Ja, men har de platform / løsning som er like lovende som circVec?!
Antakeligvis, siden de allerede har blitt kjøpt opp
Jeg ville tippet at EDW også hadde takket ja til 10 milliarder for Circio, det samme med oss aksjonærer. Der er vi jo ikke pr nå, men å drømme i biotek er jo det vi har å vise til, for statistikken rent fundamentalt for å lykkes er jo heller begredelig.
Hadde jeg forresten vært han shorteren, hadde jeg heller valgt å shorte med å stifte et selskap som het Janus Henderson AS, da hadde nok kursen falt i stedet for å stige 
Overskriften på listen din er “handler”, men den viser vel posisjoner? Hvordan er den beregnet, og hvilke datoer/tidsunkter gjelder det?
OK, takk. For å sammenholde med SSR: Jeg antar din liste er basert på VPS, og i så fall bør “Dato” være T+2?
Korrekt. Kveldens liste viser dermed handler fra onsdag.
Skjer med dagens oppgang
Jaggu økte ikke shortemannen ytterligere på dagens liste.
Hvis han ikke dekte denne inn i morges så har han en fin helg med angst og fosterstilling foran seg…
Shorteren har jo samtidig tegnet seg stort i emisjonen, så han kan jo bare levere sine nye aksjer til utlåner, i stedet for å dekke seg inn i markedet.
Jeg tipper shortsalget var en måte å skaffe (låne) nok penger til å overtegne i emisjonen.
børspause?
Litt tafatt, men synes den går ganske bra.
Hvem hadde tippet at en fredag (den 13.) med nye emisjonsaksjer i handel skulle gi +26% på mange ganger normalt volum?
Ikke jeg, og neppe strongbuy 
Nå fikk jeg jo rett at den skulle under krona😎 var nede på 0,98 i dag. Jeg hadde rett igjen. Deilig. Ja jeg er crna aksjonær.
Det store spørsmålet er om du var netto short kl 08:59, og hvor mye du rakk å kjøpe før det tok av…
Som forventet var der lige et kortvarigt dipp og man må bare sige mange tak til markedet for 6-cifrede aktier på 0,985.
Dagens handel må siges at være en reel cadeau til hele teamet bag CRNA - og samtlige aktionærer, der har valgt at deltage i hvad der forhåbentligt er selskabets sidste emission.
I sandhed en helt usædvanlig reaktion fra markedet på en emission i et norsk biotekselskab på OSE.
Lignede umiddelbart panik fra en aktør med de massive købsordrer; fantastisk at observere, når man som vi er på indersiden 
Nu er det op til ledelsen at levere på de præmisser som markedet har sendt et tydeligt købssignal.
16,7 mio aktier omsat … et par dage mere og samtlige emitterede aktier er fordelt 
Warrants? Skulle vi ikke få det?
De finner du på VPS