Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Han nevnte i podden at warrants ville gjøre de fullt finansiert ut 2027. Jeg vet de nå er finansiert ut 2026. De regner altså med penger i banken i juni. Det er greit for meg, jeg har en god slump warrants da jeg tenker de enda er underpriset.

ASGCT oral presentation er helt konge. Det er et trangt nåløye som gir bekreftelse på at det som forskes frem er svært interessant i miljøet. De er proaktive, og jeg tror de neste månedene blir spennende!

4 Likes

Blir sikkert noe TG01 fra skuffen. Jeg bare venter på lavere kurs før jeg skal selge her

1 Like

ASGCT Oral = In Vivo LNP CAR-T ?
Blir mitt tips.

Var det ikke nylig noen som mente In Vivo LNP CAR-T er lite aktuelt med det første?

Korrekt det ja. Tar det kanskje for bokstavelig når han sier hvor tidlig det sporet er, og jakten på partner som om sporet står på bar bakke. Sammenlignet med AAV. Men det har vært tid nok til å stable noe på beina. F.eks sammen med Certest og Neoregen.

Tja, klarte ikke tolke noen forsinkelse på data in vivo CAR-T i dagens podd, altså seint Q2.
Og det sammenfaller fint med tidspunkt ASGTC.

Hvis det er in vivo CAR-T de skal presentere, er det jaggu ikke rart at de får oral presentasjon.

Disclaimer: rein spekulasjon fra min side…

9 Likes

“Targeted” in vivo CAR-T delivery med varighet bør strengt tatt være av interesse ja. Blir enerom og misunnelse av slikt. Meldte tross alt proteinuttrykk “at least 12 weeks” ASGCT 2025, og >6 months i webcast i februar. Håpet var LBA, men det er vel heller ikke helt i det blå med mer enn ett abstrakt ?

14 Likes

Oral på ASGCT = ikke jackpot, men du slipper ikke til på scenen med middelmådig data. Greit at dette er døråpner til penger, ikke selve pengene. Men fagdommere blant 3-4000 abstracts ca. innsendt, og 10 % plukkes ut til oral presentasjon bla CRNA, så noe har disse funnet særs interessant. Timingen her: Abstract 13 april. Konferanse 11-15 mai og VWAP-periode 8-22 mai . Ser ut som et perfekt biotek set-up :grinning_face_with_smiling_eyes: Alle aksjer låses inn i jernskapet, og åpnes rundt 10 juni

7 Likes
  1. April blir særdeles interessant! Begynner smått å glede meg allerede :slightly_smiling_face:
15 Likes

CAR-T benchmark fra en av dem som ligger lengst fremme i skoa. In Vivo NHP. Sana Biotechnology, en av svært få som har relevante In Vivo CAR-T data.

VLP, ikke LNP. Viser levering av CAR i t-celler, men varighet/peak faller foreløpig raskt etter ca 8 uker.

A potential 100-bagger platform or bust

7 Likes

[quote=“Dweller, post:4579, topic:42520”]
Vi blir ikke kopiert med det første.

Ettersom jeg har skjønt har de pending patents og ingen godkjente patenter?Noen som kan mere om dette? Ønsker de en innvilget patent såpass tidlig eller forsøker de å utsette patent godkjenninger?

Fra prospektet oktober 2025

Det kan tenkes at vi over tid vil se patenter basert på samarbeid/JVs. EDW har også nevnt i QA/intervju at patenter ikke nødvendigvis er den riktige veien å gå. “The Group also relies on internal know-how and trade secret protection for its confidential and proprietary information.”

1 Like

Ja, han har bl.a. nevnt at noe av deres fortrinn ikke patentsøkes. for å ikke avsløre for mye ovenfor andre.

https://www.patentguru.com/assignee/circio-ab

De har iallefall to patentsøknader som er kunngjort, men de nyeste funnene er nok ikke kunngjort ennå.

1 Like

3 er sendt. 2022-2023.

3 Likes

Er det en ting de norske biotekene har vært flinke til, så er det IP. Men det er også alfa og omega i denne bransjen. Tror vi kan regne med at CircVec-teknologien er godt dekket av innsendte søknader og at de etterhvert vil bli godkjente patenter. Helt vanlig at det tar mange år når det er så kompleks materie.

En annen ting: @Bob_le_Plast fleiper om det og vet det jo garantert, men det er det nok ikke alle andre som gjør: Data som skal presenteres på ASGTC både på poster og oral er helt nye data som ikke er presentert før. Det er forutsetningen på alle slike medisinske konferanser (i sterk motsetning til investorkonferanser som en del bioteker også av en eller annen grunn børsmelder)

16 Likes

"Elisabeth: Har du noen milepæler i en oppsummering som lytterne burde følge med på framover?

Erik: Ja, det kommer nå fortløpende data fra egentlig alt det jeg har beskrevet. Det kommer da våre egne data på genterapi mot hjerte og øye, første og andre sykdomsgener og så sykdomsmodelller i mus - det regner jeg med at vi vil få i løpet av dette halvåret her. Og så vil det komme oppdatering fra Pharma-samarbeidet i nervesystem - sannsynligvis vil det være i andre halvår [men altså ikke sikkert?! Det kan f.eks skje i juni?]. Og på celleterapiområdet har vi pågående forsøk og vi er i ferd med å starte delivery-testing mot T-celler, som ja …midten av det året her så kommer de første resultatene. Så her kommer det mye data."

13 Likes

Det kommer en datarisiko altså?

2 Likes

Han holder ikke igjen i dagens podcast.

“Om det kommer en nobelpris innen circrna i fremtiden vil den sannsynligvis gå til Thomas Hansen”

3 Likes