kort sikt er å huke tak i noen med deal-historikk, aura og prestisje fra sammenlignbare case. Helst US. Eller at Wainwright eller andre faktisk sitter og kvesser både penn og blyant.

stiger jevnt

Huttetu. Fra Shareville “Regner jo med den bro finansieringen de nevner her er et nytt frieri hos Atlas…så ikke bli forundret om det kommer en ny konvertering i løpet av kort tid”

1 Like

hva mener du?

Er svak for konspiratoriske tanker selv, men det får da være måte på :crazy_face:

1 Like

Man kan si hva man vil om Shareville, men lese kan de ikke.

“Philip Ohlsson (the “Underwriter”)”

“Bridge Loan:
In order to secure the Company’s liquidity needs until the Rights Issue has been completed, the Company has entered into a loan agreement for
approximately NOK 8 from the Underwriter (the “Bridge Loan”). The Bridge Loan shall be repaid after the Rights Issue and no later than 28 February 2026.”

2 Likes

Da er det bare å krysse fingrene for melding før jul med knall resultat i øye med circVec 3.2/4.0 og en ny avtale med BP.

2 Likes

Jeg talte med Erik tidligere på eftermiddagen og gratulerede med en - for nærværende - positiv reaktion på den forestående emission.

Jeg har efterhånden set og deltaget i en del emissioner i norsk biotek og mener det er ganske rimeligt at sige, at markedet har taget utroligt godt imod betingelserne, den indledende støtte fra pre committers og endeligt accept af 1,00 NOK fra garantisten.

Måske også værd at nævne her, at garantisten ikke er garanteret aktier i emissionen (afhænger af udnyttelse af tegningsretter), men modtager betaling for at yde selskabet et bro lån … men betaling kan ske enten i form af aktier, eller cash back og det forlyder, at der er en vis interesse i at modtage aktier :wink:

… ville måske være toppen af poppen, hvis en garantist melder sig som semi-langsigtet på ejersiden, men nu får vi se, hvordan aktionærlisterne ender.

9 Likes

Jeg skriver jo heller ikke at dette er det rette tidspunktet å kjøpe aksjer i Circio. Kanskje, kanskje ikke? Det jeg skriver er at dersom du var aksjonær i går, så er det er irrasjonelt å la være å selge aksjen til 1,1 kroner og samtidig planlegge å sitte passivt og la seg vanne ut på 0,9. Og helt enig at å forsvare en eierbrøk er meningsløst i seg selv.

Hæ?!

“The Rights Issue includes a guarantee commitment of NOK 20 million on top of the pre-subscriptions, ensuring minimum proceeds of NOK 44.2 million (88.4% of the maximum transaction size)”

Hvordan kan dette tolkes på en annen måte enn at Philip Ohlsson forplikter seg til å kjøpe 20 millioner aksjer dersom emisjonen ikke blir fulltegnet?!

Edit: Var jo ikke det du skrev heller nei. Nei, selvfølgelig er ikke garantisten garantert aksjer - det ville jo vært helt meningsløst :sweat_smile:

4 Likes

Jo garantisten er garantert å få noe aksjer hvis han vil:

“The Underwriter will receive an underwriting commission equal to 11% of the underwritten amount paid in cash or, alternatively at the Underwriter’s choice, 13% of the underwritten amount to be settled by the Company issuing
new shares at the Subscription Price and one Warrant per each such new share for no additional consideration.”

1 Like