Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Ja… men DENNE GANGA

bare for å legge ballen død angående den tillegsemisjonen på 3,6 mill og spekulasjoner rundt den.Svar i fra selskapet under

Den siste emien var rettet mot forhåndstegnere som overtegnet og to aksjonærer som har vært med lenge som fikk (merkelig) lav % tildelig på større tegninger i emisjonen.

6 Likes

Selskapet har jo ansvar for å tildele i emisjonen, så hvorfor sjekket de ikke at tildelingen ble slik de ønsket???

det kan du vel sende en mail eller ringe selskapet og spør om?

2 Likes

Da stemmer det nok som noen skrev at de hadde gjort noe feil og at dette ble måten å rette det opp på. Jeg klarer ikke å hisse meg opp pga dette.

4 Likes

Om det var «kuk i computeren», sløve folk hos DNB eller CFO som ble trøtt sent på kvelden er vel ikke så viktig. Hovedpoenget er at selskapet ikke inviterte noen helt nye aksjonærer inn, og at derfor det vi så i går ikke var disse aksjene som ble flippet.

6 Likes

registerer også at de 2 største forhåndstegnerene i emisjonen fortsetter å handle aksjer over børs

7 Likes

Prisene faller, haier hopper inn.

jeg forstår de godt !

1 Like

Ett merkelig salgsmønster om dagen med dumpene :face_with_raised_eyebrow:

3 Likes

En av topp 3 aksjonærer kjøper 1,5 millioner aksjer på mandag

6 Likes

Circio invites to R&D and corporate update webcast on 26 February 2026

19 Likes

Nye genterapi områder?spennende

7 Likes

Det blir en spennende seanse. Fremtidige presentasjoner (RNA Leaders) omhandler f.eks remove&replace, og jeg tror at verdien eller oppsiden i MCAP for selskapet ikke ligger i nye data i nye vev, men heller i nye og bedre plattformegenskaper (nye konstrukt og payloads) som får BP til å åpne lommeboka før pengene blir brukt på noen andre.

En bekreftelse av hjertedata, og data for øye og CNS i v3.2/4.x som følger det samme sporet er forhåpentligvis et godt nok grunnlag for BP/Biotechs og nye samarbeid med eller uten mammon.

7 Likes

Tipper det kribler mer og mer hos big pharma etter å få info om Circio sin teknologi…

1 Like

Har du lyst til dele litt om aktivitet som har skjedd blant topp 5 siden før og etter emisjonen? Bækkelaget vet jeg er inne igjen, han var lenge ut men fikk selvsagt anledning til å tegne seg i emisjonen. Han er fin han :sweat_smile:

1 Like

Topp 50 har nå gått fra å sitte med 43.5% av aksjene i selskapet til 52.36%. Går riktig vei!

såg også en lege som kjøpte 1 mill aksjer på Mandag;)uten at det betyr noe

4 Likes

Helt korrekt, vi har støttet oss på den teorien mange ganger før som proof of consept på at medikamenter og forskningen = suksess. Fungerer 0 av 10 ganger :wink:

Sikkert psykolog som fant det nødvendig å grave dypt i materien for tapssluket som hver uke i flere år har møtt opp til sine samtaler

1 Like

Pleier å være litt “non-event” mtp. kursutvikling, men spørs hva de kommer med :slight_smile: Pleier dog å være betryggende for de som eventuelt ikke har så god oversikt/forståelse av finans, og trenger litt forklaring.

Kort sagt kommer de til å si at de nå har nok av penger og skal fokusere på arbeidet det neste året. Samt at de nok ikke trenger Atlas, eller andre kjipe finansieringsløsninger, mer i det korte bildet i hvert fall.

Så kommer det sikkert en medisinsk oppdatering det er vanskelig å forstå effekten av rent verdimessig.