Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

For hva det er verdt, så er synes jeg det ser temmelig lyst ut. Drar det ut i tid med strategiske avtaler nå, så er følelsen at det ligger en større avtale og presser på.

12 Likes

Tilfeldigheter gjorde jeg tok ett lodd her…Med Atlas nesten ute ,en go del med positive nyheter Lest på Investor Nytt😜120k Aksjer og 100k TR…I dag bare uker etter,Over en Halv mill i gevinst🤑Espen T er jeg skyldig en go flaske champagne🍾God helg til alle som har hatt en fantastisk reise her,Og nye som blir med på moroa.

11 Likes

Ja hva gjør du med tegningsrettene til slutt?

Ikke godt å si.Vi får bare se hva som skjer etter hvert.

Her finnes det nok mangen eksempler på gode fortjenester, noken har realisert litt underveis, noken har realisert alt og andre tradet med vekslende hell.
Eg er en av sikkert fleire som håpet på aksjer helt ned på emi pris, men ble løpende etter, så ble det inn noe over men kjøpt ganske lavt ned mot krona.
Siden det er kjøpt og solgt oppover noe, så er gavet self langt høyrere nå, men så er det realisert kroner underveis,
Denne gang har eg vert heldig med trading, men skummelt er det.
En bekjent av meg som kom inn noe etter, sikkert inn noe over 2, men kjøpt og solgt motsatt av det som var lurt, og brukt hele oppgangen på å faktisk likevel nå sitte i minus.
Det viser seg nok for folk flest at det over tid kan være lurest å bare sitte i ro, det å time sånne case kan liksom godt bare ende med å realisere skattefradrag og gå glipp av store muligheter.
Dersom du tror på selskapet og dets muligheter så sit i ro, det går opp og ned, men tror du den skal opp, sitt i ro el trade men bare en liten del.

Antall Nordnet eiger øker kraftig, nå til rett over 6k
Tank visst det skal opp til 10k, da ska det inn 4000 nye eiere, eg veit ikkje hva snitt antallet kan ligge på, men ta f.eks 5000 aksjer da, så gir det 4k*5k=20 000 000, dvs 10 prosent av antall aksjer i selskapet ( så kan det jo være at det er snitt på langt høyere , el lavere )

Til sammenligning så har Thor medical i dag 10400 eiere, ( uten sammenlign av selskap),
Nel har over 19k eiere i Nordnet.

Men self kan det jo også gå andre veien

Eg har variert en del i antall, når vi nå tok helg, så tok eg helg med rett over 200k aksjer og 150k t retter

Edit :

Ser ut til at kundene til Avanza er i ferd med å finne aksjen interessant, så får vi se det er en kort spike for trade el om det blir jevnlig økning

Eigere i Avanza er bare 193
Tar vi med dei samme selskapene som nevnt ovenfor ( helt tilfeldig valgt ) så har Thor medical omtrent det samme som Crna menst Nel har 7468

Avanza med 1 010 952 Aksjer på 28. plass på site liste, men en liten økning

2 Likes

Kommende uke fom 16.03

Overkjøpt både på dags- og ukes chartet (RSI)
1D =87,783
1W=90,960

Jeg tror neste uke kan bli preget av enten

1. Konsolidering mellom ca 4,70 → 5,80.

2. En tur ned til ca kr 4,03 som både lukker gap og er fib retr 0.382 level. Deretter konsolidering.

3. Et mulig mer bullish scenario kan skje hvis 5,84 tas ut og vi ser en spike 5-10% til max ca 6,50. Deretter mulig retrace til fib 0.382 som med 6,50 som topp vil bli ca kr 4,44. Med påfølgende konsolidering i intervallet.

• Vi er i en euforisk fase der markedet nå er ekstremt optimistisk. “Alle” skal inn.

• Man bør forvente mer volatil kurs, med dypere retrace.

• Det er er helt normalt at kursen faller noe tilbake etter et parabolsk rally på nesten 500% på 28 dager og betyr ikke at oppgangen er over på litt lengre sikt.

4 Likes

Hvor er jordbærdansken?

2 Likes

A biotech company with billions in cash. And almost no pipeline.

