Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Kanskje legge til det aller meste spennende. Noen enorme avtaler har blitt begått innenfor samme område i pre kliniske selskaper. Mange milliarder kroner. Så big Pharma kjøper slike selskaper for store summer før klinikk.

3 Likes

Interessant.

Antar vi ikke vet hvilket pharma det er snakk om? På hvilken måte skal Circvec testes? Og hva er tidshorisonten for testene?

Atlas har jeg fått med meg. Må si jeg er imponert over at CRNA har kommet seg ut av den situasjonen. Det trodde ikke jeg selskapet skulle klare, og og har også vært grunnen til at jeg ikke har fulgt med med mer enn ca. 1/4 øye her.

Hvor lenge er selskapet finansiert nå da? Med mcap på noen hundre millioner er det jo ikke lett å hente betydelige mengder penger for noen…

Har ikke sjekka CircVec 4.0 ennå, men vet vi hvilke andre selskaper som har sett på / kjøpt lignende tech fra andre aktører?

Et forsøk på å gruppere en del kjente avtaler, og vise der circvec f.eks kan være en komplementær bit dersom BP har som mål å bygge en bred teknologisk plattform.

4 Likes

Hvor lenge er selskapet finansiert nå da? Med mcap på noen hundre millioner er det jo ikke lett å hente betydelige mengder penger for noen…

Virker å fremdeles være ganske sparsommelig på midler og skriver at “The Rights Issue, will provide Circio with around twelve months cash runway”. Som referanse så kan man anta at kontoen er ganske skrapt per dags dato, og et brolån på 8MNOK skal ta dem til slutten av februar.

Så har man også “warrants” som en potensiell forlenger. Der skriver selskapet “The warrants may provide Circio with additional runway well into 2027”. Om man på det tidspunktet ikke har fått en eller annen finansiell avtale med det ukjente BP`et eller andre selskaper, så tenker jeg de fleste har lagt ballen død uansett.

2 Likes

Vi går og venter på ny datapakke v3.2 der særlig data om øye (og CNS) blir interessant. Det er grunn til å anta at denne versjonen kan kapitaliseres. I det minste non-core (CDMOs/CROs) slik som selskapet selv har uttalt.

4 Likes

Hva er tidsrammen her? Altså, når tror eller antar vi at datapakken kan dukke opp?

I nær fremtid

5 Likes

Det vil ikke være underlig om selskapet legger opp et løp siktet mot JPM/Bio Showcase i januar. GF er omtrent sammenfallende med dette tidspunktet. Det samme gjelder tegningsperioden i emisjonen. Data kommer kanskje mot slutten av neste uke , eller en av de siste dagene før jul. Dersom selskapet legger frem data/øye som ligner på det vi allerede vet om hjerte (40x), og flat uttrykkskurve etter 10-12 uker, så er det en indikasjon om noe som kan være bedre enn benchmark fra andre studier.

4 Likes

I min bok noe av det mindre begavede, de som absolutt skal insistere på å insistere på kortfattet repetivt vis om at kursen vil kollapse til minimum emikurs.

Når det er sagt; mange har skrevet positive ord om emisjonens opsjonsdrevne oppsett med høyst minimal rabatt. Sannheten er vel at det er et solid element av høyrisiko involvert i strukturen. Iom at det fordrer varig signifikant kursløft for å sørge for at emisjonen forblir attraktiv nok til at tilstrekkelig mange vil tegne. Det fungerer så lenge grådigheten får nok føde. Og kollapser om det elementet tørker inn.

Blir spennende fremover. Lite er gitt.

1 Like

Circio har vært særdeles kost-effektive ved at de ligger på 4-5 mil i månedlige utgifter.

Men selv på sparebluss har de (i min verden) virkelig produsert gull det siste året.

Heldigvis er det viktigste arbeidet på lab (design og optimalisering av selve CircVec-“molekylet”) og in vivo uttesting i mus. Hvilket er båd tids- og kostnadseffektivt.
Siden de ikke er avhengig av kliniske studier i nåværende stadie så vil det bety at kursdrivende data/info kan komme raskt og fortløpende.

I tillegg til emisjonen så vet vi at den ukjente BP-partneren tar kostnadene i den avtalen.

Enhver fremtidig avtale med cash involvert vil gjøre spillerommet til Circio enda større.

Så ift progresjon og videre utvikling så skal det nesten ingenting til for at selskapet kan trå hardere på gasspedalen.

Vi venter mer data på CircVec 3.2 og 4.0, da spesifikt data for øye og CNS. DET blir latterlig interessant å se disse dataene.

16 Likes

Forøvrig, nå som Atlas er historie siden onsdag, så er det interessant å se at den høye omsetningen har vedvart.
Vi ser av aksjelistene at Nordnet er blitt særdeles mer aktive, og det betyr at traderne har gjort sitt inntog.

