Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Bortsett fra at man i dette tilfellet hadde muligheten til å kjøpe seg inn helt i den kursmessige startgropen. Lenge før man kommer til binære utfall, men etter at mulighetsvinduet var blitt gjort til kjenne. Lagt så ekstremt i kortene at man hadde å gjøre med et glass som ville renne over av tro og håp. Så vil 2027 i mye større grad bli et spørsmål om Algeta eller rakt til helvete.

Tjenesteforsømmelse å ikke gripe den muligheten. Etter min mening. Selv om reisen har blitt vesentlig mer gullforgylt på så kort tid enn det var mulig å håpe på. Av spekulative grunner.

Og selvsagt har det pågående bullrunnet en sammenheng med hvor lettsolgt den underliggende historien er. Hvor bra teknologien er rent objektivt er noe helt annet. Her mangler 9/10 faktisk innsikt. Utover begrunnet håp.

4 Likes

Blir jo fort denslags når vedkommende tillegger det som nevnes en annen mening, uansett hvor mange ganger det skjer…

Nå nevner hen også at jeg antyder kursmanipulasjon😅

Får være måte på idioti.

Folk står fritt til å se over handelen å konkludere selv.

Så får de som går på person holde seg på lavmålet de befinner seg på.

Hvis det ikke er noe nettokjøp av interesse er det kun et ord som gjelder - gigabøss!

Og @polygon - jeg håper du har 100% rett… just sayin

Aksjen går opp på sterkt grunnlag, liten tvil om det. Jeg synes for øyeblikket at warrants bare har blitt lekrere over helgen da de fortsatt er under 50 øre. Askjen må ned til godt under 3 for at warrants skal bli ugunstige til nåværende prisning. Fin måte å snike seg inn i aksjen på for sultne hvaler uten å drive kurs.

3 Likes

Er det lister over eiere i disse? Det er jo åpenbart av betydning for diskusjonen.

Kan jo samtidig melde om sterk uenighet hva gjelder uttalelser fra Savepig. En vurdering av selskapets viabilitet utifra et generalisert sektor ståsted er i beste fall ignorant og blottet teknogispesifikk substans. Kun ved å ignorere åpenbart kjente og veldokumenterte faktorer i biologi og teknologi kan man fremme noe slikt.

Så skal jeg i samme innlegget også rette en takk for konstruktive bidrag hva angår TA. Og dette gir mulighet til å håndtere investeringen her fra flere vinkler. Det verdsetter jeg. Og denne siden har jeg vært for dårlig på å faktorere inn i min tilnærming til denne investeringen.

Basert på hva jeg kan litt om, så ser det ut som et selskap som løser et problem, hvertfall åpner opp potren, som gir enorme muligheter i medisinens verden. Og det er det betalingsvilje for! Massiv. Noe uten sidestykke i Norsk sammenheng, og en for historiebøkene.

5 Likes

Lett å si at man kjøpte seg inn i startgropen «after the fact». Å kalle det tjenesteforsømmelse for de som ikke gjorde det er ganske vilt. Det er langt mer vanlig at man får sidelengs/negativ kursutvikling etter emisjon til 1kr i biotek. Dette er definitivt en «outlier».

Så for ikke bare å spamme tråden.
Dette volumet er ikke nordnet-kunder alene som bidrar til. De hadde ikke klart å dra den 400 % på en måned og holde den oppe. Spørsmålet er hva er intensjonen til kjøperne. Er det langsiktige større kjøpere eller tradere. Hvis det er tradere så er det ikke uvanlig om aksjen kollapser -30-40 % på en dag når de større har solgt seg ut for det er ingen til å ta imot. Man har en del eksempler på kina-aksjer notert på nasdaq som har gått -90 % på en dag etter pump over lengre tid. Viktig å være klar over verst tenkelig scenario.

Hvis man sitter med en følelse om å gå glipp av denne «fantastiske» muligheten så ikke vær skuffet over det. Den var definitivt ikke åpenbar.

2 Likes

At du som ikke satt deg inn i den eksplisitte aksjen og følte på tempen i forkant skal generalisere om hva som er vanlig bringer særs lite føde på bordet til noe som ligner på en diskusjon. Føl fri til å mene akkurat hva du mener.

2 Likes

+320

2 Likes

Circio den nye folkeaksjen😅

4 Likes

…og Circio er det nye Samvirkelaget :grinning:

Aksjen oppfører seg eksemplarisk, gikk i taket i den kraftige stigende trendkanal og noke høy rsi, må hentes litt inn før videre opp.

4 Likes

Avanza har litt mer beskjedne eigere fra 193 til 201 , viser igjen i aksjonærlisten med pluss 500k aksjer
Får satse på at Nordnet smitter over litt :grin:

2 Likes

Fant innlegget ditt i læreboken om etterpåklokskap :laughing:

3 Likes

Må du gjerne si. Det er fortsatt et faktum. Forskjell på å skulle tjene penger på biotek ved å måtte gjennom binære triggere etter at mcap har vokst betydelig vs å kunne kjøpe seg inn når den er verdsatt til 200 mill med betydelig underliggende interesse, en juicy historie og ingen binære triggere i mils avstand.

1 Like

Åååå, da må du virkelig se på Oncoinvent! Kursen der har såvidt kommet seg til startgropa - in my opinion, not financial advice, my tweets are my opinions and nothing Else, no sponsor, nature lover.

2 Likes

Har samlet seg opp endel småstein i lommene hos de som har sittet på gjerdet under denne oppgangen ser jeg. Godt å få kastet de, det forstår jeg :sweat_smile:

7 Likes

Da var den ute

8 Likes

1 Like

Takker! For de som liker å bruke Podcast Addict: https://podcastaddict.com/radium/episode/219510448

2 Likes

BP-feasibility. Partner har ikke program innen hjerte. Bør gjøre det enda enklere å snevre inn på aktuelle kandidater topp 5.

2 Likes

Det er bare en ting som er verre enn å tape penger på aksjer, og det er å gå glipp av en slik oppgang som i dette tilfellet! :sweat_smile:
Kan bare gratulere, selv om jeg er sur over å ikke ha deltatt…

3 Likes