In October 2025, the Galapagos Board of Directors decided to pursue an intention to wind down the Company’s cell therapy activities. Following completion of consultations with works councils in Belgium and the Netherlands, implementation of the wind-down was initiated in January 2026. Exiting the cell therapy business reflects Galapagos’ commitment to defining a clear and sustainable path forward and focusing its efforts where it can create the greatest patient and shareholder value.

Så, hva da ? Kjøp en plattform da vel, eller en in-vivo CAR-T teknologi. Just saying :grinning:

7 Likes

tydeligvis alle mann på dekk no :star_struck:
4 days until Advanced Therapies Congress opens at ExCeL London!

I am attending Europe’s largest commercial cell and gene therapy conference, and I could not be more excited. Two days of breakthrough science, bold strategy, and the conversations shaping the future of ATMP.

20 Likes

Det er vel grunn til å anta at denne Kongressen vil innvirke på interessen for Circio k ommende uke?

1 Like
1 Like

Vanlig at warrants lagger noe etter aksjepris pga både risk og volum, men med aksjen over 5kr og warrants såvidt over 0,45 nå så må det jo ligge mye muligheter i warrants per idag selv om man mener gjennomsnittskurs på aksjen i Mai ikke skal særlig opp vs dagens kurs? Med dagens pris på warrants så må jo kursen i Mai være rundt 2,5kr for at det ikke skal lønne seg å laste mer warrants.

2 Likes

Whats the excitement ? Circio skal mingle, ikke presentere noe. Vi må nok puste med magen til ASGCT eller slipp av nye datapakker før GF og åpning av andre konferanser i mai/juni. Derimot RNA leaders til uka. Kommer kanskje en ny oppdatert presentasjon i forbindelse med den. F.eks flere detaljer om VLP.

Torsdag 19. mars

5 Likes

Det holder vel greit med resultatene pr dd for å dra skinnet av pølsa?

Soliditeten i det som foreligger har nok ikke helt sunket inn.

Reproduserbare resultater i ulike vevstyper med utgangspunkt i ulike leverandører av materialer!!

7 Likes

Det ligger substans bak kursoppgangen, men ligger ikke pølsa slik vi kjenner den nærmest avkledd for skinn allerede ? Så spent på hva som fyrer av trinn 2 og 3 i raketten ? Holder det med nye (bedre) AAV In Vivo data, In Vivo LNP CAR-T, In Vitro sykdomsdata, eller må reisen videre fyres av med kommersiell avtale(r) ? Eller krever dagens MCAP så lite “vedlikehold” fremover at man uansett kan sikre runway langt inn i 2028 og IND-enabling som VIP for stor BP-avtale ? Forutsatt at det er et ønsket endepunkt, eller nødvendig (jfr BMS/Orbital, Lilly/Orna).

3 Likes

Unaturlig lav prising i utgangspunktet, av åpenbare grunner, før denne økningen.

1 Like

Man må jo ha penger til å innløse warrants også. Var mye mer lønnsomt for meg å selge warrants og bruke alle pengene mine på aksjer da de kostet 1,5kr

God deal det. Warrants gir 20% rabatt i tegningsperioden fra 3 Juni, hvis warrants ligger under 50 øre så sparer man mye penger på aksjene så lenge pris per aksje man handler i tegningsperioden er over ca 2,5-2,7 kroner.

Selvfølgelig må man ha penger til å innløse, sitter selv med både aksjer og warrants, per idag ser jo warrants veldig attraktive ut versus å handle mer aksjer nå og heller innløse warrants i Juni, tror nok kursen da er over 2,5 for å si det sånn!

1 Like

Warrants kan være en fin måte å komme seg inn med en betydelig andel uten at det er spesielt kursdrivende. Det kan jo nærme seg interesse fra institusjonelle investorer etterhvert. Kanskje de tar den ruten? Men jeg tror også det er muligheter for at det ikke blir gjennomført og at man bare mottar 20% av aktuell kurs.

4 Likes

Enig i det!

Og det er jo også et poeng å mindre penger eksponert frem mot tegningsperioden, for innen den tid kan det jo kommet nyheter med både positivt og negativt fortegn. Men man selvsagt ikke gå all inn med samme beløp i warrantene, som man ønsker å være investert i aksjen.

2 Likes