Har zero konto. Ingen spor av dem så langt
Ble tilgjengelig på Nordnet Zero i dag…
Kan se ut som warrants er det som på VPS kalles “tegningsretter” NO0013711523.
Mens tegningsrettene fra januar var NO0013711515.
Det er riktig
Snakker du om aksjene eller tegningsrettene? Jeg mener bestemt det er ingen spor av de siste (warrants) per nå. De skal vel noteres og kunne handles i mener jeg Wiklund så på en presentasjon, men mulig det blir i mai.
Glad eg ikje har selt I aksje siden 2017 ,bare kjøpt 

Geir Hiller Holom i DNB skrev 10 november
However, the overall funding situation remains uncertain, and we thus continue to have no recommendation or target price on Circio.
Så nå bør det vel komme et mål fra han
De frittstående tegningsrettene har ISIN NO0013711523 og ble synlige i VPS i dag. Og man har fått det antallet man ble tildelt aksjer og ikke det antallet man eide tegningsretter med ISIN NO0013711515 for en og en halv uke siden. Handelen med dem starter vel ev. først når man kan definere verdien på dem. Pt. er den teoretiske verdien 26 øre
Hvordan skal verdien defineres? Er det ikke markedet som skal bestemme prisen på dem?
Den teoretiske verdien av warrants er helt til slutten av mai 20% av aksjekursen. Men alt annet likt blir det sikkert et visst salgspress av aksjen i tegningsperioden (selv om tegningsrettene blir omsettelige). Så 20% er nok maksimum. Med mindre det skjer noe fundamentalt selvfølgelig 
Det sånne typer som herr Waage kanskje ikke har tenkt på er at det vil kreve voldsomt med midler å realisere disse 20% dersom kursen i mellomtiden har steget veldig mellom nå og mai og tegningsrettene ikke blir gjort omsettelige. Jeg tenker det er fint å eie aksjen
Det var faktisk bare du som kjøpte i åpningen og minuttene etter? 
Altså, alt over 99.999 aktier er jo teknisk set 6-cifret, så ja, det er korrekt, men der ser ud til at mange andre også hamstrede i åbningen.
Må si jeg synes det egentlig er jævla slitsomt å forholde seg til at man plutselig er 30% opp her på første dag man har kunnet handle med aksjene man har blitt tildelt. Skal man bare innkassere gevinsten og være happy med å ha en ytterligere opsjon til å kjøpe seg inn i mai med warrantsene?
Hadde liksom mentalt sett for meg at vi skulle ligge å jokke på 0,9-tallet noen uker fremover mot påske nå, og da hadde det jo vært mye enklere å bare bli sittende med alt man fikk tildelt.
Det var ikke dette jeg signa opp for.
Ja, det er det som er så kjipt med aksjer; hva gjør man med de når mam tjener godt med penger på de? 
Da er det mye bedre å være i minus, for da er man profesjonell, langsiktig og gjør som de store eierne; sitter i ro og selger selvsagt ikke 
Mente aksjene, beklager at jeg misforstod. Du har helt rett, ser ingen warrants på Zero.
Nja. Jeg kjøpte 3k for å komme opp i “jevnt tall” for 1,0. Og vi er sikkert mange med litt OCD-symtomer her som gjør det samme
, så regner med han bløffer. Men skjønner ikke helt hvorfor noen skal gidde det
Måtte søke opp OCD 
Biotec-investorer er de eneste som klarer gå seriøst i minus på høyrente-sparingen.
Gjør ikke det samme, nei, så ingen OCD her.
Liker bare å eie et antall som er samme siffer i en rekke, f.eks 99 eller 111 eller 8888 aksjer osv…
Det er forsåvidt også greit at tverrsummen av antallet aksjer blir et oddetall. Partall betyr jo ulykke, spesielt “4” er dårlig (rimer på “død” på kinesisk).
Har også tidligere syntes det er greit å eie primtall for “good luck”, men har et par bevis nå på at det ikke beskytter spesielt bra mot nedside, så har gått bort fra det. Også jævlig komplisert når man må google hva de nærmeste primtallene oppover er og så legge inn kjøpsordre. Og så blir det jo lett helt fucked når man ikke får kjøpt alt man skal ha.