Takk for oppklaring, forklarer virkelig 130 mill i volum på en pennystock aksje 
Sorry Fredde, du valgte feil hest (esel) og satset på at verdens mest forhåndsannonserte godkjennelse skulle gi en surprise - surprise i markedet og voldsom kursoppgang. Det du skulle ha gjort var å tegne deg i Circio i stedet 
Det er ikke så vanskelig å se hvilke skribenter som synes det er surt å både sitte på utsiden og i tillegg valgte seg noe som i stedet faller når andre ting løper avgårde.
Biotek-toget «går ikke» fordi om en eller noen få aksjer går. Man må tilby noe som appellerer også, det er ikke alle casene som har det.
I ettertid ser jeg den ja, men skal ærlig innrømme at jeg ville vært ute for lenge siden, om inngangen var rundt kronen.
Så all honnør til de som har sittet med is i magen frem til nu
Tilsiget av nye aksjonærer med dollartegn i øynene sørger for et gulv som er vesentlig høyere enn normalt. Og volatiliteten tiltrekker tradere. Summen av de to påvirker listene betraktelig.
At det utelukkende er svenskepump eller bussjåfør
-varianten, står ikke til troende. Imo. Selv om det garantert er av den typen som bidrar til volatiliteten.
Herlig å se forum rasjonalisere busstur 
Sjekk volumbarene på timeschart tilbake til før oppgangen…
Neinei, bare rene store nettokjøp her!
Håper virkelig CRNA lykkes med en deal, men alle utsagn her inne har vi saktens sett før.
Fint å gevinstsikre store volum ned i hendene på 3-4000 nye nordneteiere 
Hvem har påstått noe i nærheten av dette?
Vi må være enige om hva buss betyr. Den kriminelle bergeneseren som er skaperen av uttrykket beskrev det som en situasjon der han alene var fullstendig dominerende i volumet i handelen. Det er definitivt ikke tilfellet at noen enkelte aktører er det i handelene i Circio nå.
Jeg tenker @Aaleby sin beskrivelse er veldig presis. Og hvordan den i dag hentet seg inn fra en 10-12% dipp til ikke å falle mye mer vitner om nettopp det.

23.88 millioner aksjer i volum i dag.
Burde være ganske synlig på kjøpersiden @listen om +2
Tok gevinst på 5,40 og avventer re-entry på lavere nivåer. Vurderer nedsiden som større på kort sikt og ser for meg en korreksjon før ny inngang
500 nye aksjonærer daglig og tusenvis av små handler. Hvis du så på handlene i de legendariske bussturene så hadde man kjemepvolumer på bestemte og strategiske nivåer av en enkelt aktør (som i flere tilfeller også handlet med seg selv).
Poenget er: Dette er ikke manipulert (og har diskutert dette en del med @h3nk1 på chatten som jeg nå ser svarer
)
Jeg håper mange sikrer flott gevinst og beholder hva enn slags eksponering de ønsker på bevegelsen. Når det er sagt, så tror jeg all kjent historie tilsier at det blir svært volatilt også på nedsiden når stolleken finner sted blant flere tusen nye NON. Jeg har ikke sett maken til influx de 10-15 årene jeg har vært på børs. Heldigvis er det en del som taler for at det er litt annerledes (Atlas ut, og så videre) enn det pleier, men det er nok ikke helt annerledes heller.
Gudene vet man har godt av litt realiserte verdier i norsk biotek etter mange annus horribilis. Bonus her er at tech/selskap ser spennende ut isolert sett (vs. for eksempel BGB). Så det taler for at verdsettelsen i seg selv er helt OK på dette nivået, og at utfallet kan bli svært så bra.
Jeg er fortsatt av den oppfatning at bevegelsen(e) i hovedsak er styrt av større tradere, ref. @polygon sin bemerkning, uten at det er noe rart/galt med dét (men det taler for volatilitet).
XBI er vel opp 50% i år, og det sies at pengene er på vei over i sektoren igjen, så det kan rime det.
Og denne himmelferden i Circio får nok risikokapital fra krig, olje, metaller etc til å flyte over i biotek.
Ikke noe hadde vært mer velkomment eller overmodent her på berget enn det.
Ok, de som vil får være enig I det. Om du tycker det er stuerent å kalle dette noe annet når et navn mangler på aksjonærlisten er tynn saip.
Man trenger bare å se på volumbarene, så ser man at bussene kjører om kapp. Vær det på 1hr, 30min eller 15min, de store byksene har kommet på heftig volum som blir solgt tungt på direkten for så å dryppe videre sidelengs.
Helst mens plattformen hausses i taket, feil verdsettelser nevnes og alle andre triks i boken for å synliggjør den kortsiktige gevinsten som ligger enten her eller der…
Det sagt; grunnen til at det er diskrepans mellom aksjen og warrants er gjerne fordi bussjåførene gjerne ikke er interessert i å bli låst i et finansieringscase?
Som sagt, håper CRNA lykkes - for trofaste aksjonærer og ikke minst sektoren. Vi trenger en seier. Folk som geni-erklærer seg selv ved finanstriksing og god trading håper jeg tar seg bryet med å sette seg inn i selskapet også
Tillykke med en formidabel oppgang, samme hva den kommer av, vel unt!
Vis meg et dagschart hvor de største bevegelsene ikke også skiller seg ut i volum? Kall det spekulativ hybris. Kall det Meme-stock. Kall det stollek. Kall det hva du vil. Men det er ikke en konspirasjon mellom en eller flere store tradere som definerer volumer og skriver manipulative innlegg på forumer. Det er enkelt nok tusenvis av håpefulle nordmenn, svensker og dansker som er blitt tiltrukket av en aksje som de ser har steget mer enn alt annet de siste fire ukene og har skapt et ytterligere momentum.
Stråmannsargumentasjon er en spesialitet!
Ingen som anklager noen som helst - men å sette en kurv med faktorer opp mot en annen kurv med resultater taler for en iherdig benyttet opportunisme. Det bekrefter absolutt ingen årsakssammenheng, men markedet fungerer tydeligvis som det alltid har gjort.
Sjekk selv - its right there.
Og ja, kaoset der selskap og verdi divergerer trenger man begge veier - ikke bare nedover 
Det er sannelig ønsket - men helst i aksjene jeg selv sitter i.
Det går an å kombinere et syn på at prisingen av Circio nå er mye mer riktig enn for fire uker siden og samtidig se at det som har brakt den dit er kjøp fra mange folk som neppe har satt seg særlig inn i selskapet. Det går til og med an å synes prisingen nå ikke er for høy samtidig som man ser det.
Ingen grunn til å skvette i buksa med en markedsverdi på 1.1 milliard. Det er svært mye oppside her nå
I
Med en underliggende historie hvis tak er umulig å peke på. Som gir liv til nye retail-drømmer selv etter at kursen har gått fryktelig mange prosent. Som lett utnyttes av noen. Garantert en kombo av mye, også de mer kyniske skruppelløse. At den har blitt kirurgisk orkestrert på luft fra A til Å tilsvarende som når svenskene tok Lifecare til langt over kr 20 derimot… neppe.
Markedsverdien er det ikke noe å si på - kommenterer ikke den - håper den går 10x til!
Men at veien dithen er styrt/viljet, vertfall til der vi er nå, det er jeg nokså overbevist om.
Man kan også se at de siste to dagene gjerne bærer preg av en liten distribusjonsfase- opp/ned/sidelengs med volumspikes. Fint om aksjen danner seg en solid base rundt og helst over 5kr.