Spinnvilt 

Spinnvilt 
5-7 år og 3-4 BUSD for å bygge en sammenlignbar plattform, wow, sier noe om omfanget her…
Vi tok det på fire år med dugnad. Typisk Norsk
Orna var finansiert med MUSD 450 siden oppstart 2019 frem til oppkjøpet. Circio har brukt MNOK 120-130 ?? så langt. Mangler noen ti-talls millioner på IND, men likevel en brutal sammenligning.
I min mening synliggjør dette kompetansen i selskapet. For de som har tvilt på det da. Den kompetansen har også en verdi.
Kanskje ikke så rart. Han fant det jo opp.

Her er kilde for de som lurte: Circular RNA: a new era in therapeutics | Drug Discovery News
Indeed! Det skal det ikke være noe tvil om! Erik Digman Wiklund og ikke minst Thomas Hansen = Rått parti!!
Ja, og EDW har også fremhevet Eoghan O’Leary sammen med Thomas.
Sikkert vært poengtert tidligere av klokere hoder enn mitt, men virkelig verd å notere seg!
VWAP-perioden i CRNA er 8.–22. Mai!
Samtidig skjer dette i sektoren:
11.–15. mai: selve ASGCT-konferansen
Annet ?
Altså ligger hele VWAP-perioden midt i den viktigste gene terapi-konferansen i året
Kan umulig være tilfeldig (?).
Men det er også omtrent det mest logiske tidspunktet å måle VWAP på hvis man forventer noe rundt nye data, plattform-data, posters, nye samarbeid, generell sektorfokus som kan skape interesse i papiret! Perfekt storm ??
Bør også tas med at om kursen faller 20 % under WVAP-kurs etter 22 mai vil CRNAS være verdiløse.
Men risikoen / muligheten går selvsagt begge veier
GF 8. mai. Samme dag som LBA, og FØR ASGCT. Stram regi ja. Noen variabler her som Jørgen Hattemaker foreløpig ikke er informert om.
…og om kursen øker med 20% over VWAP-kurs tjener man 100% relativt til en fullt priset CRNAS - noe den jo overhodet ikke er pt.
Dersom man kjøper CRNAS nå til 42 øre(!) og VWAP blir dagens kurs 5,81 og kursen stiger med 20% i tegningsperioden til 6,97, så tjener man faktisk 452% på CRNAS!
Når markedet selger 20 % rabatt på fremtiden til 0,48 kr, føler jeg nesten det er uhøflig å ikke kjøpe. 
Det ser ved første øyekast RNA basert, hvor circio er DNA basert. Hvor relevant den forskjellen er er usikkert for meg. Uansett så er det her en godkjenning for iskemisk hjertesykdom (tette blodårer i hjertet). Det er så mange tenkelige applikasjoner innenfor dette segmentet (circRNA) at bare fantasien setter grenser for hva slags sykdommer som kan effektivt behandles med denne teknologien. Min tanke er derfor at om et selskap lykkes, kan det verifisere teknologien, men betyr ikke at rommet lukkes for andre. Circio ligger langt fremme der, med interesse fra store selskaper og spennende pipeline. Jeg tror ikke vi skal være for bekymret for denne.
Edit: solgt dine aksjer nå pk2k? 
Solgte på 3,1 jeg 
Viste seg at nordnet og svenske retails kom meg i forkjøpet 
Jeg tør ikke sitte utenfor asgct. Tror ikke warrantperioden er tilfeldig som antydet over her. Men jeg planen er å holde til BP åpner lommeboka 
Hvis @MrKirie har rett så er det kun positivt at andre selskap tester ut circRNA, spesielt hvis de går på RNA-sporet.
Magefølelsen min sier at DNA skal fungere bedre.
Fikk/rakk ikke tilgang på artikkelen akkurat nå så har ikke lest den…
I følge CRNA er forskjellen at de baserer seg på DNA som sendes inn i cellene og som produserer sirkulær RNA i celllene. Siden DNA brytes ned langsommere kan CRNA levere en lengre produksjon av sirkulær RNA i cellene enn de som sender inn sirkulær RNA til cellene. Dette fremgår av CRNAs presentasjoner som finnes på deres hjemmeside samt de intervjuer EDW har gjort.