Sånn sett styrker det min oppfatning om at Atlas - avtalen var mye bedre enn klassiske emisjoner, og at Atlas holdt avtalen om å ikke dumpe aksjene i markedet og sånn sett vedlikeholde et noenlunde fornuftig kursleie.

Atlas-avtalen ble ikke et dødsspiral-lån slik mange spådde. Tvert imot holdt det Circio flytende i en krevende overgangsperiode.

Jeg er særdeles imponert over hvordan ledelsen har styrt skuta frem til nå, og det gjør meg bare mer optimistisk for 2026.

18 Likes

Nordnet kundene har vært der hele tiden og er ikke annet enn saueflokken som løper rundt stort sett.
De har teorien stått som nr 2 i lenger periode og er det nå offisielt som atlas er solgt ut. Samlet med begge kontoer har de klart som i eam aksjen stille seg som nr 1 på listen.
Må det hele tiden passivt hausses?
Veldig lett å ettergå denne Nordnet info du belyser ikke stemmer.
Det er ikke nytt Nordnet kunder har gjort inntog. Det er ikke Nordnet bank i seg selv som handler

Antar dette blir flagget og fjernet. Kun motsatt som i hausse innlegg aksjonærliste kan belyses.

Ellers takk for flott info

Det har du rett i, men Nordnet Liv og Nordnet Bank har større eierandel nå enn tidligere i høst. Fra ca. 3% hver til nå rundt 4% hver.

Dette er nok en herlig blandig av tradere og langsiktige, helt fint det tenker jeg. Vi trenger begge deler, eller hur?!

2 Likes

Når du spesifiserer det mot periode stiller det seg helt annerledes.
Alle typer aksjonærer trengs.
Det må seriøse tradere og aktører til bordet skal kursen gå noen sted.
Meg bekjent er de fortsatt fraværende.

Hvem er fraværende mener du?

Hadde vært konge om du ville vært mer konkret om kursutvikling her :wink: Hvis det kommer “seriøse” tradere, hvor går kursen da?

Chartmessig, så gjorde den et første forsøk på å bryte opp fra denne vinkelen, men ble rejected

1,02 er et nivå å følge med på om den holder seg over, da har den etablert et fint higher lows mønster. Som sagt over, så ønsker typisk longs også å se at omsetningsvolumet ikke tørker ut.

Samme tidslinje som øverst, men med dagchart istedet for time.

4 Likes

Circvec Bull Case 1H-2026. Base og Bear case får noen andre ta seg av og argumentere for (det er ikke derfor jeg er her :crossed_fingers:).

Basert på følgende milepæler gjennom perioden:

Desember 2025: CircVec 3.2 Multi-Vev Data

Fungerer CircVec på tvers av vev? (20-40× i øye og CNS som i hjerte) → Plattform validert → kapitalisering av circvec er mulig

Januar 2026 JPM Healthcare Conference - v3.2+teaser v4.x

Plattformpresentasjon, og seriøse samtaler om samarbeid og partnerskap med aktører i relevante målgrupper

Fortrinnsemisjon (Februar 2026)

MNOK 50 kapital hentet inn. Finansierer kritiske milepæler, blir sannsynligvis fulltegnet→ kortsiktig finansieringsrisiko er eliminert

Februar/Mars 2026: Danon Teknisk PoC

Fungerer CircVec med terapeutisk konstrukt? Svar: Hvis ja → Danon-program forankret

Mars/April 2026: Første non-core lisensavtale(r)

MNOK 20 ikke-utvannende kontanter (evt+milestones). Validerer produksjonsteknologi, og differensiert inntektsstrøm.

Mai 2026: ASGCT / circvec 4.x / Danon In Vivo PoC /+ Konstruktvalg

Danon IND-enabling og klar vei til IND 2027/2028. Det globale genterapisamfunnet ser resultatene og plattformpotensialet. Maksimal synlighet, og økt interesse og sannsynlighet for nye avtaler (så tilsvarende effekt, men i mindre grad pga modenhet etter ASGCT 2025. f.eks feasibility studien som et eksempel)

Mai 2026 / Warrants

Selskapet kan hente inn betydelig ny kapital fra warrants basert god kursutvikling gjennom 1H-2026, og sterke (transformative) data på ASGCT 2026

(Eventuelle feil eller bristende forutsetninger blir sikkert påpekt av en særdeles våken forsamling)

12 Likes

Interesting, but :laughing:
Kan du utdype hva som som ligger bak 3,50 i warrant, og hva som skal drive kursen dit?

Er det ikke nettopp det (utdyping) han har gjort?

2 Likes