Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Helt fair å være skeptisk – ingen av oss sitter på fasiten. Når det er sagt, har jeg snakket med så godt som hele management, samt folk tett på forskningen, og det som slår meg er hvor tydelig de faktisk strutter av selvtillit og entusiasme. Det oppleves ikke som tom hype, men som folk som oppriktig har tro på plattformen de jobber med!

Jeg har også vært i dialog med meglerhus i Sverige som stiller seg klart positive til caset. Det betyr ikke at noe er gitt, men det er vanskelig å se bort fra at det kan komme gode løsninger rundt kapital og struktur – kanskje ikke ulikt det vi så i emisjonen. Samtidig virker det ikke å være særlig bekymring internt for å få en vellykket warrant-utøving / sikring av kapitalen vi trenger!

For meg er d egentlig nøkkelen nå at selskapet får på plass finansiering som gir arbeidsro langt ut i 2027. Det gir tid til å bygge videre på data, modne caset og lande avtaler. I sum ser dette mer ut som et selskap som rigger seg for neste steg, enn et som kun drives av kortsiktig momentum.

Igjen - Erik struttet av selvtillit i intervjuet i går! Jeg kjenner han som en meget behersket og nede på jorden- mann! Han vet jo naturligvis mer enn oss! Tolk det som dere vill! Uansett! Lykke til!

21 Likes

Det er umulig å prise denne aksjen rasjonelt. Ingenting er sikkert, men samme prising som et lignende selskap som gjør mye av det samme ville vel gi en tidobling av aksjekursen. Spørsmålet koker vel ned til hvor stor risiko en er villig til å ta for veldig høy belønning dersom ting går slik en tror det er bra sjanser for. Jeg tviler på at mange kjente bjellesauer har satt seg godt inn i fakta og muligheternår det gjelder dette selskapet.

1 Like

Helt enig. Dette kan bli veldig bra eller ikke. Ingen vet. Man trenger heller ikke være med på hele reisen for å tjene penger. Om noen har klart å være med på 20 gangen her så er det bare å ta av seg hatten.

Vaccibody gikk vel gått over hundregangen før de kom på børs og ble Nykode.
Nano og pcib 10-40x husker ikke i farta.
Gevinsten kan med andre ord bli meget bra uavhengig av om selskapet lykkes eller ikke :slight_smile:

4 Likes

Gøy å smake litt på «tiern», snart handles denne på hele tiøringer :+1::boom:

3 Likes

Da tjukt av spesialister, gründere, store fond og banker.

CEO har sagt når spurt hvor han ser selskapet om noen år, “mest sannsynlig solgt”. Da blir ca tigangeren fra dagens pris en konservativ mulighet om man graver litt i lignende case, spiller ingen rolle om det blir salg neste år eller i 2030, det blir en helt annen verdsetting da dette er en ny teknologi. Men de som snakker om 200kr+ per aksje drømmer nok litt, 100-150 mer sannsynlig men jeg tok jo feil når jeg trodde 6kr var topp før påske. Med pris på 10 unnagjort så klatrer trolig TR til rundt1,8 om ikke mange ukene om hovedaksjen holder seg rundt der gjennom April.

1 Like

For en tidligere sliten TRVX aksjonær :face_with_head_bandage: er det fantastisk at CRNA har reist seg fra bålrestene som en fugl Fønix - gamle tap er nå tettet, skalket og lukket … måtte det ikke grunnstøte i vår ferd videre :sweat_smile:

16 Likes

Gratulerer til alle som har gjort det bra her, og ekstra til de som har vært med både ned og opp! Har selv sittet bastet og bundet i Photocure, det er forskjell på folk :joy:🥲 Men gleder meg med dere!

15 Likes

Fantastisk at norsk bioteknologi endelig har våknet og forhåpentligvis kan levere løsninger til pasienter. Gratulerer til ledelse og aksjonærer i Circio. Fortjent

Heier på norsk biotek og Photocure har nylig fått akseptert ny teknologi i markedet regulatoriske myndigheter ved Cevira (partnersamarbeid med Asieris) og det er gledelig. Håper Circio følger etter med teknologi i markedet. Håper også at det snart drypper på klokkeren les: aksjonærer i Photocure får en slik 800% oppgang på 3 mnd som i Circio

2 Likes

Vi har lært leksa, og holder oss unna løpeskoa til klinikk

1 Like

Statistisk sett ryker 95 av 100 biotec-selskap på kliniske studier, så det må man holde seg langt unna :upside_down_face:

Fascinerende nok så trenger Circio sannsynligvis ikke gå den veien, da dette blir gjort av betalende partnere.

Tror jeg da…

12 Likes

Noe annet å oppleve dette gitt, enn bjeffinga og alle klagene etter at Atlas ble annonsert i mars 2023, Agenus forsvant som dugg for solen og tok med seg Oncos i dragsuget

Gjennomfører den store samarbeidspartneren fra sist høst kliniske studier nå?

Nei.

Uten at jeg har intervjuet i Radium helt klart i minne sa vel Wiklund at de hadde støtt på problemer under utviklingen, og at de var «heldige (og selvfølgelig dyktige også)» som hadde klart å løse det problemet som andre i sektoren ikke hadde klart. Så om sjansen for at de fant den løsningen var f eks 1:100 er det ikke like sikkert at det var riktig å si at den var feilpriset den gangen.
I tillegg var jo aksjen lenge håpløs å regne på når man ikke kunne vite hvor mange aksjer det ville være noen måneder frem i tid, og Atlas dumpet jo aksjer fortere enn svint.
Så for min del synes jeg ikke det uten videre er så lett å gå tilbake å si at folk gjorde feil ved å holde seg unna før refinansieringen var klar i løypa.

Har selv solgt aksjer fra emisjonen jevnt og trutt, men lastet opp med 2 x så mange warrants. Kunne selvfølgelig tjent mer på å bli sittende, men jeg føler at jeg har redusert eksponeringen i kroner, men beholdt en god oppside og sikret innsatsen.

6 Likes

Takk!

Bare lurer på hvem som lager det himla volumet om dagen, feks Nordnet liv + pensj sitter på ca 14m aksjer ref liste fra 27/3 å ingen store forandringer på topp 100 som er synlig, går jo handler på 4-500tusen aksjer i slengen, ref dagens handler…? Å top 100 er ca 311000 aksjer liksom på plass 99/100

Det skal hentes inn max mammon fra TR, så dette kjøret blir nok fyrt opp fra en eller annen adresse i Stockholm regner jeg med. Med eller uten hjelp fra VIPs før, i, eller etter ASGCT.

Uansett man må jo bare nyte ferden oppover så lenge det varer…

Det er en på Shareville som er frustrert over at han ikke får kjøpt aksjer. Mens børsen har vært stengt i god tid. Sier litt om aksjonærene som kjøper seg inn her nå.

Føler uavhengig av caset at det her kan komme kraftige rekyler og store dips etterhvert. Her skal det ikke mye til før det blir panikk…

1 Like