Opp/ned/sidelengs med volumspikes sier du?! Det høres suspekt ut ja!
Man ser det man vil se, og veldig ofte er det man vil se en konspirasjon.
Opp/ned/sidelengs med volumspikes sier du?! Det høres suspekt ut ja!
Man ser det man vil se, og veldig ofte er det man vil se en konspirasjon.
Eg velger å tru at oppgangen i 2026 er fundamentert i konkrete teknologiske framskritt og kapitaltilførsel, snarere enn kun spekulasjon (“luft”).Selfølgelig er tradera og andre med på å gjere dette veldig volatilt.Ved å sikre finansieringa og vise framgang i sine teknologiske plattformer, posisjonerer selskapet seg for mulige lisensavtaler noko som eg trur dei får med BP selskapet dei har samarbeid med.Og gjentar berre, dokke burde kjøpt på 1 krone
Var da voldsomt da? Er målet å diskreditere?
Ingen grunn til å få knute på trusa.
Men siden du for lat til å vise selv, og heller vil sutre/klage og drive med stråmannsargumentasjon får jeg heller dele et skrinshått.
Fredag t.o.m tirsdag.
Opp/ned/sidelengs - here u go - selges godt!
Slutt å sutre nå
Hva er vwap for disse tre dagene?
Greit å være uenig men innleggene dine blir ikke mer troverdige om du bruker ordet “stråmannsargumentasjon” i annethvert innlegg hybrid.
Kan du forklare helt konkret hvorfor du mener å kunne konkludere med kursmanipulasjon ut i fra det chartet? Uten å nevne sutring, knute på trusa eller stråmannsargumentasjon?
VWAP for de tre dagene @TheObserver:
17.: 5,4592
16.: 5,5954
13.: 5.2881
Du ser vel det går litt opp, ned og sidelengs vel?
Ser mer ut som kjøling av en veldig god oppadgående trend enn noe annet… enn så lenge i alle fall. Får se hvordan denne oppfører seg om vi nok en gang skal under 5 i morgen.
Fort gjort å rope distribusjon, men får heller ha litt is i magen da vi tidligere også har hatt dager med fall. Bare fint for RSIen det, så lenge momentumet er der.
Aksjen er jo som å kjøre en buss i Nepal. Foreløpig kontroll, men man vet jo aldri. Plutselig gir veien etter 
Bare sunt med litt konsolidering. Ingen aksje går rett opp. Her er min tekniske analyse:

Jeg har fortsatt kursmål 5000,- og holder til dess
Det er ikke så rart stemningen blir sånn.
Circio-aksjonærene rir over slettene på en flott, varmblods araberhest mens andre sitter og klasker en halvdau donkey på rompa 🫏
Savepig har kalt dette en monsteraksje, det er proof in the pudding nok 
Det er jo bare fordi jeg ikke orker enda en tråd der @pdx får ramaskrik over at jeg sier hva jeg mener.
Enhver som er intellektuelt ærlig klarer å si at nettokjøpingen vi ser på listene er stort sett retails, som indikerer at nesten hver krone av omsetningen er bare algoritmer som skummer fløten av oppgangen uten å ta noen særlig risiko.
Skal ikke påstå at det er fritt for roboter i omsetningen, men har du forsøkt å summere nettokjøpene til 500-800 nye retails hver dag og ikke bare sett på topp 50?
Gir aksjonærlistene noe som helst trygghet om at oppgangen ikke først og fremst er drevet av spekulasjon fra folk som ikke bryr seg de fundamentale fremtidsutsiktene eller har noe mer enn en helt kort horisont på sitt eierskap? Overhodet ikke! Men jeg sier det igjen: Det betyr ikke at fremtidsutsiktene til selskapet er mindre lyse.
Nøyaktig sammenlignbart case som alle de andre casene vi har drømt om, kanskje blir denne vår nye algeta, kanskje går det til helvete.
Ja enten går det til himmels eller til helvete savepig. Hvert selskap lever sitt eget liv selv hvor “nøyaktig sammenlignbart case” det er da. Hvis du ser bort fra flosklene dine, har du en formening om Circio sin teknologi?
Det er vertfall ingen stor salg, ref aksjonærlistene, så skulle vi jo self sett at all denne omst hadde resultert i flere større posisjoner etterkvart.
Store salg innenfor topp 50 er det vertfall ikkje
Samme formeningen som i alle andre casene, før man ser faktiske outcomes i store randomiserte kliniske studier vet man basically fuck all.
Men for all del, selskaper blir jo kjøpt i preklinisk fase, kant fint skje med Circio det. Men det at et biotech har et bullrun har ingen som helst link mellom hvor bra teknologien er eller ikke, det er bare et utslag av markedspsykologi.
Helgardering 
Har lært meg å ikke ha så sterke meninger, det er ikke poppis.
Nummerert etter redigeringene dine:
1= Shit
1+2=Sandwich
1+2+3=Shitsandwich