Helt fair å være skeptisk – ingen av oss sitter på fasiten. Når det er sagt, har jeg snakket med så godt som hele management, samt folk tett på forskningen, og det som slår meg er hvor tydelig de faktisk strutter av selvtillit og entusiasme. Det oppleves ikke som tom hype, men som folk som oppriktig har tro på plattformen de jobber med!
Jeg har også vært i dialog med meglerhus i Sverige som stiller seg klart positive til caset. Det betyr ikke at noe er gitt, men det er vanskelig å se bort fra at det kan komme gode løsninger rundt kapital og struktur – kanskje ikke ulikt det vi så i emisjonen. Samtidig virker det ikke å være særlig bekymring internt for å få en vellykket warrant-utøving / sikring av kapitalen vi trenger!
For meg er d egentlig nøkkelen nå at selskapet får på plass finansiering som gir arbeidsro langt ut i 2027. Det gir tid til å bygge videre på data, modne caset og lande avtaler. I sum ser dette mer ut som et selskap som rigger seg for neste steg, enn et som kun drives av kortsiktig momentum.
Igjen - Erik struttet av selvtillit i intervjuet i går! Jeg kjenner han som en meget behersket og nede på jorden- mann! Han vet jo naturligvis mer enn oss! Tolk det som dere vill! Uansett! Lykke til!

er det fantastisk at CRNA har reist seg fra bålrestene som en fugl Fønix - gamle tap er nå tettet, skalket og lukket … måtte det ikke grunnstøte i vår ferd videre 
🥲 Men gleder meg med dere!