Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Hvor stor del av innsendte abstracts blir akseptert? (for enten poster eller oral)? Fins det tall på det også?

Vet ei. CRNA/Targovax har tidligere - så langt jeg vet - kun fått oral slot på SITC og ESGCT (2016/2019/2022/2024). Aldri tidligere på ASGCT. I årets melding om oral slot så bekreftes det 2 abstrakter, hvorav 1 er oral.

Det er sannsynligvis helt riktig at en liten brøkdel av de innsendte blir akseptert som muntlig presentasjon.

Mulig det, men det er en påstand som det synes vanskelig å underbygge.

Epp epp epp. Nå må haussepolitiet på banen.

Oral presentation er bra og et soleklart kvalitetstegn på at måten circio jobber med forskningen sin er god, de produserer data som fagfeller har funnet relevant å sette av tid til på en konferanse.

Men det er ikke noe enestående eller oppsiktsvekkende med dette i det hele tatt. Alle de sammenlignbare norske biotechene har hatt sysakene i orden på dette, og det har blitt holdt en rekke oral presentations fra norske selskaper på gode kongresser opp etter.

Det betyr det det gjør, og ikke noe mer.

Haussepolitiet ut!

4 Likes

Tror vi skal avvente innholdet. Mulig at det både er viktig og interessant. Gud forby en “game changer”.

1 Like

Epp epp epp, tilbake til linjalene dine du nå piggen. Ved stengning i går sto C i et trangt “gjel”. Hvor går ferden?:sweat_smile:

Er vi nå over eller under vann ?

Må gi @Savepig litt rett her.

ASGTC i 2025 ble holdt mellom 13-17.mai, dvs at det blir ca 4 dager med presentasjoner. Et kjapt søk antyder ~400 muntlige presentasjoner godkjent, altså 100 om dagen og da sikkert fordelt på mange ulike foredrags-saler og ulike kategorier.

Tar man utgangspunkt i at det er ulike “tema-sessions” hver dag (eks “genredigering”, “gene knock-outs” eller “viral gen-terapi”), så vil det fortsatt være god konkurranse for å få oral presentasjon mellom de beste forskningsmiljøene i verden.

6 Likes

Ifølge savepig er vi høyt oppe i luften :sweat_smile:

Venter fortsatt på LBA jeg. Lov det.

Det undergraver hele poenget med denne diskusjonen; hvor sterkt er signalet -oral presentation-. Hvis Circio presenterer en game changer, så er jeg sikker på at de fleste oppdaterer sine priors.

Keynote session eller noe i den duren, da skal jeg heller melde meg til tjeneste på haussedekk.

3 Likes

Ja Erik nølte litt i Radium når han skulle si når vi kunne få de første resultatene vedr Invivo CAR-T så det er lov å ha et lite håp der.

Gleder meg til det savepig

images (1)

2 Likes

Henger kanskje i en tynn tråd. Han sa “pågående studier, i ferd med å teste levering til t-celler”. Må i så fall være et slags POC med vekt på levering av DNA i LNP som har vært en utfordring, men som Neoregen/annen partner muligens har klart å løse. But what do I know.

2 Likes

Når er fristen for LBA?

1. mars for søknad.

Ikke spesielt, synes jeg, men en kan jo alltids få krangle litt om hva “en liten brøkdel” betyr.

Er enig med lille gris om at keynote er en større æresbevisning, men normalt i mitt fagfelt er det kun folk med renommé som får holde sånne. Oppstartsforskning kommer aldri i den kategorien.

Det er umulig å basere aksjeprisen på bakgrunn av at abstract er akseptert som muntlig presentasjon. Men et direkte dårlig tegn er det jo ikke.

3 Likes

Jeg antar at det er smule selvinnsikt å spore blant innsenderne, og slik jeg forstår det så ønsker ASGCT at flest mulig skal få slippe til.

1 Like

Vel:

Den gjorde en fakeout til oppsiden akkurat på open, så har den gått litt ned derfra. Ikke nødvendigvis positivt, men ikke noe å hyle og skrike om heller.

1 Like