Største eier har under 5% . Meget åpen eierstruktur.
Eierstrukteren er vel slik at den helt sikkert ikke lar seg koordinere til å avslå et bud som er “godt nok” i forhold til dagens prising. Og når dagens prising er så lav så skal ikke det så voldsomt mye til.
Et oppkjøp skjer jo “over børs” i den forstand at et tilbud annonseres og så kjøpes det over børs i den grad kursen forblir under - i hvert fall om budgiver har tro på 90% aksept til slutt.
Med så spredt sits på kunnskapsløse småaksjonærer trenger vel ikke et bud værrr veldig høyt for å bli akseptert av eierne av mer enn 50% av aksjene?
får håpe styret kommer med en anbefaling hvis så skjer
Den åpenbare innsigelsen her er selvsagt:
Hvis alt var så fullstendig innlysende og cut and dry som det blir fremlagt her i noen poster, så hadde jo denne big pharma aktøren startet grep for å kuppe selskapet for lenge siden.
De driver ikke veldedighet, og aksjonærsitsen i selskapet er ikke super robust akkurat nå.
Edit:
For all del, @Bob_le_Plast har skrevet flere innlegg som modererer utsagnene.
Chartmessig ikke noe nytt, den holder seg jevnt innenfor denne vinkelen fra tidligere. Det som er mest forventet er at den vil gjøre et tydelig utslag enten oppover eller nedover fra en sånn formasjon, ganske snart. Hvis den bryter oppover, så er det higher lows og fin flyt.
Feasibility ? Ligger delvis begravd på hjemmesiden
Oncology – circAde
Circio is the first company to make significant advances in the delivery of circRNA to solid tumors. The circAde approach is based on Circio´s clinically validated adenoviral vector system, with first generation mRNA vector ONCOS-102 having demonstrated strong immune responses and clinical efficacy in several solid tumor types. Learning from the broad clinical and translational experience with ONCOS-102, the circAde vector system has been engineered for robust in situ expression of circRNA directly in cancer cells with multiple parallel functionalities for optimal anti-cancer and immune-stimulatory activity.
Burde jo vært tatt bort dersom IP-konflikt med “hestehandelen” som ble gjort med Business Finland.
Plager det deg at noen skriver at det KAN komme flere avtaler eller at selskapet KAN bli kjøpt opp? Det er vel ingen som sier at noe er innlysende. Det kan skje at ingenting skjer også, men det kan også komme et annet større selskap som viser interesse.
Det som er et faktum er at aksjonærstrukturen er åpen, noe som ikke er til vår gunst HVIS noen ønsker å kjøpe selskapet.
Er det ikke en validering av hvor godt dette kan funke et stk BP nå har inngått avtale med Circio om? Det er ikke innlysende, men en mulighet som undersøkes. Funker det veldig bra så kjøper de vel C med en gang de ser resultatene?
Det kan komme flere samarbeid med andre aktører og dersom nummer 1 feiler sier selskapet selv og @Bob_le_Plast med flere her at de har flere skudd på mål.
Jeg synes det er forklart ganske godt i tråden at dette skiller seg noe fra andre biotek-selskaper som en hel drøss her inne har tapt ufattelig mye penger på. Kostnadseffektive virker de å være også - det har vi vel aldri vært med på før?
I tillegg er det vel en rekke eksempler på oppkjøp av selskaper i dette spacet til fantasillioner. Circio har en mcap på under 200 mnok. Et par tre, kanskje fire pølseboder med andre ord.
De har satt en emisjon hvor vi fortsatt trader langt over emi-kurs - det er “vi” jo heller ikke vant til.
Det er klart dette kan feile, men det kan og være at this time its different.
I intervjuet med Investornytt sier EDW at hvis BP ser effekt, så vil de lisensiere det fra Circio. Best case ser de resultgater Q326, mer realistisk q$26. Arbeidsinnsats Cirico ca 1 1/2 årsverk ( 2 pers x 3 kvartaler).
Ahhh… det er jo en nobrainer. Oncos-102 med circRNA.
Målstyring til kreftceller og payload ett-eller-annet for å knekke kreftcellene.
Det der er usedvanlig interessant.
“Hvis jeg var investor i Circio ville jeg hatt et kortere perspektiv enn det” sa Erik i intervjuet i går da det var snakk om at det tar to år før teknologien ventes i klinikk. Interessant uttalelse.
Ja, men ikke den enkleste ruta å ta om man er veldig opptatt av å validere teknologien. Men litt baller skal en vel ha. Er jo egentlig non-core dette.
Ikke enkleste vei nei. Men det finnes gode data på både tumor-spesifisitet og evnen Oncos-102 har til å gjøre kreftceller synlige for immunforsvaret.
Og det er jo grunntanken bak all immunterapi.
Det spørs om selskapet kan skvise max ut av warrants-sitronen uten kommersiell avtale før ASGCT 2026. Mitt bet er avtale med CDMO/CRO før tegning av warrants åpner.
Skulle ikke kursen opp nå som Atlas var ute av bildet? Vi ble jo kjeppjagd vi som her tidligere sa at det kunne tenkes kursen skulle ned mot krona eller under.
Jeg likte heller ikke at innlegget ditt om dette ble slettet Investor. Jeg synes moderatorene var litt vel ivrige den dagen. Selv klarer jeg aldri å spå kursen på kort sikt. Ser litt på Savepig sine charts men med en amatørs øyne.
Jeg vet ikke hva slags tidshorisonter du opererer med, men det er vel greit å gi det litt mer enn 1 uke før man gjør opp en endelig vurdering på akkurat Atlas sin rolle med å holde kursen nede?
Hyggelig at du kikker innom @anon63515099 ! Spådommene kommer som perler på en snor i dag! Aksjonærlisten er for øvrig ganske lik som den alltid har vært!
Sitter fremdeles å venter på inngangen på under 0.6 kroner
(post deleted by author)