Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Det er mulig du har rett i det siste, men jeg er skeptisk til det med selvinnsikten.

Ingen poster fra RNA Leaders i går. Skulle jo bl.a. handle om VLP.

Om du filtrerer bort løs prat og leser og innlegg fra før før emisjonen så vil du finne ganske mange innlegg som kunne gi deg en god innsikt på den kursoppgangen som kom. For meg var det ihvertfall en såpass god tråd at jeg kjøpte før emisjonen og deltok i emisjonen. Hadde aldri begynt å tenke på å kjøpe meg inn i ett pre klinisk selskap om det ikke var for denne tråden.

4 Likes

Har fått en utrolig evne til å hente seg inn denne aksjen.
Mønsteret er invertert i forhold til i fjor. Da var det pump and dump. Nå er det shakeout og innhenting.

4 Likes

Meget sterkt utvikling :cowboy_hat_face::clap:t3:

3 Likes

Youtuber som har planlagt dekning av Circio 21. april. Ute i god tid om ikke annet.

Fredagsclose over 5.48 i dag ville være meget sterkt

Det er noen mulige setups i chartet som ikke er superbullish for videre oppgang men de har ikke avgitt noe særlig signal enda slik jeg tegner.

5 Likes

“I make video based on technical charts. And any on demand analysis will be a paid service”…hm, så både planlagt og betalt for, av hvem da mon tro ? (han lister flere selskap på OSE)

Han har også 22k videoer, hvorav de fleste har under 30 seere, tror ikke vi skal legge for mye i dette :sweat_smile:

1 Like

Kan være enig i det ja, men noen betaler. Det er vel det eneste som er interessant. Tror jeg.

Vi er på vei opp. Det er følelsen jeg sitter med. God helg :sunglasses:

9 Likes

God helg @Takk

2 Likes

Blir nok opp og ned mange ganger til 2030 om det ikke blir oppkjøp før den tid?

Dette korte intervjuet med EDW er fra 18. desember (2025)

Et lite greit tilbakeblikk selv om det meste som nevnes her er kjent, og etablert som sentrale kulepunkt pre emisjon. Grunnen til at jeg gikk tilbake til dette intervjuet er noe som blir nevnt ca 10.40:

“…vi jobber parallelt med et celleterapispor som ligner litt på det som Zelluna gjør…”

Jeg kan lite eller ingenting om Zelluna, annet enn at det er Ex Vivo teknologi som skal behandle solide kreftformer med en kombinasjon av TCR og NK-celler (muligens veldig forenklet), mens Circio utvikler en In Vivo LNP CAR-T teknologi med ambisjon om målrettet levering til T-Celler (som jfr siste radforsk er i pågående studier).

Det jeg ikke får helt taket på i denne referansen er om det ligger noe mer i dette enn at begge har som mål å levere til T-celler ? Vi vet at Circio har fått innvilget 2 abstrakter til ASGCT, hvorav et har fått oral slot. Sannsynligvis et AAV-abstrakt med mer avansert In Vivo funksjonsdata, tydelig biologisk relevans, og sterkere validering av circvec som plattform. Eventuelt sammen med In Vitro sykdomsmodeller (med sterk readout) som er guidet i 1H.

Det andre abstraktet kan være en tidlig presentasjon av In Vivo LNP CAR-T. Dersom Zelluna er en relevant referanse, hva er det i så fall vi kan forvente å se før VIP Q2 som tilsynelatende kommer etter ASGCT ? Eller ligger det ikke noe annet i denne referansen enn at begge har målrettet levering til T-celler som en fellesnevner ?

Hvem vet, kanskje begge sporene (AAV eller CAR-T) er gode kandidater for oral slot.

Exciting times.

8 Likes

Baerntis; har du medisk bakgrunn/utdannelse ?

Like dårlig bakgrunn derfra som i rakettforskning. Og pr i dag så er det kanskje sistnevnte som er mest relevant :rocket:Sannheten er kjedelig; kun en gammel Targo-traver som prøver å henge med i stroppen, og med håp om å tette gapet (tapet) mest mulig fra good old times…stryk good.

9 Likes

Ned på mandag. Ingen interesse lenger på dette nettstedet?

Vi langsiktige gidder ikke diskutere bare for å diskutere. Vi skal ha det som Big Pharma vil betale oss for selskapet vårt. Sjekk sammenlignbare deals innen circular RNA-segmentet.

:crossed_fingers: For en samarbeidsavtale eller 3 før q1 er over :wink:

Hva var formuesverdien for våre aksjerved årsdkiftet? Jeg ser at skattetaten skriver at mine aksjer er børsnotert. Det er en banal feil som det er skammelig å begå. Aksjer som er notert på Euronext vekst skal beskattes som ikke børsnotert i forhold til formue. I dette tilfelle vil nok dette gi en langt lavere formue, da det er nettoaktiva som er vurderingsgrunnlaget og ikke forventninger om inntjening. Har selskapets ledelse informert skatteetaten om dette? Jeg bor i hovedstaden. Skatteetaten der må vel forventes å kjenne til dette enkle faktum? Mine aksjer har blitt verdsatt til kr 1,19 pr stk så vidt jeg kan se. Det må være langt mer enn det som er korrekt?

o