Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Sprek volatilitet på morgenkvisten, men trader fremdeles innenfor en ekstremt bratt trendkanal oppover.

Det mest interessante jeg ser på chartet er om kursen holder seg over volumprofilen på ca 3,6 eller ikke.

For å sette i et perspektiv hvor ellevill oppgangen i det siste hadde vært: Hvis vi naivt fremskriver den og forutsetter at samme opptrend fortsetter, så ville kursen bare på bakgrunn av det nådd 19-20 i løpet av fellesferien:

9 Likes

Da toner jeg ned forventningene til In Vivo CAR-T. Sånn på kort sikt. Etter Radforsk.

1 Like

Interessant å høre at EDW sier de blir oppringt av selskaper, som vil høre hva de kan dele av data osv :sunglasses:

11 Likes

Wow, der ga du meg flashback til 2017! :relaxed::laughing:

2 Likes

Når det gjelder risiko og potensiale er nok Circio noe ganske annet enn Nano.

1 Like

Du tenker i motsetning til gårsdagens famous last words?

Hva er sammenhengen?

Han må jo snikhausse så mye han kan for å holde warrants attraktive til utløp/tegning :blush:

Du evner ikke lese forbildet? Hint «Hvis»

Eller som jeg liker å si det, totalt sammenlignbare caser.

2 Likes

Glemte du å legge til “ironivarsel” der (for de som ikke har studert casene)…

Men ønsker man å ligge på Trollmannens nivå når det gjelder haussing?

Hysterisk underpriset… Vel, det må i så fall være hvis de hadde nok penger til å gå videre i fasene alene. Den kassa er jo tom når 2026 er forbigått, neppe det beste utgangspunktet for å mene at caset har tidenes oppside når money talks.

2 Likes

Og du tror ikke folk vil stå i kø hvis de legger frem gode data, og hinter om partner ala Circio?

Neivel

Hard påstand følger; all biotek har basically samme oppside.

1 Like

På et nivå kan den påstanden være riktig

Nei, sparegrisen har fortsatt ikke forstått at Circio ikke står og faller på en klinisk utprøving i selskapets egen regi.

7 Likes

Synes i det hele tatt sånne …fordi NANO-diskusjoner som @InVivo startet over her blir ganske trøttende. Særlig når det kommer fra en som for få dager siden i denne tråden hausset som verst åpenbart fordi han var inne i en daytrade

Du vet tydeligvis mer enn meg om mine egne kontobevegelser. Noe som i å for seg er bekymringsverdig!

2 Likes

Nyeste podden fra Radium er virkelig bra, anbefales!

Ikke minst ift argumentet om at Circio er “nøyaktig det samme” som tidligere havarerte bios på ose :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Totalt sammenlignbart case , alle sammen har jo vært løftet frem som noe som har tilført helt unike kvaliteter

Nano: “Det enkle biotechet”
Pcib: “Plattformteknologien”
Ultimo “Funker til alt”
Vaccibody “best in class på persontilpasning”
Hubro “Vi er også biotech”

Literally “har en vaksine mot alt”, intet mindre

3 Likes