Ser jaggu ut som at blir et okseløp á la Pamplona i dag😄
På TA så er det kanskje et bull flag på gang?
Ser jaggu ut som at blir et okseløp á la Pamplona i dag😄
På TA så er det kanskje et bull flag på gang?
Well. That’s not quite true neither. They do have clinical trials going on. Maybe not with Circvec, but they do. TG01 targets RAS-mutated cancers and is being tested in two clinical trials in Norway and the USA.
I know this is not valued high here. It’s just " legacy" study. When study is ready and tg01 is sold/licenced price is going to suprise many.
Ja, vi snakker selvfølgelig om CircVec og ikke de gamle peptide-greiene - som så godt som 100% sikkert har null verdi.
Men de frittstående tegningsrettene kan handles allerede i dag ja - det hadde jeg ikke sett for meg
Tenkte det først ville skje i tegningsperioden. Å dømme etter kursen på dem tror jo folk at aksjen skal ned. Men handelen med de opprinnelige tegningsrettene var jo også fullstendig tullete
Når man leser hva som tidvis blir skrevet av spørsmål og påstander på Shareville, så kan jeg se for meg at en del vil ha problemer med å prise tegningsrettene riktig 
These are just my opinions. Not stating them as facts, but i belive it’s good to have some different point of views on things.
Ive just shared my theories and toughts. Time will tell if i was on to something or completely wrong.
I rest my case here. Have nice week you all.
Ser på min Nordnet Zero at jeg har fått warrants for både aksjene jeg kjøpte i emien med tegningsretter (TR) og det jeg overtegnet for = fikk warrants for alle.
Betyr det at når man overtegner i emi med Nordnet Zero, så tildeler Nordnet først fra ledige TR som ikke ble brukt av andre Zero-kunder?
Alternativt er det sånn at alle også fikk warrents for de aksjene man overtegnet.
Uansett, skal ikke klage på «gratis» warrants (som jeg ikke hadde regnet med) 
Dette stemmer
Warrants som prises til mindre enn to ti-øringer. Da kan både selskap og aksjonærer like gjerne pakke sammen dersom det gir et riktig futuristisk bilde av selskapets MCAP i mai/juni 2026.
Vell, warrantsene blør vel prises i utgangspunktet rundt det som tilsvarer ca. 20 % rabatt i forhold til aksjekursen. Når de da ligger og vaker rundt 20 øre nå, er det egentlig ikke så hakkende galt. Hvis aksjekursen stiger, bør også warrantprisen følge etter, så den lave prisen i dag trenger ikke å si så mye.
Er jo en usikkerhet hva kursen vil stå i når mai kommer, og det tar sikkert litt tid før det stabiliserer seg. En positiv melding før mai nå så vil sikkert kurs på både warrants og aksjer gå ganske så greit.
Jeg har valgt å kvitte meg med mine tildelte tegningsretter hovedsakelig pga at det ikke er makspris på oppsiden i forhold til maks tegningskurs.
Kan legge til at det i det svenske markedet er svært vanlig at warranter eller tegningsopsjoner som de kaller det prises til en betydelig rabatt i forhold til aksjen
Hva mente du med den?
Jeg vil si at disse er veldig spennende opsjoner å holde. Hvis det skulle skje noe spennende med selskapet fram mot mai vil verdien av disse fly. På 2 kr er den teoretiske verdien 40 øre, på 3 kr 60 øre osv. Ser ingen grunn til å selge de her og nå. Du har nok rett i at det skal være noe rabatt, men den det skal likevel være betydelig oppside om selskapet leverer som de har lovet utover.
Det er ofte slik at man setter en makspris som en ekstra gulerot ved bruk av slike tegningsopsjoner for å sikre at tegningen blir brukt.
Et passende intervall ifm Crna sin emisjon vil vært en makspris på 1,5 kr noe som ville gjort tegningsopsjoen mer spennende og mer verdifulle
Er man langsiktig (dvs tro på caset), er det en nobrainer å hamstre tenkt mengde på 0,2-0,15 kr. Har plukket ferdig pengene som ligger på gaten i form av warrants, lukker skuffen, og åpner den igjen i mai. Men alle har selvfølgelig egen strategi/agenda, så lykke til med deres 
Det er ofte slik at man setter en makspris som en ekstra gulerot ved bruk av slike tegningsopsjoner for å sikre at tegningen blir brukt.
Det vil faktisk være en handelsperiode der prisen på å bruke opsjonen faktisk er konkret.
Prisen blir satt 22 mai, mens handel i warrent vil være fram til “and will end four trading days prior to 9” Det kan bli spennende.
Har lastet det jeg skal i morgentimene. Ser minimal risiko her, med en fin oppside
laster mer hele veien her, tror også at selskapet snart kommer med nyhet…
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
@strongbuy har samme idiotframferd i alt av selskapstråder hvor en emisjon nærmer seg. Repeatknappen er hyppig brukt.
Fin artikkel @aol
For de som ikke har lest limer jeg for ordens skyld inn det som står om Circio:
" Circio (formerly Targovax) has developed a proprietary DNA-encoded circRNA platform (circVec) that produces highly stable circRNAs in situ , enabling dramatically enhanced and prolonged protein expression. They are applying this to next-generation gene therapies, initially targeting Danon disease, wet AMD, and CNS disorders and are similarly entering the race to bring in vivo CAR therapies to market.
In addition to their synthetic protein-coding applications, endogenous circRNAs are also gaining traction as biomarkers. Their intrinsic stability makes them attractive candidates for disease detection and patient stratification."
Kanskje greit å ta med seg. De andre aktørene som listes opp i denne litt ufullstendige listen jobber med syntetisk cRNA.