Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Ja, men har de platform / løsning som er like lovende som circVec?!

Antakeligvis, siden de allerede har blitt kjøpt opp :wink: Jeg ville tippet at EDW også hadde takket ja til 10 milliarder for Circio, det samme med oss aksjonærer. Der er vi jo ikke pr nå, men å drømme i biotek er jo det vi har å vise til, for statistikken rent fundamentalt for å lykkes er jo heller begredelig.

Hadde jeg forresten vært han shorteren, hadde jeg heller valgt å shorte med å stifte et selskap som het Janus Henderson AS, da hadde nok kursen falt i stedet for å stige :laughing:

Overskriften på listen din er “handler”, men den viser vel posisjoner? Hvordan er den beregnet, og hvilke datoer/tidsunkter gjelder det?

Får reklamere litt for betalingsbiten som drifter denne siden (2 dagers etterslep):

OK, takk. For å sammenholde med SSR: Jeg antar din liste er basert på VPS, og i så fall bør “Dato” være T+2?

Korrekt. Kveldens liste viser dermed handler fra onsdag.

@strongbuy er du her?

Skjer med dagens oppgang

1 Like

Jaggu økte ikke shortemannen ytterligere på dagens liste.

Hvis han ikke dekte denne inn i morges så har han en fin helg med angst og fosterstilling foran seg…

5 Likes

Shorteren har jo samtidig tegnet seg stort i emisjonen, så han kan jo bare levere sine nye aksjer til utlåner, i stedet for å dekke seg inn i markedet.

Jeg tipper shortsalget var en måte å skaffe (låne) nok penger til å overtegne i emisjonen.

børspause?

Litt tafatt, men synes den går ganske bra.

Hvem hadde tippet at en fredag (den 13.) med nye emisjonsaksjer i handel skulle gi +26% på mange ganger normalt volum?
Ikke jeg, og neppe strongbuy :fire:

4 Likes

Nå fikk jeg jo rett at den skulle under krona😎 var nede på 0,98 i dag. Jeg hadde rett igjen. Deilig. Ja jeg er crna aksjonær.

Det store spørsmålet er om du var netto short kl 08:59, og hvor mye du rakk å kjøpe før det tok av…

Som forventet var der lige et kortvarigt dipp og man må bare sige mange tak til markedet for 6-cifrede aktier på 0,985.

Dagens handel må siges at være en reel cadeau til hele teamet bag CRNA - og samtlige aktionærer, der har valgt at deltage i hvad der forhåbentligt er selskabets sidste emission.

I sandhed en helt usædvanlig reaktion fra markedet på en emission i et norsk biotekselskab på OSE.

2 Likes

Lignede umiddelbart panik fra en aktør med de massive købsordrer; fantastisk at observere, når man som vi er på indersiden :slight_smile:

Nu er det op til ledelsen at levere på de præmisser som markedet har sendt et tydeligt købssignal.

16,7 mio aktier omsat … et par dage mere og samtlige emitterede aktier er fordelt :muscle:

4 Likes

Warrants? Skulle vi ikke få det?

De finner du på VPS