Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Jeg synes en slik kursutvikling er helt naturlig etter at kursen såvidt passerte 6 kr og så falt tilbake og med den type aksjonærer dette selskapet har .

Bra å gå litt ned i kjelleren for å hente videre fart.

Noen som har noe formening om når Analyst Group kommer med oppdatert analyse?

Det er om å gjøre å følge med her, så man ikke går glipp av kjellerfestene. :partying_face:

Kanskje vi får en IHS nå, med hals på rundt 5.3 og target oppunder 6 igjen. Det hadde vært god teknisk underholdning (“tekno” på kjellerfesten)

1 Like

Her gjelder det å sette sjøbein og spise sjøsyketabletter - eller komme seg på land:)

Temmelig risiko perverst å ikke hoppe på land nå. Om man har sittet siden kronestykket +/~.

Lite interessante selskaper/enkelt personer på listene. At en snekker og bilselger øker tungt, betyr ikke at caset kan forsvares 800% oppgang på kort tid.

1 Like

Denne aksjen er vel noe av det villeste jeg har sett i løpet av altfor mange år foran skjermen :roller_coaster:

5 Likes

Rart ikke det slår inn stans like lett på vei ned

Om man har sittet i ro uten å ta gevinst, helt enig. Har hvilepuls med restdelen av mitt innehav.

Tok gevinst på 5.20 og satser på og hente tilbake aksjene på 3.5.

1 Like

Den rug-pullen forrige uke var ikke spesielt skremmende akkurat, tipper dette blir det samme :slightly_smiling_face:

Jeg tester ut langsiktig strategi her som jeg bare kaller “Sitting Bull”.

Eller bare “Passiv og Positiv”…

Alternativt “Lat”.

15 Likes

Noen av oss har en dagjobb også, har ikke tid eller.lyst til å trade hit og dit. Og 9 av 10 day tradere går vel i minus mener jeg å ha lest. Bedre å sitte rolig i båten, hvis man har “trua” :slight_smile:

8 Likes

Jeg er pervers. Uten gevinstbeskating ville jeg vel realisert noe av min milliongevinst. Med 38% gevinstbeskatning og uten kunnskap om et like attraktivt alternativ satser jeg på at kursen vil være høyere om noen uker eller måneder.

1 Like

Jeg gjetter på at dette er ren ønsketenkning.

Et ord til deg “Aksjesparekonto”.

1 Like

Det er statistikk .

De folka har brent seg på biotek før

Mulig … eller så var noen av oss bare ALT for tidlig ute! Men for min del, så vurderer jeg ikke exit etter antall prosent den har gått, Fra et nivå satt etter år med døds-spiral finansiering av selskapet! Men nødvendig sådan! Delvis derfor denne reprisingen nå … Samt mulighetsstudie, validering, data, finansiering på plass Osv. Gi meg en skikkelig god grunn til at Circio ikke kan - skal prises etter potensialet her … ? Nå skal det litt til for å overraske meg lengre! Så om Mcap er 0,6-1,5-2 eller 4 om 4-6 uker vet ikke jeg, men at man skal kaste alle kortene på 3 eller 5 Pga. nå har den gått så pass i noen uker, kjøper jeg ikke! Jeg kjøpte forresten ganske tungt i Flushen i dag! Om det var lurt får tiden vise … Men igjen! En semi fin up front avtale nå ila. Sommeren, kombinert med en vellykket Warrants utøvelse, kanskje litt annet snadder, så ser jeg ingen grunn til at denne ikke skal gå 2-4 gangen eller mer herfra … Potensielt spydspiss Crna plattform kan jo for fan ikke selges til 1 Mrd. Nevner igjen! Orna Therapeutics ble solgt for ist 2,4 Mrd USD. Altså tilsvarende 88,- ish kr. I Circio etter warrants utvanningen! Men for all del! Gi meg 40 Kr. Nå så er jeg ute!

12 Likes

Grunnen må vel være at listene ikke forklarer volumet?

Er jo ( som tidligere) de samme navene som går igjen på kjøp/salg siden, hvilket indikerer manipulering av kursen.

Til fordel for de som utnytter Momentum, men sikkert kjipt for The last fool

Anyways, helt rått for de som har gjort seg god avkasting, what a ride.

Trur ikke noen manipulerer kursen. Mange nye og som kanskje ikke har så god erfaring med aksjer hopper på toget. Shareville tar jo av med tråder som «Hvor skal vi», «Hvorfor faller vi», «Kursen kommer til å krasje» etc. skjønner godt at 2% ned er verdens undergang for flere da :sweat_smile: Bare mine antakelser her nå altså.

Sikkert mange som får panikk i morgen dersom podcasten til Radium ikke har kommet :sweat_smile:

Du skjønner at Nordnet IKZ kan vise 0 kjøpte på listene i et tenkt scenario hvor man har like mange kjøpere som selgere og at det dermed ikke er rart om listene ikke forklarer volumet sett i lys av den store strømmen med Nordnet-retails…?

Sier ikke at den biten nødvendigvis forklarer rubbel og bit, men det er så absolutt en vesentlig påvirker.