Mener du at CRNA er på Euronext Growth?
Enig med @Den.nye.vinen.
Vi har et godt datagrunnlag som fundament, og vi vet det kommer viktige oppdateringer gjennom våren.
Første update blir abstract til ASGTC 13. april, hvilket blir særdeles interessant.
Blir sikkert litt linjaltegning (TA) og trading opp og ned fremover.
Jeg er ikke bekymret om kursen faller litt ned, 2026 har vært tidenes heisatur.
Smør dere inn med litt ventekrem faktor 15.
Og kjøp inn Chablis og ostepop til påska 
Jeg faktisk håper på en liten periode nå og til 13.april med lavere volum. Det har vært vill trading og aksjejokking siste ukene.
Så litt redusert vokum nå og vi har et supersnasent bull-flagg på vei til å fires🏁🦬.
Hvis jeg skulle sagt en eneste ting jeg ser på som direkte negativt i alt dette, så er det at topp 20 og topp 50 er mer eller mindre fri for for ekte akkumulering fra proffe investorer.
Så kan man heller diskutere hvor mye det hjalp alle de 100% sammenlignbare casene å ha såkalte proffer “med” på “laget”.
Chartmessig så er den fremdeles i opptrend, men er en tydelig gap under her som er grei å vite om nå som volumet tørker ut:
Ser ikke bort fra at noe av (den sannsynligvis midlertidige) pausen/nedgangenen skyldes at del har fått øynene opp for Zelluna, og fordeler sin innsats noe. Her tror jeg det som et unntak kan være bekvemt å ri 2 hester, eller kanskje bedre kjøre tospann.
Hypp, hypp!
Ingen caser er 100% sammenlignbare.
Volumene i Circio er så mye større enn aktiviteten i Zelluna, og etter hva jeg har sett av endringer i VPS listen hos E24 er det ikke noen større korrelasjon mellom aksjene.
Omsetning Circio i dag: 5,4 mill NOK/1,1 mill aksjer
Omsetning Zelluna i dag: 53 667,50NOK/ 2 694 aksjer.
Tror vel traderne heller surfer på ringvirkningene av et viss oransje hvalross i unaited state of jesusistan har ramlet ut i Tabbegulfen…
Å ta lodd i flere selskaper for å diversifisere bør jo heller være regelen enn unntaket, så lenge man ikke på forhånd kan si 100% sikkert hvem som blir vinnere her.
Man bør også sette seg inn i det fundamentale så godt det lar seg gjøre for å forsøke å vurdere potensiale og risiko i de ulike selskapene man tar lodd i. Dette inkluderer både hva som kan slå til om man lykkes, og hva som er levert av data så langt.
5.52 Sover folk her?
Antar at mange her føler seg såpass trygge på at dette går riktig vei, så det ikke er så mye å “krangle” om for øyeblikket.
Nok av circlejerking på nordnet om du er gira 
Opptrenden holder, det er meget sterkt - den er litt mindre troverdig nå som volumet er lavere, men ingen faresignaler er gitt enda.
Hva betyr strekene?
Det virker som om handelen er stanset igjen.Siste omsetning før kl. 11.00.
fungerer bra ser det ut som…handles godt om aksjer…
Sånn, volum fikset. Happy nå? 
Festbrems 
Neida, vi vet jo at Circio har levd et særdeles sært og bipolart liv siste måned.
Legger ikke særlig vekt på dagens opptur.
Noen som har en formening om hvor mange av tegningsrettene som faktisk kommer til å bli benyttet? Har på følelsen at det er en stor andel av lekmenn og -kvinner som har vært med på emisjonen, og at forståelsen for dette instrumentet gjerne ikke er helt til stede hos alle. Antagelsen min er at en andel av tegningsrettene ikke blir solgt eller benyttet, da folk generelt mangler kunskap om instrumentet.
Tanker? Interessant med tanke på videre finansiering og runway for selskapet utover 2026.